Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Milène Bijster Da Cruz

Het begon al met een hele goede service, over het algemeen kreeg ik via de e-mail een reactie binnen een uur waardoor je snel weer verder kan als je een vraag had.
Het gebruik van de website...
Het gebruik van de website is zeer gemakkelijk, van uitnodigen van de deelnemers tot het 'editten' van het boekje,. De website geeft ook goed aan hoe de kwaliteit is van de foto die je upload waardoor je zeker weet dat de foto's in het boekje ook een goede kwaliteit houden. Heel leuk dat je tussendoor het boekje als voorbeeld kan downloaden om te zien hoe hij er in zijn geheel uit gaat zien.
Kortom zeer tevreden met mijn ervaringen van Vriendenboeken.nl

Pluspunten Vriendenboeken

gebruiksvriendelijk, goede kwaliteit, snelle levering en goede service

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Wat een enorme leuke reacties heb ik gehad van de ouders en natuurlijk van de juf.
De juf was zo enthousiast en ontroerd, ze is er erg blij mee en daar doe je het voor toch.
Ook de...
Ook de kinderen moesten erg lachen om hun grote foto's in het boekje en er werd goed gelachen om de leuke opmerkingen die sommige kinderen hadden gemaakt.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Milène, Hartelijk dank voor je uitgebreide en positieve review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Dank ook voor je tips. Wat de laatste tips betreft: je... Dag Milène, Hartelijk dank voor je uitgebreide en positieve review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Dank ook voor je tips. Wat de laatste tips betreft: je kunt iedereen vanuit je account een ' gewone' mail sturen, maar heb je ook gezien gezien dat je automatisch iedereen, die zijn vriendenpagina nog niet heeft ingevuld, een herinnering kunt sturen? Vriendelijke groet team Vriendenboeken.nl

H Kingma

Wat een prachtige herinnering voor onze directeur!

Makkelijk in gebruik.
Netjes verwerkt.
Toen ik een vraag had werd ik meteen geholpen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Hij heeft het zelf nog niet gezien. Maar de collega's waren heel enthousiast!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste H Kingma, Dankjewel voor je positieve reactie. Daar zijn we blij mee. Fijn dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaringen te delen.
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Reniera Boot

Goed! Snel contact en overzichtelijke website

Pluspunten Vriendenboeken

website is overzichtelijk. Het vriendenboek is van goede kwaliteit, degelijk. Mooi afgedrukt

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief! Leuke vragen, mooie foto's.

Beste Reniera,
Hartelijk dank voor je mooie review!

Emelie Zwaan-Wapenaar

Een vriendenboek maken is met Vriendenboeken.nl leuk en gemakkelijk! We hebben nu een persoonlijk en origineel cadeau voor de docenten! De service is echt fijn: snel en effectief. Het resultaat is... Een vriendenboek maken is met Vriendenboeken.nl leuk en gemakkelijk! We hebben nu een persoonlijk en origineel cadeau voor de docenten! De service is echt fijn: snel en effectief. Het resultaat is heel mooi! (De harde kaft versie in ieder geval!)

Pluspunten Vriendenboeken

Het is een makkelijk systeem. Iedereen moet het kunnen! Het resultaat is boven verwachting.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was erg enthousiast.

Beste Emelie,
Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We zijn bezig met nieuwe ontwerpen, die kun je na de zomer verwachten.
Vriendelijke groeten, team...
Beste Emelie,

Peter Heemskerk

Leuk idee. Werkt eenvoudig, maar niet helemaal goed op een iPad.

Pluspunten Vriendenboeken

Het idee is leuk. De bladz. met geboorte jaren zijn een goede toevoeging.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Sommige foto's mogen wat scherper. Sommige vallen wat tegen ten opzichten van voorbeeld.
Prijs is wat aan de hoge kant, anders hadden we zeker een tweede laten maken.

Beste Peter,
Hartelijk dank voor je feedback en suggesties. En...we doen er zeker wat mee.

Bart Holtzer

Een ideale manier om iemand een heel bijzonder cadeau te geven. Bijna iedereen die gevraagd/uitgenodigd werd om mee te doen heeft daadwerkelijk een bijdrage geleverd

Pluspunten Vriendenboeken

Een hele laagdrempelige manier om samen iets bijzonders voor iemand te maken. Veel uitnodigender dan bijv. het gebruikelijke A-4tje. Als beheerder is het bovendien heel makkelijk om anderen (die... Een hele laagdrempelige manier om samen iets bijzonders voor iemand te maken. Veel uitnodigender dan bijv. het gebruikelijke A-4tje. Als beheerder is het bovendien heel makkelijk om anderen (die bijv. niet zo handig zijn op de computer) te helpen of achteraf bepaalde zaken te corrigeren.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het een ontzettend leuk idee en was achteraf ontzettend verrast met het leuke/goede resultaat.

Beste Bart,
Beste Bart,
Hartelijk dank voor je mooie review en je suggestie. Daar zijn we blij mee. Een eigen ontwerp zal op korte termijn niet mogelijk zijn, maar we houden voor de toekomst zeker in de gaten.

Marlies

Zeer tevreden met de uitvoering.

Snelle reactie op vragen
Mooi boek geworden

Zeer positief

Dag Marlies,
Dag Marlies,
Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Dat waarderen we zeer. We geven je graag nog een tip. We hebben per thema inderdaad verschillende vragen. Maar je kunt de vragen altijd aanpassen. Dat kan tijdens het starten van het boek, maar ook naderhand kan het altijd nog. Als het goed is ontvang je voor ieder boek een aparte uitnodiging, Iedere vriendenpagina heeft nl. een andere link/code. maar daar sturen we je per mail nog wel een berichtje over. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Goede service, snelle reacties via de mail

Pluspunten Vriendenboeken

Het maken van een vriendenboek werkt makkelijk en het resultaat is prachtig

Heel mooi!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor het delen van je ervaringen. Dat waarderen we zeer. Dank daarvoor!
Vriendelijke groet, Vriendenboeken.nl

Daltonschool Oegstgeest

Verleden jaar en dit jaar een afscheidsboekje voor groep 8 gemaakt.

Pluspunten Vriendenboeken

Fijn mailcontact en snelle reacties!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positief, mooi boek en echt iets om te bewaren en later in terug te kijken.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaringen. Dat waarderen we zeer. Een extra tekstpagina willen we graag toevoegen aan de mogelijkheden. Daar zijn we naar aan het... Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaringen. Dat waarderen we zeer. Een extra tekstpagina willen we graag toevoegen aan de mogelijkheden. Daar zijn we naar aan het kijken.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Femke van de Vecht

Aanmelden van vrienden gaat makkelijk. Aardig gebruiksvriendelijk als je weet hoe de pagina in elkaar zit.

Pluspunten Vriendenboeken

Mooi resultaat. Deelenemers zijn makkelijk toe te voegen en kunnen makkelijk aan de slag. Goed te checken wie wat gedaan heeft. Leuke vragen om uit te kiezen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het is nog niet gegeven, maar ga uit van positieve reacties. Het ziet er mooi uit.

Dag Femke,
Dankjewel voor je mooie review en tips. Die nemen we zeker ter harte.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl