Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Monique A

Super service, fijn contact bij vragen. Alleen lastig om te maken als je alle 25 deelnemers zelf wilt invoeren. Dan gaat er veel tijd in zitten, vooral bij t uploaden van de foto's bij de extra... Super service, fijn contact bij vragen. Alleen lastig om te maken als je alle 25 deelnemers zelf wilt invoeren. Dan gaat er veel tijd in zitten, vooral bij t uploaden van de foto's bij de extra pagina's omdat je je aan n format moet houden.

Pluspunten Vriendenboeken

Goed in gebruik, alleen veel werk als je t zelf moet invullen allemaal ipv iedere deelnemer voor zich.

Positief. Hartstikke leuk!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Monique, Heel erg bedankt voor je mooie review. Het is inderdaad wel wat meer werk als je alle pagina's van de deelnemers zelf gaat invullen! We nemen je tip mee. Hartelijke groeten team... Dag Monique, Heel erg bedankt voor je mooie review. Het is inderdaad wel wat meer werk als je alle pagina's van de deelnemers zelf gaat invullen! We nemen je tip mee. Hartelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Marlindbo

Een makkelijk en leuke site om een boekje te maken. Zeker door verschillende mensen die niet dicht bij elkaar wonen.

Pluspunten Vriendenboeken

De snelheid en vriendelijkheid. En leuk om het te maken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De vriendin was erg verrast en de vriendinnen die er aan mee gewerkt hadden vonden het geweldig.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hallo Marlindbo, Dat is leuk om te lezen, bedankt voor de mooie review en tips! We zien je graag weer terug bij een volgend vriendenboek! Vriendelijke groeten van team Vriendenboeken.nl

Mijn ervaring was goed, duidelijke omschrijving en uitleg.

Pluspunten Vriendenboeken

Ze denken met je mee. Voor een beter en mooier eindresultaat.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Enthousiast!! Mooi boek om te bewaren en regelmatig in te zien!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Bedankt voor de 5-sterren review! Fijn om te horen! Graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Dana De Boeck

Een super service en zeer persoonlijke aanpak en benadering. Top service! Ze kijken alles na en letten op de kleinste details. Super tevreden!

Pluspunten Vriendenboeken

Heel vriendelijke en persoonlijke benadering en fijn dat je fotopagina's kan toevoegen

Super tevreden!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Dana, Bedankt voor je mooie 5-sterren review! We zien je graag weer terug bij een volgend vriendenboek! Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Ontzettend mooie boeken gemaakt met het STIP campagneteam (40 personen) als herinnering aan de campagne. Het was super gemakkelijk en de kwaliteit van de boekjes is super!

Pluspunten Vriendenboeken

Alle foto's waren heel scherp en de website is duidelijk. Ook vonden we het leuk dat we gemakkelijk zelf een achtergrond konden ontwerpen. Daarnaast was de levertijd van de 40 boekjes snel, alles... Alle foto's waren heel scherp en de website is duidelijk. Ook vonden we het leuk dat we gemakkelijk zelf een achtergrond konden ontwerpen. Daarnaast was de levertijd van de 40 boekjes snel, alles was binnen een week geleverd!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was heel enthousiast en onder de indruk van de kwaliteit van het boekje! Veel gelachen om alle leuke antwoorden en foto's die iedereen had ingevuld!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Bedankt voor de 5-sterren review! Dat horen we heel graag. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet van team Vriendenboeken.nl

Eenmalig een boek gemaakt.

Pluspunten Vriendenboeken

Een mooi simpel concept en de uiteindelijke kwaliteit van de foto's en het boek zijn verrassend goed.

Heel positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Je tips nemen we zeker mee. Graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Anoninietsem

Makkelijk te maken en fijn contact via de mail

gebruikers vriendelijk

Erg goed

Reactie Vriendenboeken.nl:

Leuk dat je een review hebt geschreven. Daar zijn we blij mee, hartelijk dank daarvoor en graag tot een volgende keer. Team Vriendenboeken.nl

Prima ervaring geweest met daarnaast ook nog persoonlijk advies van de dame die het ingevulde vriendenboek ontvangt voordat het naar de drukker gaat.

website is duidelijk.
website is duidelijk.
jullie coordinator is zeer attent en oplettendheid. Haar behulpzaamheid heeft het boekje mede zo mooi gemaakt. Echt top! Dat verdient zeker een pluim. Bij deze digitaal aangeboden :)

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

nog niet gegeven, maar ik verwacht zeer positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je feedback en de digitale pluim! Superleuk. Fijn om je positieve reactie te lezen. Veel plezier met het geven van het vriendenboek. Graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

E Krassenburg Bakker

Een en al lof....prima site...mooi boek

Goede site

Nog niet gefeven

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review, fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Goede ervaring, iedereen kan zo een vriendenboekje maken.

Pluspunten Vriendenboeken

De site is heel gebruiksvriendelijk. Het eindresultaat ziet er mooi uit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alle reacties waren positief, heel mooi boekje geworden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je review! Fijn om te lezen dat je ervaring met onze website en het boek positief is. Heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl