Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Sbo Sjalom

Het was zeer gebruiksvriendelijk, binnen een half uurtje had ik alle leerlingen al uitgenodigd. De leerlingen hebben zelf de antwoorden ingetypt. Als beheerder kon ik later alle foto's invoegen. Ook... Het was zeer gebruiksvriendelijk, binnen een half uurtje had ik alle leerlingen al uitgenodigd. De leerlingen hebben zelf de antwoorden ingetypt. Als beheerder kon ik later alle foto's invoegen. Ook dit werkte goed en vlot.
Wat mij vooral opviel is dat het heel gebruiksvriendelijk is, alle functies zijn logisch te gebruiken. Ik hoefde niks uit te zoeken of na te lezen.
Fijn dat jullie zelf de tip gaven dat de door mij uitgekozen letterkleur niet goed leesbaar was op de voorkant van het boek.
Na bestelling was het boek binnen drie werkdagen binnen, echt heel snel.
De kwaliteit was boven verwachting. Wij zijn echt heel erg tevreden en we maken volgend jaar weer een afscheidsboek voor onze groep 8.

Zie boven

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ouder en leerlingen waren enthousiast en zien het als een waardevolle herinnering om te bewaren.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Wat een mooie en uitgebreide review. Heel fijn dat je dat zo hebt gedaan, daar zijn we heel blij. Ook de tip is een goede. Gaan we zeker mee aan de slag. Veel dank daarvoor. We wensen je een... Wat een mooie en uitgebreide review. Heel fijn dat je dat zo hebt gedaan, daar zijn we heel blij. Ook de tip is een goede. Gaan we zeker mee aan de slag. Veel dank daarvoor. We wensen je een fantastische zomer en graag tot volgend jaar. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Prettige en duidelijke manier om samen een boek te maken. Fijn contact en meedenken vanuit vriendenboeken.nl.

- duidelijke website
- fijn dat iedereen een eigen pagina kan maken
- altijd antwoord op vragen over mogelijkheden
- positief meedenken vanuit vriendenboeken.nl (complimenten voor...
- duidelijke website
- fijn dat iedereen een eigen pagina kan maken
- altijd antwoord op vragen over mogelijkheden
- positief meedenken vanuit vriendenboeken.nl (complimenten voor Marjon!)

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Wij hebben als ouders een boek gemaakt voor onze kinderen bij het afscheid van groep 8. De kinderen zijn heel blij met het boek, een mooie herinnering!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je prachtige review, daar zijn we superblij mee. Graag tot een volgende keer en een prachtige zomer gewenst. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

makkelijk te gebruiken

enthoisiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Saskia Bish/Sparrenbosschool

Prettige samenwerking en mooi resultaat!

Eenvoudig in gebruik
Complete informatie op website
Klantvriendelijk
Servicegericht

Enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review, dat waarderen we zeer. De suggesties nemen we zeker mee bij een volgende update. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer.... Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review, dat waarderen we zeer. De suggesties nemen we zeker mee bij een volgende update. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Via google gevonden en daarna bekeken.
Het idee is leuk, de voortgang goed te volgen.
De levering was snel en ik was positief verrast door het resultaat.

makkelijke site
voortgang goed te volgen
fijn dat je ook zelf het boek kunt bewerken
Mooi resultaat

Nog niet uitgereikt.
Maar ga ervan uit dat het positieve reacties zijn

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. We zijn er erg blij mee. We wensen je een heerlijke zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

We hebben 2 vriendenboeken laten maken voor de collega's die op pensioen gingen.

Pluspunten Vriendenboeken

De website is heel gebruiksvriendelijk.
En het resultaat is prachtig.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De collega's waren heel erg blij met het mooie boek.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je mooie review en tip. Fijn om te lezen dat je collega's blij waren met het boek! We wensen je een fantastische zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, team... Veel dank voor je mooie review en tip. Fijn om te lezen dat je collega's blij waren met het boek! We wensen je een fantastische zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

RPM

Ik vind dit een geweldig initiatief! Boeken bestellen ging heel snel.
Ik heb zowel telefonisch als mail contact gehad en beiden verliepen heel goed, snel contact gekregen en heel vriendelijk.

Pluspunten Vriendenboeken

Hele leuke website, voor ieder wat wils doordat er verschillende themas en achtergronden zijn.
De website is makkelijk in gebruik en als beheerder van het boek kun je makkelijk de pagina's bijhouden en bijwerken wanneer dat nodig is.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De leraressen (er waren 2 juffen bij mijn dichter in de klas) voelden zich erg gewaardeerd en vond het een hele leuke aandenken. De ouders die het boek nog niet persoonlijk gezien hadden vonden het... De leraressen (er waren 2 juffen bij mijn dichter in de klas) voelden zich erg gewaardeerd en vond het een hele leuke aandenken. De ouders die het boek nog niet persoonlijk gezien hadden vonden het ook ontzettend gaaf en mooi.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Heel veel dank voor je mooie en uitgebreide review. Fijn dat je daar de tijd voor hebt willen nemen, daar zijn we blij mee! We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke... Heel veel dank voor je mooie en uitgebreide review. Fijn dat je daar de tijd voor hebt willen nemen, daar zijn we blij mee! We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Ouderraad basisschool Mikado

Goed snel contact, meerdere vragen gesteld en snel antwoord gekregen. Denken ook goed mee voor het krijgen van mooi eindresultaat. Supersnelle levering.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Ouderraad, we willen jullie hartelijk dank voor de mooie positieve review en tip. Een mooie zomer gewenst en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Simpel snel en super

duidelijk en eenvoudig

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je positieve feedback en tip. Dat waarderen we zeer. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Sandra

Snelle service, boek ziet er verzorgd en vrolijk uit.

Handige gebruiksvriendelijke website

Leuk!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Sandra, Dankjewel voor je mooie review en tip. Die nemen we zeker ter harte. We wensen je een fantastische zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl