Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Debbie Schrama

Ik heb het als een leuk project ervaren. Het was leuk om in te vullen, maar nog leuker was het zien van wat de andere ervan gemaakt hadden.

Pluspunten Vriendenboeken

Het boek was prachtig en de service was super.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was enorm enthousiast. Niemand had er een verwachting bij, dus het was een aangename verrassing voor iedereen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide reactie! Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Cv

Goede vormgeving. Goede kwaliteit. Voor de ontvanger een zeer mooie herinnering.
Toch is het maken van een pagina niet voor iedereen heel eenvoudig. Ik kreeg daar best een aantal vragen over.

Pluspunten Vriendenboeken

Kwaliteit. Vele mogelijkheden om lay-out te kiezen en extra pagina's in te vullen.
Ook een heel goed serviceteam. Heeft bijv. Een fout uit het boek gehaald die ik niet had opgemerkt.

Zeer dankbaar.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide reactie. Fijn dat je je ervaringen hebt willen delen. Je tips nemen we ter harte. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Goed.
Het is fijn dat je via e-mail iedreen kan uitnodigen en kan zien wie er al wat heeft ingevuld.

Pluspunten Vriendenboeken

Overzichtelijke weergave van de deelnemers en de hulplijnen om het boek te maken.

Positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Daar zijn we blij mee. Had je het jaaroverzicht wel opgeslagen nadat je het had toegevoegd? Dus op de bovenste blauw button geklikt? We sturen je morgen nog even een... Dankjewel voor je mooie review! Daar zijn we blij mee. Had je het jaaroverzicht wel opgeslagen nadat je het had toegevoegd? Dus op de bovenste blauw button geklikt? We sturen je morgen nog even een mail daarover. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Harms

Super ervaring ..als je vragen had werden die snel beantwoord....

Pluspunten Vriendenboeken

een leuk idee en het boek is ook super leuk geworden..

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze vonden het boek super super leuk......

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat jullie boek superleuk vonden! We krijgen vaak bericht als een mailadres niet juist is ingevoerd. Deze foutmeldingen worden altijd... Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat jullie boek superleuk vonden! We krijgen vaak bericht als een mailadres niet juist is ingevoerd. Deze foutmeldingen worden altijd doorgestuurd naar de eindredacteur van het vriendenboek tenzij dat uit de foutmelding niet is te halen. Maar dat is maar een klein percentage. Blijkbaar is dat bij jou voorgekomen. We sturen je nog een persoonlijke mail. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

darinde

Wanneer nodig een hulpvaardig en het resultaat is erg geslaagd!

Pluspunten Vriendenboeken

Het is overzichtelijk en goed mee te werken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Degenen die meededen vonden het leuk en de persoon die het boekje gaat krijgen zal het vast helemaal te gek vinden!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hoi Darinde, Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je het overzichtelijk vindt en we hopen natuurlijk jullie boek zeer in de smaak gaat vallen! Maar dat zat vast wel. De vrienden hoeven de... Hoi Darinde, Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je het overzichtelijk vindt en we hopen natuurlijk jullie boek zeer in de smaak gaat vallen! Maar dat zat vast wel. De vrienden hoeven de foto's niet te verwijden en bij de fotobladen is dat ook niet, maar als je als eindredacteur foto's wilt wijzigen van een vriendenpagina dan is het niet iets anders. We gaan daar naar kijken. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Venken Hilde

Heel tevreden - wel arbeidsintensief doordat mensen niet altijd alles invulden of foto vergaten

Pluspunten Vriendenboeken

Eenmaal je weet hoe het werkt is het erg gemakkelijk

Zeer tevreden

Dankjewel Hilde voor je mooie review! Vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

Vanessa van der Zon - Bakker / Dura Vermeer

Wat een waanzinnig collega boek hebben wij (lastminute) gemaakt voor onze directeur die ging trouwen. Een heel mooi en uniek aandenken namens alle collega's van een bijzondere dag.

Pluspunten Vriendenboeken

Zeer behulpzame helpdesk, denken mee en antwoorden snel. De site is makkelijk in te vullen en zeer gebruiksvriendelijk.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De directeur en zijn inmiddels vrouw waren blij verrast en hebben de dag erna het boek al door zitten bladeren.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Bedankt voor je positieve feedback Vanessa. Heel fijn om te lezen! Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

PGGM

Een leuke mogelijkheid om een collega een herinnering mee te geven

Pluspunten Vriendenboeken

Het resultaat is heel mooi

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, maar dat is met namen om de inhoud. Niet ten nadele over hoe het eruit zag. Maar het is toch de inhoud waar het om gaat.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Dat waarderen we zeer! Het toevoegen van een extra tekstpagina gaan we zeker doen. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer.... Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Dat waarderen we zeer! Het toevoegen van een extra tekstpagina gaan we zeker doen. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

hilda

Via de mail heel snel antwoord op mijn vragen (met dank aan marjon!)
Resultaat heel goed gelukt!

- snelle benatwoording mail
- meedenken tav kleurstelling
-makkelijk programma

Iedereen blij ermee!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review en tip Hilda. We zijn er blij mee. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Ik heb drie boeken besteld en ze zijn alledrie heel mooi geworden! De ontvangers waren erg blij ermee. Je kunt zo mooi laten zien wat je allemaal hebt meegemaakt in je leven en wie een speciaal... Ik heb drie boeken besteld en ze zijn alledrie heel mooi geworden! De ontvangers waren erg blij ermee. Je kunt zo mooi laten zien wat je allemaal hebt meegemaakt in je leven en wie een speciaal plekje innemen.

Pluspunten Vriendenboeken

Vrij eenvoudig in gebruik. Zelfs mijn moeder van 82 doet eraan mee... De persoonlijke touch achteraf ter verbetering van het eindproduct is zeer positief en gewaardeerd.

Super enthousiast!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor 5 sterren! Daar zijn we heel blij mee. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgend keer. Vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl