Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Origineel en leuk cadeau voor iedere gelegenheid

Gebruiksvriendelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

In eerste instantie wat terughoudend om mee te doen, maar na wat uitleg is iedereen enthousiast aan de slag gegaan.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Dat horen we natuurlijk graag! Goede tip, we gaan er naar kijken!
Heel graag tot een volgende keer.
Vriendelijke...
Heel graag tot een volgende keer.
Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Heel leuk idee, zelf al eerder ontvangen voor het afscheid van een collega bij de vorige werkgever, nu zelf aangemaakt voor ook een afscheid van een collega bij huidige werkgever.

Pluspunten Vriendenboeken

veel collega's kunnen bereiken voor het afscheid van een andere collega. Eenvoudig aan te maken, beheer is goed. Enige puntje is het plaatsen van de foto's, bij het wijzigen moesten alle foto's elke... veel collega's kunnen bereiken voor het afscheid van een andere collega. Eenvoudig aan te maken, beheer is goed. Enige puntje is het plaatsen van de foto's, bij het wijzigen moesten alle foto's elke x opnieuw bewerkt worden. Wellicht deden we hier iets niet goed.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel erg positief, de collega voor wie het was bedoeld, was enorm blij. Een heel erg leuk aandenken, ook leuk om te geven.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en tips. Fijn dat je collega zo blij was met haar boek! Tip: de fotobladen (indeling 3 foto's. linker pagina) worden heel vaak gebruikt voor teksten. Je slaat de... Dankjewel voor je mooie review en tips. Fijn dat je collega zo blij was met haar boek! Tip: de fotobladen (indeling 3 foto's. linker pagina) worden heel vaak gebruikt voor teksten. Je slaat de tekst op als pdf en maakt daar een jpg bestand van (daar zijn websites voor). Je kunt het dan heel gemakkelijk uploaden en de kwaliteit is perfect.
Vriendelijke groeten van team Vriendenboeken.nl

Anita

Ik vind het een prima site met duidelijke uitleg. Ook het programma is zeer gebruiksvriendelijk, je word goed door elke stap geleid. Fijn dat er steeds een voorbeeld te zien is. Mooi eindresultaat... Ik vind het een prima site met duidelijke uitleg. Ook het programma is zeer gebruiksvriendelijk, je word goed door elke stap geleid. Fijn dat er steeds een voorbeeld te zien is. Mooi eindresultaat en heb je even jullie hulp nodig dan reageren jullie erg snel terug. Dus ik ben heel erg tevreden.

Pluspunten Vriendenboeken

Goede prijs kwaliteis verhouding, gebruiksvriendelijk, handig werken met een linkje via de mail zodat je iedereen waar dan ook ter wereld kunt bereiken, mooi eindresultaat.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Hele positieve reacties gekregen. Een mooi aandenken van goede kwaliteit.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review Anita. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Dat horen we natuurlijk graag!
En heel graag tot een volgende keer.
Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Gemakkelijke en snelle site. Heel logisch opgebouwd. Handig dat je elke keer een voorbeeld van je boek kunt bekijken zodat je precies weet hoe je boek eruit gaat zien.

Pluspunten Vriendenboeken

Super kwaliteit. Echt een heel mooi boek. Leuk die jaaroverzichten en dat je extra foto's kunt toevoegen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Nog niet gegeven, maar ik verheug mij daar nu al op.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn om je positieve feedback te lezen.
Veel plezier met het geven van jullie vriendenboek.
Vriendelijke groet, team...
Dankjewel voor je mooie review. Fijn om je positieve feedback te lezen.
Veel plezier met het geven van jullie vriendenboek.
Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Duidelijke site met duidelijke uitleg.

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in te vullen met e-mailadressen en duidelijk wie zijn pagina klaar heeft.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was erg enthousiast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en suggestie.
Fijn dat je daarvoor even de tijd hebt genomen.

Marjon van Dongen

Meer dan prima, het meedenken, oplossing gericht en de snelle reacties waren erg fijn.

Pluspunten Vriendenboeken

handig om mee te werken en dingen te veranderen zoals bv een spelfout in de vraagstelling..

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

heel positief, verbaasd dat het zo leuk is!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review Marjon. Fijn om je positieve feedback te lezen.
Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Echt een super leuk idee voor als je een persoonlijk cadeau zoekt

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke indeling waar je alles kunt vinden en heel gemakkelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heb het cadeau nog niet gegeven, gebeurt over paar dagen maar reacties van mijn ouders waren al super leuk!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dank je voor je mooie review en suggestie. Alvast veel plezier gewenst met het overhandigen van jullie boek. Graag tot een volgende keer!
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Britt

Ontzettend aardige, fijne en snelle service.

Klantgericht.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Moeten het nog geven. Maar ik verwacht louter positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review Britt. Je kunt de volgorde van je vriendenboek zelf bepalen door de pagina's te verslepen met je linker muisknop!
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Laura

Ik heb een vriendenboek gemaakt voor mijn moeder die 65 wordt, met een superresultaat. In de loop van het proces had ik een aantal vragen die allemaal snel en vakkundig beantwoord zijn.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke overzichtelijke site. Als beheerder kun je alles makkelijk overzien en aanpassen. Het boek zelf is prachtig geworden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het geven komt nog, maar de reactie zal zeker zeer positief zijn.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review Laura! We wensen je alvast veel plezier met het geven van jullie vriendenboek. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Leuk om te maken

Pluspunten Vriendenboeken

met basisvragen en vaste indeling krijg je een rustig resultaat

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het boek is heel positief ontvangen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review !
Graag nog een korte toelichting op je tips:
Dankjewel voor je mooie review !
Graag nog een korte toelichting op je tips:
Bij de vriendenpagina's kun je de foto's heel gemakkelijk wisselen (je kunt ze verslepen). Als je als beheerder pagina's van je vrienden bewerkt, werkt het echter net iets anders. Foto's kun je altijd weer terugzetten als je ze maar opslaat.
De preview kun je iedere keer bekijken als je wijzigingen in je boek opslaat.
Maak je weer een vriendenboek, mail of bel ons even dan leggen we het je graag persoonlijk uit!
Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl