Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Suzanne Zelissen

Mooie site.. Goed contact, makkelijk dat er veel aan te passen is.. Makkelijk op te slaan en in te vullen.. heel fijn ook dat je als beheerder in paginas van anderen dingen kan wijzigen..

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Bruiloft is morgen pas? Maar ze zijn er vast heel blij mee.. boek is supermooi geworden..

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Suzanne voor je positieve review. Daar zijn we blij mee!

Goede ervaring.

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk ih gebruik. Levering op tijd.

Heel positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je reactie. Daar zijn we blij mee :). We gaan dit jaar weer nieuwe designs toevoegen zodat er voor iedereen voldoende keuze is.

Super

Resultaat vlot en mooi

Heel mooi

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review. Daar zijn we heel blij mee.

Miranda van Asch

Het programma vond ik even wennen, en zo hier en daar zou ik het graag wat flexibeler zien.
De service vond ik echt super! Altijd bijna direct antwoord, en ze doen heel erg hun best je te helpen. Top!

Pluspunten Vriendenboeken

Het resultaat is erg mooi, het is fijn dat je de vragen zelf kan selecteren en ook helemaal veranderen als je dat wilt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Nog niet cadeau gegeven, dus daar kan ik helaas nog geen antwoord op geven.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Miranda voor je feedback. Fijn om te lezen dat je het vriendenboek erg mooi vindt. We begrijpen je opmerking over het plaatsen van de foto's. We willen hier echter wel graag een... Dankjewel Miranda voor je feedback. Fijn om te lezen dat je het vriendenboek erg mooi vindt. We begrijpen je opmerking over het plaatsen van de foto's. We willen hier echter wel graag een kanttekening bij maken. Het is wel zo, dat wij geen website zijn voor het maken van een fotoboek. Dat is echt iets heel anders, de software is totaal verschillend. Toen de website werd ontworpen stond het concept van het vriendenboek centraal; gebaseerd op het 'vriendenboekje van vroeger, met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina vult met tekst en foto’s. Het online werken (niets hoeven te downloaden) en met meerdere mensen samen één boek werken is een andere werkwijze dan een fotoboek. Daarnaast hebben wij er heel bewust voor gekozen om onze klanten extra's te bieden als sfeerbladen, jaaroverzichten en fotopagina's om het boek voor iedereen zo persoonlijk mogelijk te maken. We blijven echter ook continue onze website verbeteren en nemen je opmerking dan ook zeker ter harte. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Ingrud

Werkt prima. Iets meer keus in opmaak bijv achtergronden zoals bij albelli zou leuk zijn

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk om een hele groep hier in te betrekken en herinneringen te sturen

Heel positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review Ingrud. Nieuwe designs gaan we na de zomer mee aan de slag.
Vriendelijke groeten van team Vriendenboeken.nl

M. Peters

Van mij krijgen jullie een dikke 10!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk te maken, uiteindelijke kwaliteit is boven verwachting goed. Na het bestellen is het boek nogmaals gecontroleerd en zijn er super suggesties gedaan om lege pagina's te kunnen vullen.... Makkelijk te maken, uiteindelijke kwaliteit is boven verwachting goed. Na het bestellen is het boek nogmaals gecontroleerd en zijn er super suggesties gedaan om lege pagina's te kunnen vullen. Overigens was het boek sneller dan verwacht in mijn bezit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Reacties waren enkel positief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je dikke tien en tips! Fijn om te horen.

Overzichtelijk en duidelijk. Eenvoudig

Hartstikke leuk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review en feedback.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Supergoede service, ze denken echt met je mee om tot een optimaal resultaat te komen

Service

Verrast, emotioneel

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review.
Hartelijk dank voor je positieve review.
We zijn inmiddels vier jaar actief met Vriendenboeken.nl en nu druk bezig met de vernieuwing van onze website. Nog even wachten, maar het wordt mooi :).

Micheline

Erg leuk.

Pluspunten Vriendenboeken

positief, makkelijk om mensen uit te nodigen voor het maken van een pagina.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

mensen vonden het boek erg leuk.
echter sommigen begrepen blijkbaar niet hoe de foto's te plaatsen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Micheline voor je positieve review en tips. Wij zijn er blij mee.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Leuke site, handig format om een leuk vriendinnenboek te maken.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke site, leuke vragen waar je uit kunt kiezen. Fijn dat alle communicatie met de personen die meewerken aan het boek via de site kan lopen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positief, leuk kado, mooie vormgeving.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review. Fijn dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen. Vriendelijke groeten, Vriendenboeken.nl