Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Peggy van Meegen

Super service, zeer klantvriendelijk, schitterend eindresultaat!

Pluspunten Vriendenboeken

Het persoonlijk contact en het actief meedenken vond ik zeer prettig!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was enthousiast. Zowel over de inhoud/lay-out, als over de achterliggende gedachte (het hebben van een blijvende herinnering aan de basisschoolperiode).

Dag Peggy,
Heel erg bedankt voor je mooie review. We gaan meer reclame maken :). Wij wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Groep 8 Sterrekijker

Ontzettend leuk om zo samen een mooie herinnering te creeëren! Bij vragen werd ik steeds meteen goed geholpen. Prima service

Prima service,
Fijn dat iedereen zijn eigen pagina online kan invullen, werkt snel en goed

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was enthousiast! Mooi bewaarboek voor later!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je feedback en mooie review. We zijn er heel blij mee. We wensen jullie een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

De Ark

Ik ben erg blij dat ik het afscheidsboekje voor groep 8 bij Vriendenboeken.nl heb gemaakt. Achteraf gezien had ik het mezelf een stuk makkelijker kunnen maken, omdat je de deelnemers van het boekje... Ik ben erg blij dat ik het afscheidsboekje voor groep 8 bij Vriendenboeken.nl heb gemaakt. Achteraf gezien had ik het mezelf een stuk makkelijker kunnen maken, omdat je de deelnemers van het boekje kunt mailen om zelf aan de slag te gaan. Nu heb ik alle input ingevuld. Ging ook prima, maar was wel meer werk.

Pluspunten Vriendenboeken

Positieve punten van vriendenboeken.nl zijn voor mij:
- de super-hulp die vriendenboeken.nl geeft. Ik had best veel vragen en geen vraag was te gek.
- snelle response bij mailtjes Positieve punten van vriendenboeken.nl zijn voor mij:
- snelle response bij mailtjes
- heel mooi resultaat

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alle afscheidsboekjes zaten in een tas die de kinderen kregen op de dag na de afscheidsmusical. En iedereen was enorm enthousiast. Zowel kinderen als ouders.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Heel veel dank voor jullie uitgebreide feedback en mooie review. We zijn er superblij mee. Heel graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Helen

Het is een zeer positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Vrolijke achtergrond.
Goede service.
Goed contact.
Snelle levering.
Mooie kwaliteit.

Alleen maar positief.
Wij hadden het gemaakt als afscheids boekje voor groep 8.
School vond het resultaat zo leuk dat ze dit elk jaar willen gaan doen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je mooie review en tips Helen. Helemaal leuk dat het een traditie gaat worden. We wensen jullie een mooie zomer en graag tot een volgende keer, vriendelijke groet, team... Veel dank voor je mooie review en tips Helen. Helemaal leuk dat het een traditie gaat worden. We wensen jullie een mooie zomer en graag tot een volgende keer, vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Hendrike

Eenvoudig te maken, iedereen kan het!
Snelle levering.

Pluspunten Vriendenboeken

Voordat het vriendenboek gedrukt wordt, wordt er gecontroleerd op ontbrekende of dubbele pagina's!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De juf was er erg blij mee!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Hendrike, veel dank voor je mooie review. Goede tip over kliksafe, daar gaan we naar kijken. Wij wensen je een mooie zomer een graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team... Dag Hendrike, veel dank voor je mooie review. Goede tip over kliksafe, daar gaan we naar kijken. Wij wensen je een mooie zomer een graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Het boek is simpel te maken, alleen jammer dat je de foto's alleen in de juiste volgorde kunt oploaden. Dus 1,2,3 en niet willekeurig. Helaas ontvingen wij de verkeerde boeken. Maar dat is... Het boek is simpel te maken, alleen jammer dat je de foto's alleen in de juiste volgorde kunt oploaden. Dus 1,2,3 en niet willekeurig. Helaas ontvingen wij de verkeerde boeken. Maar dat is uiteindelijke n op tijd goed gekomen.

Website is overzichtelijk.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positieve reacties. Iedereen was enthousiast over het boek.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review en feedback. Je kunt de foto's overigens na het uploaden wel verschuiven bij de fotopagina's en je eigen vriendenpagina. Als je vriendenpagina's van deelnemers... Hartelijk dank voor je mooie review en feedback. Je kunt de foto's overigens na het uploaden wel verschuiven bij de fotopagina's en je eigen vriendenpagina. Als je vriendenpagina's van deelnemers bewerkt kan dat inderdaad niet. Stuur ons de volgende keer een mail, dan sturen we je de rechtstreekse linkjes van de vriendenpagina's. We wensen jullie een prachtige zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Ilse Iliohan-Verswijveren

Zeer goed ik ben zeer tevreden.

Pluspunten Vriendenboeken

Snelle levering en goed verzorgd.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Omdat ik te laat was met bestellen krijgen de juf en meester get vriendenboek pas na de vakantie. Maar dit is niet erg want dan hebben zoonlief en zijn klasgenoten meteen een goede reden om weer... Omdat ik te laat was met bestellen krijgen de juf en meester get vriendenboek pas na de vakantie. Maar dit is niet erg want dan hebben zoonlief en zijn klasgenoten meteen een goede reden om weer eventjes terug te gaan naar hun "oude" school.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Ilse, Hartelijk dank voor je positieve review. Daar zijn we erg blij mee. We wensen je een mooie zomer en na de zomer, veel plezier met de overhandiging van het vriendenboek. Graag tot een... Dag Ilse, Hartelijk dank voor je positieve review. Daar zijn we erg blij mee. We wensen je een mooie zomer en na de zomer, veel plezier met de overhandiging van het vriendenboek. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Fieke den Hartog, Daltonschool Oegstgeest

Ik heb dit jaar voor het eerst het afscheidsboekje voor mijn groep 8 laten maken bij Vriendenboeken.nl. Ik heb geweldig contact gehad met Marjon te Lintelo. Soms had ik pas later op de dag tijd om... Ik heb dit jaar voor het eerst het afscheidsboekje voor mijn groep 8 laten maken bij Vriendenboeken.nl. Ik heb geweldig contact gehad met Marjon te Lintelo. Soms had ik pas later op de dag tijd om te mailen en dan nog kreeg ik dezelfde dag nog antwoord.

Pluspunten Vriendenboeken

Positief punt is Marjon. En ook al was ik laat met het indienen van de foto's en teksten waren de boekjes er op tijd!!!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het prachtig. Zagen er ook geweldig uit, mooier dan verwacht!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Heel veel dank Fieke voor je prachtige review! Fijn om te lezen. We wensen jullie een hele mooie zomervakantie en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Remco

Mooi afscheidscadeau voor groep 8 tegen lage prijzen. Duidelijke communicatie en uitstekende support. Ze denken met je mee en geven de juiste oplossingen voor eventuele issues.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijk! Dat ten eerste. Je krijgt een offerte en je kan meteen aan de slag. Geen verborgen kosten.
Ook het gemak van de site en het kennisniveau van de medewerkers is zeer goed.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Allemaal lyrisch! "Wat een schitterend boek, dat zal vast veel tijd hebben gekost (ja zeker......)". Een prachtige herinnering waar de kinderen over jaren nog eens doorheen zullen bladeren.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Remco, Heel veel dank voor je uitgebreide en mooie review. We zijn er heel blij mee. Ook je tips nemen we zeker mee. We wensen je een mooie zomervakantie en graag tot een volgende keer.... Dag Remco, Heel veel dank voor je uitgebreide en mooie review. We zijn er heel blij mee. Ook je tips nemen we zeker mee. We wensen je een mooie zomervakantie en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Ging prima

duidelijk

iedereen vond het mooi

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review. Dat lezen we graag! Wij wensen je een mooi zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijk groeten team Vriendenboeken.nl