Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Manon Robben- Boelé

Een vriendenboek voor mijn zus, die 40 werd, gevuld met vriendinnen en familie bladzijden.

Pluspunten Vriendenboeken

Zeer zorgvuldig, snelle en persoonlijke service!!
Er werd meegedacht over de lay out en kleurenstelling, heel fijn:)
Ook met de leverdatum werd rekening gehouden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Fantastisch, geweldig mooi, persoonlijk en prachtig vorm gegeven

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dank voor je mooie review mooie review Manon. Super om te lezen! Heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Patrick van Pelt

Het maken van een vriendenboek ging super makkelijk, gewoon alle stappen volgen en het gaat bijna vanzelf.
Als ik vragen had dan werden deze direct beantwoord. Hele fijne ervaring

heel Makkelijk te doen.
Heel makkelijk contact met medewerkers

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Er waren alleen maar positieve reacties op het boek. Er zijn een aantal mensen die naar aanleiding van dit boek er ook 1 willen gaan maken.
Dus er komen nog een aantal bestellingen aan als het...
Dus er komen nog een aantal bestellingen aan als het goed is:)

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Patrick voor je mooie review. Fijn om te lezen dat de reacties zo positief waren én natuurlijk dat er nog meer boeken aankomen. Dat horen we graag :). Heel graag tot een volgende keer.... Dankjewel Patrick voor je mooie review. Fijn om te lezen dat de reacties zo positief waren én natuurlijk dat er nog meer boeken aankomen. Dat horen we graag :). Heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Marielle gielen

Zeer positief, vooral het nakijken en acteren (zelfs via sms) op mogelijke vergetelheden is een pre! Top!
Wel jammer vond ik de typfout op de voorpagina die dan niet gezien werd.

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruiksvriendelijk, voorzet voor de uitnodiging

Dag Marielle,
Dag Marielle,
Dankjewel voor je mooie review en tip. Wat jammer van de typefout op de omslag. Als we dat gezien hadden, hadden we je natuurlijk zeker geïnformeerd! Vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

Floortje

3 vriendengroepen kado gegeven aan vriendinnen die 40 jaar zijn geworden. Ontzettend leuk! Met vragen altijd heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door ‘vriendenboeken.nl’.

Pluspunten Vriendenboeken

Ontzettend leuk kado om te geven en te krijgen! Leuk dat je zelf vragen kunt bedenken en bv. pagina’s van een geboortejaar toe kan voegen om het nog persoonlijker te maken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Sommige mensen schrikken als ze de mail krijgen ‘ben daar zo slecht in, dat kan ik niet, ik weet niet wat ik moet zeggen....’ en soms moet je de mensen wel wat opporren om het in te vullen maar... Sommige mensen schrikken als ze de mail krijgen ‘ben daar zo slecht in, dat kan ik niet, ik weet niet wat ik moet zeggen....’ en soms moet je de mensen wel wat opporren om het in te vullen maar eigenlijk is iedereen enthousiast.

Dag Floortje,
Dag Floortje,
Hartelijk dank voor je mooie review en tips. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. We begrijpen je opmerking over het toevoegen van de foto's, maar er zijn ook mensen die maar een gedeelte van een foto willen gebruiken. Dat blijft altijd een beetje schipperen. Maar we nemen je tip zeker mee en wie weet kunnen we beide opties gaan bieden. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Handig, mooi, makkelijk en goede service.

Pluspunten Vriendenboeken

De instructies zijn overzichtelijk en de werkwijze heel eenvoudig. Toen ik het boek voor afdrukken heb aangeleverd, heeft iemand nog wat tekst ingevuld. De redactie van vriendenboeken heeft mij toen... De instructies zijn overzichtelijk en de werkwijze heel eenvoudig. Toen ik het boek voor afdrukken heb aangeleverd, heeft iemand nog wat tekst ingevuld. De redactie van vriendenboeken heeft mij toen gemaild, om te vragen of deze informatie nog bijgevoegd moest worden. Heel attent. De oplevering was snel en het boek was erg mooi geworden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief. Het zag er dan ook prachtig uit.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je blij bent met de kwaliteit van het vriendenboek en de werkwijze. Dank ook voor de tip. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Annelies Janssen

Erg goede service, snelle persoonlijke reactie

overzichtelijk

erg positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Annelies voor je mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent en heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Inge

Makkelijk om mee te werken. Super service

Snelle en super service.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen die het ingezien heeft vond het geweldig

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Inge voor je mooie review! Graag tot een volgende keer.
Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Duurt wel even tot je door hebt hoe het werkt. De volgorde van de pagina's worden gewijzigd na bijwerken van de foto's .

Mooi kwaliteit papier

Mooi, stukje geschiedenis

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je review en tips. Als je fotobladen toevoegt aan je vriendenboek dan komen deze in eerste instantie als laatste pagina in je vriendenboek te staan, maar deze kun je verslepen... Hartelijk dank voor je review en tips. Als je fotobladen toevoegt aan je vriendenboek dan komen deze in eerste instantie als laatste pagina in je vriendenboek te staan, maar deze kun je verslepen met je muis. We sturen je daarover vandaag nog een persoonlijke mail.
Graag tot een volgende keer, vriendelijke groet, Vriendenboeken.nl

Irène Pensioen

Heel tevreden over de samenwerking, perfecte instructies ontvangen en goede opvolging,
goede service, mooi eindresultaat, heel tevreden !

Pluspunten Vriendenboeken

allemaal positiieve punten, geen opmerkingen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

heel veel mooie reacties ontvangen, iedereeen vond de boeken heel mooi

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel! Fijn dat je de tijd hebt genomen om een mooie review over ons te schrijven. We hopen je ook in de toekomst weer te mogen begroeten op onze website. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken

miriam stuijts

Prima, snelle service en ook goede mogelijkheid tussentijds contact.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke website, gemakkelijk tekst in te voegen, vrienden uit te nodigen. Snelle service en goede kwaliteit van het boekje zelf. Mooie kleuren en foto's komen goed over.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positief, leuk idee, mooie herinnering,

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie feedback en tip Miriam. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over kwaliteit van het vriendenboek en website. Dat lezen we natuurlijk graag!
Heel graag tot een volgende...
Heel graag tot een volgende keer.
Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl