Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Super leuk om te maken en te geven

Gebruiksvriendelijk

Positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review!

Rony Blatter

Bij de start was het even wennen maar later ging het prima. Veel collega's vonden het moeilijk om foto's te plaatsen. Vaak een te klein bestand die het programma niet accepteerde.
Jammer dat...
Jammer dat je bij de sfeerpagina's niets kon toevoegen in de vorm van tekst en foto's.
Ook de fotopagina's had ik graag meer foto's in willen hebben en zelf een leuke collage willen maken net als je in een gewoon fotoboek kan doen.
Bij problemen kreeg ik gelijk antwoord. Waren zeer behulpzaam.
Ik miste ook dat je op de achterkant een foto kon doen en een slotwoord op de laatste pagina Had ik graag willen doen net als een voorwoord.
Ik heb twee boeken tegelijk gedaan voor 2 collega's. Dat is niet aan te raden want enkele collega's hadden de boekjes verwisseld van persoon.
Ik heb 2x verzendkosten betaald maar het kwam in 1 zending. Heb ik dan niet te veel betaald?

Pluspunten Vriendenboeken

Erg behulpzaam bij vragen en problemen.
Voor mij makkelijk werkbaar.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Maar verschillende collega's hebben mee zitten kijken en vonden het er erg leuk uitzien. Dat weten we nog niet want de boekjes worden pas in augustus gegeven tijdens een afscheid.
Sommige vonden het toch een hele klus om het in te vullen. Ik heb veel mensen hierbij moeten helpen, vooral de foto's erin zetten.

Dag Rony,
Dag Rony,
Hartelijk dank voor je uitgebreide feedback. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. We hebben je inmiddels een persoonlijke mail gestuurd met een toelichting. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Al drie keer een boek gemaakt met Vriendenboeken.nl. Alle boeken zagen er strak uit en waren van heel goede kwaliteit met mooie heldere kleuren foto's. Zeker een aanrader om nog een keer een... Al drie keer een boek gemaakt met Vriendenboeken.nl. Alle boeken zagen er strak uit en waren van heel goede kwaliteit met mooie heldere kleuren foto's. Zeker een aanrader om nog een keer een vriendenboek cadeau te doen!

Pluspunten Vriendenboeken

Het is heel makkelijk en gebruiksvriendelijk om op deze manier een boek samen te stellen :) Als beheerder van het boek kun je makkelijk overzicht houden over alles wat de deelnemers opsturen en de... Het is heel makkelijk en gebruiksvriendelijk om op deze manier een boek samen te stellen :) Als beheerder van het boek kun je makkelijk overzicht houden over alles wat de deelnemers opsturen en de site wijst zichzelf.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, het is ontzettend leuk om een boek van goede kwaliteit te krijgen dat vrienden voor je hebben gemaakt!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review en suggesties voor wat betreft de fotopagina's.
Deelnemers kunnen overigens, ook nadat ze hun vriendenpagina naar de beheerder hebben gestuurd, nog steeds de preview van hun eigen vriendenpagina bekijken. Dit kan via de link in hun uitnodigingsmail. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Super!!

-ziet er professioneel uit
-werkt gemakkelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel goed. Het is een hartstikke persoonlijk cadeau

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review!
Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Het is makkelijk te maken en de kinderen vonden het erg leuk om te doen. Jammer dat er niet aangegeven wordt dat een foto al eerder is gebruikt. Verder vond ik het wel een duur boekje, zachte kaft... Het is makkelijk te maken en de kinderen vonden het erg leuk om te doen. Jammer dat er niet aangegeven wordt dat een foto al eerder is gebruikt. Verder vond ik het wel een duur boekje, zachte kaft en ringband van 25 kinderen en 2 juffen kwam toch op 40 euro

Pluspunten Vriendenboeken

Werkt erg makkelijk, ziet er goed uit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De LIO stagiaire was erg blij met haar kado en kan nu regelmatig terug kijken naar haar eindstage

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je feedback en tips! Fijn om te lezen dat jullie vriendenboek in de smaak viel.

Renee Sonnemans

Naast het super resultaat een super klantvriendelijke levering en denken graag met je mee!

Pluspunten Vriendenboeken

Het is gemakkelijk te maken
Je hebt het snel gemaakt en een super leuk resultaat

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ik heb er inmiddels drie gemaakt en alledrie waren super enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Renee, dankjewel voor het plaatsen van een review. We zijn blij met je positieve feedback. Leuk dat je al drie vriendenboeken hebt gemaakt. We zullen dit jaar weer met nieuwe designs komen. Nog... Dag Renee, dankjewel voor het plaatsen van een review. We zijn blij met je positieve feedback. Leuk dat je al drie vriendenboeken hebt gemaakt. We zullen dit jaar weer met nieuwe designs komen. Nog even geduld, maar ze komen zeker. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Werken ermee gaat erg goed, alleen vaak foto's afgekeurd die niet gebruikt kunnen worden. Na er opnieuw er een foto van te maken wordt het wel goedgekeurd. Erg omslachtig.

Pluspunten Vriendenboeken

Fijn om de vragenlijsten via de mail te laten lopen. Snelle toezending is ook goed geregeld

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

ak weekend wordt het boek kado gedaan, dus nof even afwachten

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je review! We hopen dat het vriendenboek dit weekend een groot succes was :). Wat de foto's betreft. Wij hanteren een ondergrens van 480 pixels, dit om de kwaliteit van het... Dankjewel voor je review! We hopen dat het vriendenboek dit weekend een groot succes was :). Wat de foto's betreft. Wij hanteren een ondergrens van 480 pixels, dit om de kwaliteit van het vriendenboek te waarborgen. Dit is eigenlijk niet eens zo heel hoog, maar foto's doorgestuur via b.v. whatsapp worden verkleind en zijn daardoor te klein. En ook foto's van internet zijn niet allemaal even groot. Bij gewone foto's zou het echter geen enkel probleem mogen zijn. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Heidi

Super leuk om te maken maar nog leuker om te geven!

Pluspunten Vriendenboeken

Handig in gebruik, iedereen kan er thuis afzonderlijk aan werken. Had mail gestuurd in pinksterweekend en kreeg meteen reactie!!!

Ze was er erg blij mee!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Heidi voor je positieve review. Fijn dat je daar de tijd voor hebt genomen.

Hanneke

Super makkelijk om een vriendenboek te maken :-)

Pluspunten Vriendenboeken

zeer gebruiksvriendelijke software, het kost heel weinig tijd om een fantastisch Vriendenboek te maken. En top service als je vriendenboeken nodig hebt

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

heel blij en ontroerd door zoveel mooie en grappige antwoorden en foto's. Fantastische kwaliteit

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Hanneke voor je positieve reactie.

Juliette Bouman

Eenvoudige werkwijze waar een fantastisch product uitrolt. Makkelijk aan de achterkant te volgen en bij te werken.

Pluspunten Vriendenboeken

Klant contact, keuze uit formats/voorbeelden, eenvoudige werkwijze, mooi resultaat

Erg positief

Dag Juliette,
Dag Juliette,
Hartelijk dank voor het geven van een review. Daar zijn we blij mee. Vanzelfsprekend kijken we ook naar de tips. Leuk idee, de insteekhoes! Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl