Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

M. Do?an

Handig dat je mensen uitnodigt en zij vervolgens hun pagina moeten invullen. Als beheerder kun je alles bewerken wat natuurlijk erg praktisch is.
Het programma is best bewerkelijk en niet...
Het programma is best bewerkelijk en niet erg gebruikersvriendelijk op je mobiel. Op een desktop wel beter, maar alsnog kost het veel tijd. Er zijn aardig wat beperkingen qua hoeveelheid tekens die je kunt gebruiken bij het beantwoorden van de vragen en maar 2 foto’s die je kunt invoegen. 1 foto is pasfoto grootte en 1 mega. Zelf had ik meerdere -kleinere- foto’s leuker gevonden en veel van de uitgenodigde vrienden ook. De balans had wat mij betreft anders gekund.

Pluspunten Vriendenboeken

Heel klantvriendelijke klantenservice ; erg behulpzaam en vriendelijke dame. Snelle reactietijd. Het boek zelf is gedrukt op mooi, dik papier. Echt een mooi boek die je met recht op je salontafel... Heel klantvriendelijke klantenservice ; erg behulpzaam en vriendelijke dame. Snelle reactietijd. Het boek zelf is gedrukt op mooi, dik papier. Echt een mooi boek die je met recht op je salontafel kan laten. Levering was in een stevige doos en kwam goed aan. Bezorging ging ook vlot.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Is nog niet gegeven, maar de mensen die het mochten inzien, waren erg onder de indruk van de kwaliteit. Ikzelf ook. Het is een mooi boek geworden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je uitgebreide review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Je hebt blijkbaar gekozen voor een indeling met 1 foto op de rechterpagina, twee foto's... Dankjewel voor je uitgebreide review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Je hebt blijkbaar gekozen voor een indeling met 1 foto op de rechterpagina, twee foto's zijn echter ook mogelijk. Meer inderdaad niet, maar wie weet in de toekomst. Het maken van een vriendenboek verschilt nl. wel enigszins met het maken van een fotoboek. Dat is toch wel iets anders qua software. De suggestie over de lettertekens gaan we gelijk naar kijken. Nogmaals veel dank. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Heel fijne ervaring

Duidelijk, vriendelijk geholpen

Heel goed

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review en heel graag tot een volgende keer.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Suzan Zinsmeister

Heel fijn! Werkt goed. Snelle en goede email contact.

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk werkzaam, overzichtelijk, fijne email communicatie

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedeteen vond t super leuk geworden

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Suzan voor het schrijven van een review. We zijn heel blij met je positieve reactie.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Astrid Roos

Software wijst zich vanzelf, makkelijk in gebruik. Handig dat er al mails (uitnodiging en herinnering) zijn voorbereid die je zelf wat kan aanpassen om naar vrienden te versturen. Veel keuze uit... Software wijst zich vanzelf, makkelijk in gebruik. Handig dat er al mails (uitnodiging en herinnering) zijn voorbereid die je zelf wat kan aanpassen om naar vrienden te versturen. Veel keuze uit themabladen, sfeerbladen etc om toe te voegen aan het boek. Prettig om mee te werken. Je kan het vriendenboek zo persoonlijk mogelijk maken door keuze van de vragen (handig dat die al zijn bedacht, maar ook dat ze aan te passen zijn naar eigen keuze).

Pluspunten Vriendenboeken

Zie mijn ervaring hierboven. Leuk om kado te geven, zeker daar er ook fotopagina's toegevoegd kunnen worden, zodat het een heel persoonlijk boek werd.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, zag er prachtig uit. Leuk om kado te geven. Alle vriendinnen en ook de ontvanger waren er laaiend enthousiast over. Kwalitatief en inhoudelijk. Ga dit zeker anderen ook aanbevelen te... Heel positief, zag er prachtig uit. Leuk om kado te geven. Alle vriendinnen en ook de ontvanger waren er laaiend enthousiast over. Kwalitatief en inhoudelijk. Ga dit zeker anderen ook aanbevelen te maken.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Astrid voor je mooie en uitgebreide review. We zijn er blij mee! Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

I. Van der laan

Heel goed! Duidelijke site, gebruiksvriendelijk, zelfs met mobiele telefoon.

Pluspunten Vriendenboeken

Persoonlijk contact, tips en controle

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Een prachtig persoonlijk cadeau. Heel erg blij mee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review. Vervelend dat een aantal mensen de antwoorden tussentijds kwijt waren. Je krijgt tussentijds overigens wel een melding als je langer bezig bent , dan kun je de... Hartelijk dank voor je mooie review. Vervelend dat een aantal mensen de antwoorden tussentijds kwijt waren. Je krijgt tussentijds overigens wel een melding als je langer bezig bent , dan kun je de vragen opslaan. Maar als je dan net even weg bent van je computer dan kan het mis lopen en dat is jammer. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

Heleen Turien

Het is gemakkelijk om een leuk vriendenboekje te maken. Klantvriendelijke site.

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in gebruik en duidelijk.

Zeer lovende reacties

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Heleen voor je mooie review. Fijn om te lezen dat de reacties zo enthousiast waren. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Via een vriendin op deze site gekomen. Erg tevreden.

Pluspunten Vriendenboeken

Het is een prachtig boek. Je zou het zo in de winkel kunnen kopen. Nog mooier dan gehoopt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het fantastisch!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review. Fijn dat je het boek zo mooi vond en iedereen het fantastisch vond. Graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Karin

Prima, ieder maakt eigen pagina. vaak gemaakte opmerking dat het bestand van afbeelding of foto te klein is.

Snelle levering, goede feedback

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Nog niet gegeven aan de desbetreffende persoon

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Karin voor je positieve feedback en tip. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Mijn ervaring is zeee goed. Het boek is makkelijk te bewerken en er zijn veel opties.

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk te gebruiken, handige site, leuke opties en je kan veel zelf bewerken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reactie was erg leuk! Ze was er heel blij mee en vond het leuk al onze antwoorden te lezen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor het schrijven van deze mooie review. Daar zijn we erg blij mee. Graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Ervaring met vriendenboeken.nl was erg goed. Direct contact via de mail is als erg prettig ervaren.

Pluspunten Vriendenboeken

Het contact met vriendenboeken.nl verliep erg goed. Bij bestelling van twee boeken werd er maar 1x verzendkosten geregeld. Via de email werden tips gegeven omdat er twee boeken tegelijk in de maak... Het contact met vriendenboeken.nl verliep erg goed. Bij bestelling van twee boeken werd er maar 1x verzendkosten geregeld. Via de email werden tips gegeven omdat er twee boeken tegelijk in de maak waren.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het vriendenboek is erg enthousiast ontvangen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor het schrijven van een mooie review. Goed om te lezen dat de reacties enthousiast waren. Dat horen we graag :). Dank ook voor je tip. We kunnen niet alles gelijk aanpassen, maar... Hartelijk dank voor het schrijven van een mooie review. Goed om te lezen dat de reacties enthousiast waren. Dat horen we graag :). Dank ook voor je tip. We kunnen niet alles gelijk aanpassen, maar we nemen het zeker mee. Heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl