Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Zeer positief vooral het op maat werken

Zeer vlotte communicatie
De bereidheid om zaken aan te passen aan persoonlijke wensen

Zeer lovend
Vooral de kwaliteit van het boek viel in ee smaak

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van je vriendenboek. Je suggestie nemen we mee bij een volgende update van onze website. Vriendelijke... Veel dank voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van je vriendenboek. Je suggestie nemen we mee bij een volgende update van onze website. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Een boek gemaakt voor mijn zus die 25 jaar getrouwd was.
makkelijk om te doen voor iedereen

Pluspunten Vriendenboeken

zeer gebruiksvriendelijk, iedereen kan dit zelfs de computerleek

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

ontzettend leuk om zo"n boek kado te krijgen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je feedback. Goed om te lezen dat het vriendenboek een succes is. Je suggestie nemen we mee. Er komen ongetwijfeld nieuwe sfeerbladen. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Suzanne

Heel goed! Alleen wat meer vrijheid om bijvoorbeeld de cover in te delen (lettertype enz) zou leuk geweest zijn..

Pluspunten Vriendenboeken

Handig systeem met uitnodigingen automatisch versturen enzo. Leuk dat je fotopagina's e.d. kunt toevoegen.

Nog niet gegeven.

Dag Suzanne,
Hartelijk dank voor je mooie review en tips. We nemen ze mee. We wensen je alvast veel plezier met de overhandiging van je vriendenboek.
Vriendelijke groeten, team...
Dag Suzanne,
Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

J. Besterveld

Goede service en goed meegedacht

Ziet er prachtig uit

Nog niet weg gegeven

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review en tips. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen en goed om te lezen dat je blij bent met het resultaat. We hopen dat je vriendenboek zeer in de smaak... Hartelijk dank voor je positieve review en tips. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen en goed om te lezen dat je blij bent met het resultaat. We hopen dat je vriendenboek zeer in de smaak valt. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Marjolein de Waard

Heel goed bevallen, instructies waren helder en duidelijk

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk om te maken. Op tijd klaar. Vriendenboek is ook heel leuk geworden

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel enthousiast. De ontvangers waren er erg blij mee

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Marjolein voor je mooie review!
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Op mijn werk hebben we een keer een vriendenboek gemaakt voor iemand die met pensioen ging en dat was erg leuk. Daarom kwam ik op het idee om zelf een vriendenboek te maken voor het huwelijk van... Op mijn werk hebben we een keer een vriendenboek gemaakt voor iemand die met pensioen ging en dat was erg leuk. Daarom kwam ik op het idee om zelf een vriendenboek te maken voor het huwelijk van onze zoon en zijn vriendin.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke website, gebruiksvriendelijk, zelfs voor een digibeet als ik goed te doen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reacties van het bruidspaar en de deelnemers waren heel positief. Het bruidspaar vond het een heel leuk kado met mooie persoonlijke boodschappen van hun gasten. Veel deelnemers hebben er tijdens... De reacties van het bruidspaar en de deelnemers waren heel positief. Het bruidspaar vond het een heel leuk kado met mooie persoonlijke boodschappen van hun gasten. Veel deelnemers hebben er tijdens het feest even in gekeken en vertelden me hoe mooi het geworden was.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk voor je mooie review. Fijn dat jullie vriendenboek zo in de smaak viel. Wat je tip betreft, als je later nog extra mensen toevoegt dan mag dat er ook 1 zijn. Twee is niet nodig. We sturen... Hartelijk voor je mooie review. Fijn dat jullie vriendenboek zo in de smaak viel. Wat je tip betreft, als je later nog extra mensen toevoegt dan mag dat er ook 1 zijn. Twee is niet nodig. We sturen je hierover ook nog wel even een persoonlijke mail. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Hellen de Bloois

1e boek dateert van zo'n 4 jaar terug en inmiddels al 5 boeken besteld. Gebruik ze alleen zakelijk voor jubilea of afscheid van een collega.

Pluspunten Vriendenboeken

Het is een mooi en stijlvol aandenken. Opmaak is professioneel en kleurig. Ruime mogelijkheden om zelf ontwerp en teksten te maken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Bij aankomende jubilea is het inmiddels al een collectorsitem! Zonder vrienden(jubileum)boek geen leven!
Hoor dat het ook regelmatig uit de kast wordt gehaald om weer even terug te lezen en herinneringen op te halen.

Dag Hellen,
Hartelijk dank voor je mooie review. Leuk om te lezen dat de vriendenboeken collector's items zijn! Vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

Jeanne

Goeie ervaring

zeer duidelijk en gestructureerd

enthousiast

Beste Jeanne,
Hartelijk dank voor je mooie feedback. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, daar zijn we blij mee. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Patricia van den Oever

TOP

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk met invoeren. Mailcontact met medewerkers snel en correct !

Superrrrr leuk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Patricia voor je positieve feedback. Daar zijn we blij mee.
Vriendelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Een leuke en gebruikersvriendelijke manier om een persoonlijk boek samen te stellen. Vragen via de website worden snel beantwoordt.

Pluspunten Vriendenboeken

Goede kwaliteit, mooi dik papier.
Als beheerder van het vriendenboek kan je makkelijk wijzigingen doorvoeren en heb je overzicht van welke deelnemers hun bijdrage hebben geleverd.

Heel positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review en tip. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de website en de kwaliteit van het vriendenboek. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl