Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Stephanie

Mijn ervaring is zeer positief, iedereen vindt het boek een origineel cadeau en het ziet er zeer netjes uit!

Pluspunten Vriendenboeken

De klantenservice is TOP! Ik kreeg steeds na 1 dag een antwoord op mijn vraag. Naast de reactiesnelheid waar ik uiteraard erg tevreden over ben, moet ik ook zeggen dat de antwoorden vriendelijk en... De klantenservice is TOP! Ik kreeg steeds na 1 dag een antwoord op mijn vraag. Naast de reactiesnelheid waar ik uiteraard erg tevreden over ben, moet ik ook zeggen dat de antwoorden vriendelijk en uitgebreid waren en dat het steeds een goede hulp was om het boek te voltooien.
Het is ook fijn dat je een voorbeeld van het volledige boek kan downloaden en dat je extra fotopagina's en themabladzijden kan toevoegen.
Ook de snelle levertijd doen ik als positief punt te melden!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Enthousiast en zeer positief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Stephanie voor je mooie review. We zijn er erg blij mee.

bas

Supermooi boek. snelle en duidelijke uitleg op vragen en zeer vriendelijk. Heel tevreden.

Pluspunten Vriendenboeken

Werkt heel gemakkelijk. Uitleg is duidelijk. De jaaroverzichten zijn een mooie toevoeging. Heel blij met het resultaat.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Echt heel blij. Tijdens het verjaardagsfeest, maar ook daarna. Mijn zus geniet heel erg van het boek.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Bas, Hartelijk dan voor je enthousiaste review. Daar zijn we vanzelfsprekend erg blij mee. Vriendelijke groeten van team Vriendenboeken.nl

Ina Haan=Hagenouw

Ik heb goede ervaringen met Vriendenboeken.nl

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke uitleg over de mogelijkheden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het boek was bestemd voor onze oudste dochter, zij werd 40 jaar en we wilden haar,samen met onze jongste dochter en wat vriendinnen van haar, een leuke verrassing bezorgen. Zij was heel blij verrast... Het boek was bestemd voor onze oudste dochter, zij werd 40 jaar en we wilden haar,samen met onze jongste dochter en wat vriendinnen van haar, een leuke verrassing bezorgen. Zij was heel blij verrast met het boekje.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Ina voor je mooie review. We zijn er erg blij mee. Je suggestie hebben we ter harte genomen. We hebben de uitleg over het aantal pagina's bij onze prijzenpagina wat uitgebreid. We hopen... Dankjewel Ina voor je mooie review. We zijn er erg blij mee. Je suggestie hebben we ter harte genomen. We hebben de uitleg over het aantal pagina's bij onze prijzenpagina wat uitgebreid. We hopen dat het nu duidelijker is.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Het was n kado voor mijn zus die 50 werd! Ze vond het boek prachtig.

Pluspunten Vriendenboeken

Het werkt super makkelijk doordat mensen die je uitnodigd zelf hun pagina maken.

Zeer geslaagd!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review en suggestie. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. We zullen je ideet niet op korte termijn kunnen uitvoeren, maar nemen het zeker mee bij... Hartelijk dank voor je positieve review en suggestie. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. We zullen je ideet niet op korte termijn kunnen uitvoeren, maar nemen het zeker mee bij toekomstige aanpassingen. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Goed!

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke site, boek is van mooie kwaliteit

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genoemen en natuurlijk om te lezen dat je tevreden bent over de website en de kwaliteit van je vriendenboek. Vriendelijke groeten team... Dankjewel voor je review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genoemen en natuurlijk om te lezen dat je tevreden bent over de website en de kwaliteit van je vriendenboek. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Gemakkelijk in gebruik. Overzichtelijk.
Erg attent dat ik werd gebeld dat de letters op de voorkant niet goed zichtbaar waren.

Pluspunten Vriendenboeken

Iedereen vult zijn eigen pagina in
Makkelijk in gebruik

Enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen. Je tip nemen we mee bij de eerstvolgende website evaluatie. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Lonneke

Heel goed. De ochtend nadat ik het had opgestuurd kreeg ik een mailtje van Vriendenboeken dat de kleur van de letters van de voorpagina niet zo mooi contrasteerden met de achtergrond, of ik dat... Heel goed. De ochtend nadat ik het had opgestuurd kreeg ik een mailtje van Vriendenboeken dat de kleur van de letters van de voorpagina niet zo mooi contrasteerden met de achtergrond, of ik dat wilde aanpassen of niet. Super dat ze zo met je meedenken!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk programma, je wordt er duidelijk door heen geleid.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het bruidspaar was er érg blij mee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Lonneke voor je mooie review. We zijn er blij mee.

Anouk

Ik heb een vriendenboekje gemaakt voor een vriendinnetje die een halfjaartje op stage zou gaan. De service vanuit vriendenboek.nl was super goed. Ik had wat vragen en daar reageerden ze heel snel op... Ik heb een vriendenboekje gemaakt voor een vriendinnetje die een halfjaartje op stage zou gaan. De service vanuit vriendenboek.nl was super goed. Ik had wat vragen en daar reageerden ze heel snel op via de mail. Daarnaast had ik perongelijk een persoon verwijderd maar omdat ze altijd nog controleren voordat ze afdrukken hadden ze dat gelukkig nog gezien en mij op de hoogte gesteld zodat ik dat nog kon aanpassen!

Super goede service!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het super leuk! Ik denk dat iedereen op het afscheidsfeest van die vriendin het boekje wel gelezen heeft. Iedereen die in het boekjes staat vond het trouwens ook heel leuk om te maken!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Anouk, Hartelijk dank voor je uitgebreide en positieve review. Daar waarderen we zeer. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het boek en de service en natuurlijk dat jullie vriendenboek in... Dag Anouk, Hartelijk dank voor je uitgebreide en positieve review. Daar waarderen we zeer. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het boek en de service en natuurlijk dat jullie vriendenboek in de smaak viel. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Al meerdere boeken gemaakt in het verleden ivm vertrekkende collega's die met pensioen gingen e.d.

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk, ook op mijn telefoon te benaderen. Als ik nog iemand een uitnodiging wilde versturen kon dat ook makkelijk ter plekke via telefoon.
De herinneringen sturen is ook handig, iedereen...
De herinneringen sturen is ook handig, iedereen die het nog niet gedaan had in 1 x herinneringsmail sturen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Altijd heel enthousiast! Emotioneel zelfs! En nu zitten we zelfs in een fase dat mijn collega's er naar vragen of ze een boek mogen als afscheidscadeau. Het is een zeer geliefd item!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je enthousiaste en positieve feedback. Super om te lezen dat collega's er zelf om vragen :)! Bij je eigen vriendenpagina en fotobladen kun je de foto's wel verslepen. Je bedoelt... Veel dank voor je enthousiaste en positieve feedback. Super om te lezen dat collega's er zelf om vragen :)! Bij je eigen vriendenpagina en fotobladen kun je de foto's wel verslepen. Je bedoelt waarschijnlijk het plaatsen van foto's als beheerder op vriendenpagina's van vrienden. Je opmerking heeft onze aandacht. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Het boek is gemakkelijk te maken en het resultaat is prachtig!

Pluspunten Vriendenboeken

Goede handleiding, snelle bezorging.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Men vond het boek erg leuk en origineel.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review. Fijn om te lezen! Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl