Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Het ziet er mooi uit en het valt altijd goed.

Pluspunten Vriendenboeken

Het is in relatief weinig stappen samen te stellen. Goed dat iedereen zelf via de link zijn/haar vragen kan beantwoorden

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het is een blijvende herinnering. Al degene die hem ontvangen hebben zijn er heel blij mee en kijken er zo nu en dan in terug.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en tips! Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen. Graag tot een volgende keer ! Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Mirjam Claassen

Dit is nu het tweede boek dat ik bestel en maak. Het is een mooi herinneringsboek. Makkelijk te maken en snelle levering.

Pluspunten Vriendenboeken

Snelle levering makkelijk te maken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze vonden het beide geweldig!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review Mirjam!
Graag tot een volgende keer.
Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Het vriendenboekje is echt een aanrader wanneer je iemand wil verrassen met een vriendenboekje vol met allerlei lieve, leuke , mooie of ontroerende momenten.
Heel goed uitgelegd hoe het in...
Heel goed uitgelegd hoe het in zijn werk gaat en van alle gemakken voorzien je kan het zelf invullen of zelf ontwerpen het enige wat je moet doen is dan nog mensen via de mail uitnodigen om het in te vullen en bij sommige een al opgestelde mail versturen als herinnering het toch even in te vullen.
Degene voor wie wij het gemaakt hebben is er helemaal blij en verrast mee.

Pluspunten Vriendenboeken

Positief zijn de vele mogelijkheden , het gemakkelijk het te maken is en het geweldige eindresultaat.

Ze vond het fantastisch

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Goed om te lezen dat je enthousiast bent over het eindresultaat. Graag tot een volgende keer.
Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Achteraf duidelijk . In het begin even aftasten hoe het werkelijk stap voor stap zou gaan.
Gelukkig een beroep op de eigenaren kunnen doen .

Pluspunten Vriendenboeken

Gelukkig (zoals gezegt) is men zéér bereid om bij te sturen en snel reactie te gevn. als je er eenmaal mee bezig bent ervaar je de gemakken van het staps gewijs invullen en aanmaken.
Alsnog ank hiervoor.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Is pas voor eind Februari. dus nog niet gegeven.
Is pas voor eind Februari. dus nog niet gegeven.
Een enkeling zag het niet zitten en is helaas afgehaakt .maar merendeel ( van de voornamelijk ouderen) hebben het volbracht ,en als een leuk idee ervaren.
maar eerlijk gezegd het invullen ging met erg veel hulp van mijzelf.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review! We hopen dat je vriendenboek eind februari een groot succes is. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Michael

Een échte aanrader. Bij het compleet maken van het boekje bleek er iets van mijn kant fout gegaan en dat werd al heel snel geconstateerd en na kort overleg (per mail) gecorrigeerd.

Pluspunten Vriendenboeken

Snelle reactie op vragen, meedenkend.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, het boekje ziet er mooi uit met een stevige kaft.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review Michael!

Svata

Ik heb een babyshower boek gemaakt en dat werkt erg makkelijk. Mooie achtergronden en heel leuke vragen. Het werkt super eenvoudig. Met 10 vriendinnen gelijktijdig aan het boek gewerkt en was in... Ik heb een babyshower boek gemaakt en dat werkt erg makkelijk. Mooie achtergronden en heel leuke vragen. Het werkt super eenvoudig. Met 10 vriendinnen gelijktijdig aan het boek gewerkt en was in 3dag en klaar

Pluspunten Vriendenboeken

alles is al voorbereid door vriendenboeken. achtergronden, leuke vragen, sfeerbladen en jaaroverzichten.
Ik had nog wat vragen en binnen een uur antwoord. super service

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Van zeer gaaf tot bijna in tranen. groot succes en heel speciaal ook voor later.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjwel voor je enthousiaste review. Goed om te lezen!
Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Heel goed. In het begin even een beetje uitzoeken hoe het werkt maar als je het door hebt, is het heel makkelijk.

Veel mogelijkheden.

Heel erg leuk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en tip.
Dankjewel voor je mooie review en tip.
Nadat je de foto's hebt toegevoegd kun je overigens de volgorde nog veranderen. Aan de rechterkant staat dan een plaatje waar de foto's komen te staan.
Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Ik heb nu voor de tweede keer gebruik gemaakt van vriendenboeken.nl en ben er zeer tevreden over.

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruikersgemak en mogelijkheden. Tevens alles per mail uit te zetten, ook herinneringen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, gemakkelijk in gebruik. Leuk idee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Heel fijn om te lezen dat jij en je vrienden tevreden zijn!
Je ontvangt van ons altijd bericht als we de je vriendenboek van de server verwijderen, maar je mag deze ook, zo lang als je wilt, online laten staan hoor. Geen enkel probleem.

Annemarie Kooistra

Goede begeleiding en direct contact

Duidelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het boek werd erg enthousiast ontvangen door de jarige en haar familie

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Annemarie voor je mooie review! En misschien goed om te weten, wij zijn met nieuwe achtergronden bezig :).
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Erg leuke formule, maar te weinig mogelijkheden voor eigen inbreng (vaste vragen) en bewerken van foto's.

Pluspunten Vriendenboeken

De opbouw van het boek en de sfeer achtergronden.

Vonden het erg leuk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review over ons te schrijven. Dat waarderen we. Graag gaan we nog wel even in op je tips.
- De vragen kun je aanpassen. Je hoeft daarvoor alleen...
- De vragen kun je aanpassen. Je hoeft daarvoor alleen maar op de vraag zelf te klikken.
- We begrijpen je opmerking over de foto’s. Het online werken (niets hoeven te downloaden) en met meerdere mensen samen één boek werken is een andere werkwijze dan een fotoboek. Een fotoboek heeft wat foto’s betreft inderdaad meer mogelijkheden. Maar we blijven ons ontwikkelen hoor!