Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Anna

Wij hebben een afscheid collega boek gemaakt met 40 collega's in 5 dagen en alles ging heel makkelijk. En was super gaaf om te maken

Pluspunten Vriendenboeken

De website is heel overzichtelijk en een boek maken is super makkelijk
Ook een heel snelle service als je vragen hebt !! En het boek zag er geweldig uit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

heel enthousiast en ook ontroerd. zoveel leuke teksten en foto's

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Anna voor je mooie review!
Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Mijn ervaring is heel positief. Grote voordelen van de werkwijze van vriendenboeken zijn:
- het programma houdt bij en je kan snel herinnering sturen
- de deelnemers maken hun eigen...
- het programma houdt bij en je kan snel herinnering sturen
- de deelnemers maken hun eigen pagina, waardoor je zelf veel minder werk hebt.

Zie voorgaande antwoord.

Heel positief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review!

Vicki

It was user-friendly, and the staff were very helpful when we had a problem.

Beautiful book

Reactie Vriendenboeken.nl:

Thank you Vicky for your positive review and suggestion.
Best regards, Vriendenboeken.nl

Prettig

Makkelijk hanteerbaar!

Super gaaf en verrast!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Leuk dat je met een tweede boek bezig bent! Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Graphics

Erg vriendelijk, goede zorg voor een juist boekje

Pluspunten Vriendenboeken

Leuk om te maken, nog leuker om te krijgen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alleen maar positief, jammer dat sommige mensen zichzelf zo belangrijk vinden dat ze geen tijd willen nemen het voor een ander in te vullen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en tip. Deelname aan ee vriendenboek is uiteraard vrijwillig, maar als het mensen niet invullen vinden ze het achteraf toch vaak wel heel jammer...Horen wij tenminste.... Dankjewel voor je mooie review en tip. Deelname aan ee vriendenboek is uiteraard vrijwillig, maar als het mensen niet invullen vinden ze het achteraf toch vaak wel heel jammer...Horen wij tenminste. Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Mariëlle Zaalberg

Vriendenboeken is een heel gebruiksvriendelijk programma. Nadat ik het boek had afgerond om te bestellen, kijken zijj hem na en komen met suggesties! Hartstikke fijn. Ook heb ik telefonisch contact... Vriendenboeken is een heel gebruiksvriendelijk programma. Nadat ik het boek had afgerond om te bestellen, kijken zijj hem na en komen met suggesties! Hartstikke fijn. Ook heb ik telefonisch contact gehad m.b.t. een persoonlijke vraag, wat ze heel vlotjes en fijn hebben behandeld! Dikke duim!

Gebruiksvriendelijk!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn vriend was heel erg blij met het boek. Het is een waardevol cadeau!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel dank voor je mooie review en suggesties. Fijn om te lezen dat je vriend erg blij was met het vriendenboek. Dat horen we natuurlijk graag! Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Wil Derksen

In een woord TOP !.

Pluspunten Vriendenboeken

Communicatie via mail snel en oplossingsgericht.
Het uitnodigen en informeren van vrienden via mail.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reacties op het cadeau waren reuze enthousiast. Degene die het cadeau heeft ontvangen was erg
ontroerd door het boek. De mensen die daarna het boek hebben gelezen vonden het erg mooi qua uiterlijk en opzet.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Wil, Veel dank voor je mooie review en suggesties. Fijn dat je dat hebt willen delen, daar zijn we blij mee! Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Laatst heb ik een boek gemaakt als afstudeercadeau van een goede vriendin. Bijna al haar vriendinnen hadden er aan meegewerkt en het boek was super mooi geworden! Het boek was ook snel gemaakt... Laatst heb ik een boek gemaakt als afstudeercadeau van een goede vriendin. Bijna al haar vriendinnen hadden er aan meegewerkt en het boek was super mooi geworden! Het boek was ook snel gemaakt doordat iedereen de pagina achter zijn eigen computer kon invullen.

Pluspunten Vriendenboeken

- Kon iedereen heel gemakkelijk uitnodigen via de mail
- Er staat goed uitgelegd hoe alles werkt
- Ook vond ik het fijn dat er veel voorbeelden van boeken te vinden waren op de site

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn vriendin vond het super leuk en de kwaliteit was heel erg mooi! Alle mensen die aan het boek hebben gewerkt, wilde voor hun afstuderen ook graag zo'n boek. :)

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je enthousiaste review. Fijn dat het vriendenboek zo'n succes was...is :). Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Pas geleden een vriendenboek gemaakt met familie en vrienden voor mijn 75 jarige vader. Vanwege zijn leeftijd heb ik het grote boek, 30 bij 30 cm besteld met harde kaft. Het is echt geweldig... Pas geleden een vriendenboek gemaakt met familie en vrienden voor mijn 75 jarige vader. Vanwege zijn leeftijd heb ik het grote boek, 30 bij 30 cm besteld met harde kaft. Het is echt geweldig geworden en wat een mooie herinnering na het feest voor mijn vader! Als beheerder kun je het prima volgen en voor oudere mensen ( 65plus) is het ook best te doen om de stappen te volgen en anders vragen ze hulp van de jongere generatie. Ook de communicatie met de organisatie achter www.vriendenboeken.nl verloopt snel, vriendelijk en behulpzaam, op een mail krijg je snel antwoord.

- veel keuzes
- goed uitgelegd in woord en met een video
- makkelijk om als beheerder te gebruiken, account aan te maken,volgen en bestellen
- erg goede kwaliteit van papier, kaft...
- veel keuzes
- goed uitgelegd in woord en met een video
- erg goede kwaliteit van papier, kaft en foto 's heel helder.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De gasten vonden het fantastisch om in te vullen, waren benieuwd naar het resultaat en hebben het boek graag doorgekeken.Velen gaven aan deze vorm en website te willen onthouden voor hun eigen... De gasten vonden het fantastisch om in te vullen, waren benieuwd naar het resultaat en hebben het boek graag doorgekeken.Velen gaven aan deze vorm en website te willen onthouden voor hun eigen kring:)
Ook de jarige was ontroerd en blij met zo'n mooi boek! Zal nog vaak worden ingekeken.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review!

Peter

Superfijne website om een vriendenboek mee te maken. Werkt makkelijk en het eindproduct is van hoge kwaliteit. In 1 week heb we tientallen (oud) collega’s online in actie gekregen. Iets was offline... Superfijne website om een vriendenboek mee te maken. Werkt makkelijk en het eindproduct is van hoge kwaliteit. In 1 week heb we tientallen (oud) collega’s online in actie gekregen. Iets was offline nooit gelukt was.

* heel makkelijk vrienden uitnodigen voor deelname
* organisator kan boek makkelijk beheren en reminders of ander bericht doorsturen naar deelnemers
* zeer behulpzame en persoonlijke...
* heel makkelijk vrienden uitnodigen voor deelname
* zeer behulpzame en persoonlijke helpdesk
* 30x30 formaat is een echte eyecatcher

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn collega was er superblij mee! Iedereen positief verrast over formaat en kwaliteit.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank Peter voor je positieve review en tips. Fijn om te lezen dat jullie boek zo'n succes is.