Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Danielle Joosse

Heel klantvriendelijk!

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruiksvriendelijke website en als een onderdeel niet lukt mail je hierover en dan krijg je heel snel hulp!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De kids hebben ze nog niet ontvangen maar diegene die ze al gezien hebben zijn positief!

Dag Danielle,
Dag Danielle,
Heel veel dank voor je mooie en uitgebreide review. Voor scholen en sportclubs hebben we ander uitvoeringen en daardoor ook andere prijzen. We zijn aan het kijken of we deze uitvoeringen voor al onze klanten kunnen bieden. Veel plezier met het geven van de afscheidsboeken aan de kinderen. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Sylvia

Aanrader! Een mooi en persoonlijk afscheidscadeau voor achtstegroepers en alle ouders werken eraan mee via hun inlogcode. En heel fijn die speciale prijzen voor scholen!

Pluspunten Vriendenboeken

Werkverdeling want iedereen werkt mee

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Dat weten we nog niet we gaan het morgen geven maar alle ouders razend enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor de tienen Sylvia. We zijn er heel blij mee en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Laura

Makkelijk in te vullen en snel geleverd!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in te vullen voor iedereen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super blij met het eindresultaat

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Laura, Dankjewel voor de tienen! Daar zijn we heel blij mee. Vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

S. Maijs

We hebben met >60 collega's een heel mooi afscheidsboek voor een collega gemaakt!

Pluspunten Vriendenboeken

We hebben >150 collega's uitgenodigd om deel te nemen en hebben geen enkel probleem ondervonden wanneer meerdere mensen tegelijk aan hun pagina's werkten.
Daarnaast is de persoonlijke service...
Daarnaast is de persoonlijke service van vriendenboeken.nl SUPER. Er wordt snel geantwoord op mails en ook na bestellen kregen we nog tips om de kleurstelling aan te passen en werd er navraag gedaan of het klopte dat we bepaalde pagina's verwijderd hadden. Heel tevreden!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

- het is nog niet kado gedaan -

Reactie Vriendenboeken.nl:

Heel veel dank voor je prachtige en uitgebreide feedback. Heel fijn om te lezen. Goede tip! We noteren deze en kijken bij een volgende update of we dat kunnen meenemen. We wensen je een mooie zomer... Heel veel dank voor je prachtige en uitgebreide feedback. Heel fijn om te lezen. Goede tip! We noteren deze en kijken bij een volgende update of we dat kunnen meenemen. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Laura Metselaar

Wij hebben nu 2x een boek besteld. Super mooie kwaliteit, leuke voorbeelden en ideeën op de site, makkelijk te bewerken. Extra service als nodig is echt de kers op de taart! Super bedankt!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk te hanteren, leuke voorbeelden, veel opties

Iedereen was erg enthousiast

Dag Laura,
Dag Laura,
Wat een mooie review. Heel veel dank daarvoor, we zijn er heel blij mee. Extra service hoort erbij toch :). We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer voor een derde boek! Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Marina

Vanwege spoed vooraf contact gehad met Vriendenboeken.nl en zeer goed geholpen. Het boek was zelfs nog sneller binnen dan verwacht en de kwaliteit is zeer goed.

Pluspunten Vriendenboeken

Goede en vriendelijke telefonische support met extra tips, gebruikersvriendelijke tool en mooie kwaliteit. Ik heb voor de gebonden versie gekozen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn jarige vriendin en ook de deelnemers aan het vriendinnenboek waren zeer enthousiast over het resultaat.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor vijf sterren! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent . We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

geweldig!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat de vriendenboek goed zijn ontvangen. Mooie zomer en graag tot een volgende keer. Team Vriendenboeken.nl

Top!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk te maken en om vrienden uit te nodigen

Heel positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je top review :). We zijn er heel blij mee. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

Makkelijk in gebruik. Ik had zelf een foutje gemaakt. Bedrijf zocht contact met mij zodat ik de fout kon aanpassen. Keurig. Kosten zijn transparant, maar lopen toch stiekum altijd wel op.

Prima website.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief. Iedereen was zeer enthousiast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie reveiw. We zijn er erg blij mee. De tips hebben we genoteerd en gaan we zeker in de toekomst wat mee doen. Mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke... Hartelijk dank voor je mooie reveiw. We zijn er erg blij mee. De tips hebben we genoteerd en gaan we zeker in de toekomst wat mee doen. Mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

We hebben een afscheidsboek gemaakt voor groep 8. Het is een makkelijk programma en het resultaat is erg leuk!

Pluspunten Vriendenboeken

Het maken van het boek gaat heel gemakkelijk.
Keuze uit een aantal thema's.
Snelle verzending

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reacties waren heel enthousiast. Mooie herinnering en mooi boek.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en tips. Hartstikke fijn, we zijn er heel blij mee. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl