Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Leuk boek gemaakt, en handig dat iedereen het zelf via de mail kan doen!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk systheem zodat je er zelf als maker niet heel veel meer voor moet doen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het erg leuk!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en tips. Daar zijn we blij mee. Fijn om te lezen dat de reacties positief waren. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Ik heb heel goede ervaringen met het maken van een vriendenboek. Heb er inmiddels 2 gemaakt. De omschrijving is duidelijk en als je vragen hebt dan kun je deze mailen. Ik kreeg vrijwel per... Ik heb heel goede ervaringen met het maken van een vriendenboek. Heb er inmiddels 2 gemaakt. De omschrijving is duidelijk en als je vragen hebt dan kun je deze mailen. Ik kreeg vrijwel per ommegaande een reactie! Toen ik het boek al had ingeleverd werd ik erop gewezen dat een andere kleur letters op de omslag mooier zou zijn. Wat een service, geweldig!!

Pluspunten Vriendenboeken

De handleiding is duidelijk. Er wordt met je meegedacht. Het persoonlijke contact is geweldig!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het een erg leuk idee! Het is een heel persoonlijk cadeau.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve reactie. Daar zijn we blij mee. Fijn dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaringen te delen. Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Goed, snel en waanzinnige service. Persoonlijk contact!!! Top dus.

Pluspunten Vriendenboeken

Het persoonlijk contact en de manier waarom mee werd gedacht

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

fantastisch, het huwelijkspaar was ontzettend verrast en blij met het geweldige cadeau.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat jullie vriendenboek een succes was. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Prima geen negatief punt.

Pluspunten Vriendenboeken

Alles kan online. Hoeft niet extra te betalen om mensen uit te nodigen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Allemaal postieve reacties. Niemand wist van het bestaan af.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review!
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Kirsten

Gemaakt voor een collega die met pensioen ging. Al vele malen eerder gedaan en het wordt altijd met heel veel plezier ontvangen. Iedereen is altijd erg enthousiast!

Pluspunten Vriendenboeken

Altijd een mooi vormgegeven herinnering om te krijgen.

Zeer goed!

Ik ben erg tevreden met het vriendenboek. Een heel mooi cadeau om te geven.
Wel ben ik tegen een aantal dingen aangelopen (zie mijn antwoord bij tips voor vriendenboeken.nl)

Pluspunten Vriendenboeken

Fijn dat alles via email is af te handelen met de personen die een pagina voor het boek maken.
Mooie kwaliteit papier en heldere kleuren

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het boek werd heel erg enthousiast ontvangen, de ontvanger was er super blij mee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je review. Fijn om te lezen dat je het vriendenboek erg mooi vindt en dat het boek in de smaak viel. De informatie over de formaten van de foto's hebben we inmiddels aangegeven op... Dankjewel voor je review. Fijn om te lezen dat je het vriendenboek erg mooi vindt en dat het boek in de smaak viel. De informatie over de formaten van de foto's hebben we inmiddels aangegeven op onze website bij https://www.vriendenboeken.nl/indeling-vriendenpagina. We begrijpen je opmerking over het plaatsen van de foto's. We willen hier echter wel graag een kanttekening bij maken. Het is wel zo, dat wij geen website zijn voor het maken van een fotoboek. Dat is echt iets heel anders, de software is totaal verschillend. Toen de website werd ontworpen stond het concept van het vriendenboek centraal; gebaseerd op het 'vriendenboekje van vroeger, met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina vult met tekst en foto’s. Het online werken (niets hoeven te downloaden) en met meerdere mensen samen één boek werken is een andere werkwijze dan een fotoboek. We blijven echter ook continue onze website verbeteren en nemen je suggesties dan ook zeker ter harte.V riendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Het was erg prettig om mee samen te werken. Ze denken goed mee en hadden nog wat vragen en suggesties gedaan die zijn toegepast.

Pluspunten Vriendenboeken

het meedenken achter de schermen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn collega's waarvoor het boek was gaf zelf de mooiste reactie. hij zei ik vond het altijd een beetje suf als er zoiets gegeven werd maar nu heb ik er zelf 1 ontvangen en besef ik pas hoe leuk en... Mijn collega's waarvoor het boek was gaf zelf de mooiste reactie. hij zei ik vond het altijd een beetje suf als er zoiets gegeven werd maar nu heb ik er zelf 1 ontvangen en besef ik pas hoe leuk en hoe waardevol dit is.

Ook de rest van de collega's vond het boek erg goed geslaagd en leuk om te lezen.
Het invullen ging prima ook het toevoegen van de foto's ging goed al was het soms even zoeken naar de juiste kwaliteit.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je collega zo enthousiast was. Leuke opmerking van je collega! Vriendelijke groeten van team Vriendenboeken.nl

Goede ervaring, vragen via mail werden snel beantwoord

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk mee te werken, resultaat precies zoals je besteld

lovend

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Daar zijn we blij mee. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Goede, vriendelijke service!

Pluspunten Vriendenboeken

Snel te vinden. Duidelijk.

Zeer positieve reacties! Mooi boek , goede kwaliteit

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat reacties zo positief waren. We sturen je nog een persoonlijke mail over je tips. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Milou Sleijster

Ik heb voor de 50e verjaardag van mijn moeder een vriendenboek gemaakt met alle gasten van haar feest.

Pluspunten Vriendenboeken

Erg leuk dat je iedereen dezelfde vragen kunt laten invullen, zodat er echt een soort van vriendenboekje krijgt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super enthousiast, mijn moeder heeft hem in een keer uitgelezen, en vond het ontzettend leuk.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Milou voor je mooie review en tips. Daar zijn we blij mee. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl