Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Zeer goed! Het was gemakkelijk te gebruiken voor jong en oud en ook de communicatie was erg soepel.

Pluspunten Vriendenboeken

Leuke achtergronden en jaaroverzichten, gemakkelijk te gebruiken vanuit het buitenland en snelle, behulpzame communicatie.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief! Vooral de kwaliteit van het vriendenboek is mooi! Ik ga er zeker nog een boek maken.

Voor de tweede keer een vriendenboek gemaakt voor de juffen en meester, zelf weinig werk aan en prachtig om af te geven

Pluspunten Vriendenboeken

eenvoudig te maken ook voor mensen die niet zo handig zijn met computer

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De juffen en meester waren zeer blij met hun cadeau. Ze vinden het allemaal een zeer mooie herinnering. Ik hoorde zelfs de juf van vorig jaar die zei dat ze af en toe nog eens in haar boek... De juffen en meester waren zeer blij met hun cadeau. Ze vinden het allemaal een zeer mooie herinnering. Ik hoorde zelfs de juf van vorig jaar die zei dat ze af en toe nog eens in haar boek bladert. Andere mensen aan wie ik het eens toonde, zouden dat ook leuk vinden om te krijgen;

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review. Leuk om te lezen dat de juffen en meester het zo'n leuk cadeau vinden. Vinden wij ook :). Bestel je de volgende keer weer meerdere boeken tegelijkertijd... Hartelijk dank voor je positieve review. Leuk om te lezen dat de juffen en meester het zo'n leuk cadeau vinden. Vinden wij ook :). Bestel je de volgende keer weer meerdere boeken tegelijkertijd neem dan vooraf even contact met ons op. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Prima!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk te maken (gebruiksvriendelijk)
Leuk om te geven

Positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaringen en tip. Dat waarderen we zeer. Dank daarvoor! Een hele foto op de omslag is een leuk idee, we zullen deze zeker onthouden.
Vriendelijke...
Vriendelijke groet, Vriendenboeken.nl

OBS de Tweemaster

Eenvoudig te maken, snel in de antwoorden op vragen, mooi resultaat

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijk, eenvoudig en makkelijk te maken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alleen maar goede reacties. Iedereen vindt ze erg mooi geworden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste OBS Tweemaster. Hartelijk dank voor je positieve reactie en tips. Daar zijn we blij mee. Een tip voor de volgende keer. De vragen kun je aanpassen. Je hoeft er alleen maar in te klikken en je... Beste OBS Tweemaster. Hartelijk dank voor je positieve reactie en tips. Daar zijn we blij mee. Een tip voor de volgende keer. De vragen kun je aanpassen. Je hoeft er alleen maar in te klikken en je kunt ze zo persoonlijk maken als je wilt. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Wiertz

Al 2 maal een Vriendenboek gemaakt , wat een prachtig kado om te geven .
De blijde gezichten van de ontvangers , die het al meerdere malen hebben gelezen en het zo een mooie herinnering vinden .
Zal zeker in de toekomst nog eens een boek maken

Kwaliteit , service , makkelijk , uniek

Geweldig

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie reactie. Daar zijn we blij mee!
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Wiertz

Zal zeker in de toekomst nog eens een boek maken

Kwaliteit , service , makkelijk , uniek

Geweldig

Handig in te vullen, alles wijzigt zichzelf uit

Pluspunten Vriendenboeken

Snel invulbaar, eenvoudige set up

Waauw, mooi gedaan. Mooie herinnering

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review. Daar zijn we blij mee.
Hartelijk dank voor je positieve review. Daar zijn we blij mee.
De afleverdatum staat vermeld op de site. Maar we gaan zorgen dat het ook in de bevestigingsmail komt. Goede tip. Dankjewel.
Vriendelijke groet Vriendenboeken.nl

Heel snelle service, flexibel, super vriendelijk, top!

flexibiliteit en snelheid

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

heel positief, mooie kwaliteit.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaringen. Dat waarderen we zeer. Dank daarvoor!
Vriendelijke groet, Vriendenboeken.nl

Goede service, snelle levering, eenvoudig programma. Bijzonder fin dat er nog een mial kwam dat er na bestellen nog een pagina was ingevuld!!

Pluspunten Vriendenboeken

Het is makkelijk te bewerken. De standaardteksten zijn al heel goed. Heb ik maar een beetje aan hoeven veranderen.

nog niet gegeven

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk voor je positieve reactie en je tips. Goed om te lezen. Wij zijn bezig met nieuwe designs waarbij ook nog even extra op een jongere doelgroep zullen letten. We hopen die na de zomer... Hartelijk voor je positieve reactie en je tips. Goed om te lezen. Wij zijn bezig met nieuwe designs waarbij ook nog even extra op een jongere doelgroep zullen letten. We hopen die na de zomer online te hebben.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Chantal van Vorden

Het was super om zo'n mooi vriendenboek te maken en het eindresultaat is geweldig.

Pluspunten Vriendenboeken

Heel gebruiksvriendelijk. Logisch opgebouwd. Fijn dat iedereen op zijn tempo aan zijn eigen pagina kan werken. En heel mooi dat je als eindgebruiker nog altijd er de laatste hand aan kan geven. Zo... Heel gebruiksvriendelijk. Logisch opgebouwd. Fijn dat iedereen op zijn tempo aan zijn eigen pagina kan werken. En heel mooi dat je als eindgebruiker nog altijd er de laatste hand aan kan geven. Zo hadden sommige geen foto of geen foto toegevoegd en die kon ik dan zelf nog toevoegen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ik heb het boek nog niet gegeven, dat komt over een paar weken

Dag Chantal,
Hartelijk dank voor je mooie review en je suggestie. Daar gaan we zeker naar kijken.
Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl