Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Het vriendenboek maken is goed te doen. Af en toe werkte de site niet optimaal.
Goede en snelle reactie bij vragen per mail.
Het resultaat is erg mooi geworden

Zie boven

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger vind het erg mooi en was er blij mee.
Positieve reacties van de deelnemers

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je het vriendenboek in de smaak valt. Je tip hebben we genoteerd. Mooie zomer een graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Franny Neggers

Het zijn hele mooie vriendenboeken geworden, voor een mooi afscheid van groep 8. Ondanks dat we best laat begonnen zijn, is het gelukt, dankzij snelle respons van vriendenboeken.nl, om ze op tijd af... Het zijn hele mooie vriendenboeken geworden, voor een mooi afscheid van groep 8. Ondanks dat we best laat begonnen zijn, is het gelukt, dankzij snelle respons van vriendenboeken.nl, om ze op tijd af te krijgen. Dank jullie wel daarvoor!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk te beheren, kon goed zien wie al iets ingevuld had en wie nog niet. En daar kon je makkelijk een reminder aan sturen. Bij vragen hele snelle respons, zodat we het meteen op konden lossen... Makkelijk te beheren, kon goed zien wie al iets ingevuld had en wie nog niet. En daar kon je makkelijk een reminder aan sturen. Bij vragen hele snelle respons, zodat we het meteen op konden lossen en weer verder konden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Hele goede reacties, ze vonden het allemaal heel erg leuk, een mooie herinnering.

Beste Franny,
Beste Franny,
Super bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Dank ook voor de tips. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Super! Aan te bevelen!!

Pluspunten Vriendenboeken

Het vriendenboek ziet er heel mooi uit. De klantvriendelijkheid verdient een dikke 10. Tijdens het bezorgproces waren onze boeken flink beschadigd en teruggezonden. Er werd meteen door hen contact... Het vriendenboek ziet er heel mooi uit. De klantvriendelijkheid verdient een dikke 10. Tijdens het bezorgproces waren onze boeken flink beschadigd en teruggezonden. Er werd meteen door hen contact gelegd.Met man en macht werden de boeken opnieuw gedrukt en met spoed verzonden! Toch nog mooi op tijd! Dankjewel voor de geweldige service. Absoluut een aanrader!

"

Reactie Vriendenboeken.nl:

Ha het was even stressen :), maar superfijn dat het allemaal toch nog goed kwam. Heel erg bedankt voor je mooie review. We wensen je een mooie zomer een graag tot een volgende keer. Vriendelijke... Ha het was even stressen :), maar superfijn dat het allemaal toch nog goed kwam. Heel erg bedankt voor je mooie review. We wensen je een mooie zomer een graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Duidelijk en gemakkelijk.

Pluspunten Vriendenboeken

Alles is duidelijk en prima omschreven.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Erg leuke reactie gekregen!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review. We zijn er heel blij mee. Je tips nemen we, indien mogelijk, mee, bij een volgende update. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer.... Hartelijk dank voor je mooie review. We zijn er heel blij mee. Je tips nemen we, indien mogelijk, mee, bij een volgende update. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Ine Looijer

Leuk en in de basis makkelijk in te vullen vriendenboek. Een kleine aanvulling; het is lastig als je foto's wilt toevoegen dat dit perse in een bepaalde volgorde moet. Soms heb je al een foto voor... Leuk en in de basis makkelijk in te vullen vriendenboek. Een kleine aanvulling; het is lastig als je foto's wilt toevoegen dat dit perse in een bepaalde volgorde moet. Soms heb je al een foto voor op de grote pagina ernaast en volgt de pasfoto bij het verhaal later. Wel heel fijn dat er al standaardvragen zijn geformuleerd en standaard herinneringsteksten voor de mail.

zie boven

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

eenmaal klaar was iedereen enthousiast over het resultaat, om eraan te beginne schrikt het mensen die digitaal iets minder handig zijn toch erg af, ik heb wel 20 mensen niet bereid gevonden op tijd... eenmaal klaar was iedereen enthousiast over het resultaat, om eraan te beginne schrikt het mensen die digitaal iets minder handig zijn toch erg af, ik heb wel 20 mensen niet bereid gevonden op tijd te reageren wat jammer is

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Ine, Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Een tip: als je eerst maar 1 foto hebt kun je later altijd een tweede of derde toevoegen en daarna bij 'posities' de volgorde nog... Dag Ine, Hartelijk dank voor je mooie en uitgebreide review. Een tip: als je eerst maar 1 foto hebt kun je later altijd een tweede of derde toevoegen en daarna bij 'posities' de volgorde nog verslepen. We wensen je een mooie zomer en heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Super! 'Vriendenboekje' gemaakt voor afscheid van onze coach/mentor.

Heel duidelijk en stapsgewijs

Super leuk! Iedereen was enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Heel erg bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat iedereen enthousiast was. Daar doen we het voor. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, team... Heel erg bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat iedereen enthousiast was. Daar doen we het voor. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Elske

Makkelijk in gebruik, meedenkende mensen die snel antwoorden en resultaat is top!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk te gebruiken met veel mensen, makkelijk in gebruik, snel antwoord via mail, service goed

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel leuk, echt een mooi aandenken

Reactie Vriendenboeken.nl:

Heel erg bedankt voor je mooie review Elske, we zijn er superblij mee. We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Ben zeer tevreden. Doe dit nu voor het derde jaar als afscheidboek voor groep 8. Perfect cadeau wat er prachtig uitzien.
Inloggen, bewerken en maken gaat super eenvoudig. Bij vragen altijd...
Inloggen, bewerken en maken gaat super eenvoudig. Bij vragen altijd snel persoonlijk bericht of contact. Dit geeft een goed gevoel.
Levering top!

Handige website.
Persoonlijk contact.
Snel beantwoorden van vragen.
In verhouding niet duur.
Prachtig resultaat

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ieder jaar zijn mijn leerlingen en ouders onder de indruk.
Een mooi afscheidsboek.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Heel erg bedankt voor de tienen! Daar zijn we superblij mee. Ook volgend jaar gaan we de afscheidsboeken voor een mooie prijs aanbieden :). We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende... Heel erg bedankt voor de tienen! Daar zijn we superblij mee. Ook volgend jaar gaan we de afscheidsboeken voor een mooie prijs aanbieden :). We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Wat een mooi en leuk idee, het werkte erg goed. Vond het als beheerder soms wel wat lastig om door te klikken, ben vaak weer naar de homepage gegaan om opnieuw de vrienden pagina's te bekijken. Voor... Wat een mooi en leuk idee, het werkte erg goed. Vond het als beheerder soms wel wat lastig om door te klikken, ben vaak weer naar de homepage gegaan om opnieuw de vrienden pagina's te bekijken. Voor de rest Top.

Het eindresultaat.

Dat moet nog!!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en tip! Heel veel plezier met het het geven van jullie vriendenboek. We wensen jullie een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, team... Dankjewel voor je mooie review en tip! Heel veel plezier met het het geven van jullie vriendenboek. We wensen jullie een mooie zomer en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Super service

Snelle reactie op vragen

Heel blij

Reactie Vriendenboeken.nl:

Heel veel dank voor je positieve review. Wij gaan zo door :). We wensen je een mooie zomer en graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl