Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Dijana

Goede service, snelle reacties, vriendelijk

snel, correct en vriendelijk

heel positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Dijana voor je positieve review!
Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Het boek is erg leuk geworden.
Ook erg makkelijk om het te doen.
En als je vragen hebt dan mail je en krijg je weer vlot reactie terug.

Erg leuk om te maken .

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Nog niet gegeven maar tot nu toe leuk.

Beste Vriendenboeken.nl klant,
Dankjewel voor je review. Goed om te lezen dat je blij bent met het resultaat. Veel plezier met de overhandiging van het boek.
Vriendelijke groeten...
Beste Vriendenboeken.nl klant,
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Al meerdere keren een boek gemaakt

Pluspunten Vriendenboeken

Ik vind het vooral handig dat mijn collega's het gewoon lekker zelf kunnen invullen.
De communicatie gaat goed met de herinneringsmail.

Vol lof!

Beste Vriendenboeken klant,
Beste Vriendenboeken klant,
Hartelijk dank voor het delen van je ervaringen. Fijn om te lezen dat je positief bent en dat het vriendenboek goed is ontvangen. Dat horen we natuurlijk graag :). Dank ook voor je suggestie. We blijven continue onze website verbeteren waar nodig en nemen je tip dan ook zeker ter harte. Vriendelijke groeten, Vriendenboeken.nl

Mevrouw

Super makkelijk te maken! Je hoeft bijna zelf niets te doen. Alleen in de gaten houden dat "de vrienden" hun pagina invullen en opsturen.

Pluspunten Vriendenboeken

De site is heel duidelijk. Toen ik een mail stuurde met een vraag kreeg ik gelijk antwoord.

Heel erg mooi!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve feedback. Fijn om te lezen dat je enthousiast bent!

Demi Olk

Toegankelijk, duidelijk, veelzijdig, meedenkend:
Toegankelijk, duidelijk, veelzijdig, meedenkend:
Het aanmaken van een account en het maken van een vriendenboek is gemakkelijk. Er is een ruim aanbod. Alle uitleg is duidelijk beschreven, ook voor degenen naar wie je het toestuurt. Wanneer je ergens niet uitkomt, kun je contact opnemen en denken de medewerkers mee. Ook wanneer je ontevreden was over bepaalde zaken, hielpen zij me om een passende oplossing te vinden.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke uitleg op site. De vragen waar je tussen kon kiezen vond ik erg leuk verzonnen (bij 25 jaar getrouwd). Fijn dat je mensen nog kon toevoegen en zelf het aantal bladzijden kon kiezen +... Duidelijke uitleg op site. De vragen waar je tussen kon kiezen vond ik erg leuk verzonnen (bij 25 jaar getrouwd). Fijn dat je mensen nog kon toevoegen en zelf het aantal bladzijden kon kiezen + zelf beheer had tot al je contactpersonen, zodat je nog spellingsfouten eruit kon halen en foto's kon wijzigen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze vonden het erg leuk en origineel en van vrij goede kwaliteit! De bedrukking van de kaft viel echter wat weg naar de binnenkant, dat was jammer. Hier heeft vriendenboeken.nl een erg aardig gebaar... Ze vonden het erg leuk en origineel en van vrij goede kwaliteit! De bedrukking van de kaft viel echter wat weg naar de binnenkant, dat was jammer. Hier heeft vriendenboeken.nl een erg aardig gebaar tegenover gezet door het vriendenboek opnieuw gratis te laten afdrukken en op te sturen. Dit vind ik erg goede service.
De personen die erin geschreven hadden vonden het jammer dat zij digitaal niet het voorbeeld konden zien. Ik heb mij laten vertellen dat dit wel kon, maar dat was voor mij niet helemaal duidelijk vermeld op de site.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Demi voor je uitgebreide feedback. Daar zijn we blij mee. Fijn om te lezen dat je positief bent. We gaan ook dit jaar weer zorgen voor nieuwe designs en we hopen dat deze ontwerpen je... Dankjewel Demi voor je uitgebreide feedback. Daar zijn we blij mee. Fijn om te lezen dat je positief bent. We gaan ook dit jaar weer zorgen voor nieuwe designs en we hopen dat deze ontwerpen je aanspreken. Je kunt overigens ook altijd kiezen uit een design van een ander thema, mocht je deze mooier vinden. Je zit niet vast aan de vragen van een ander design, die kun je heel gemakkelijk aanpassen, maar dat heb je misschien al gemerkt. En we zijn bezig met een aanpassing / make-over van onze website, je tips daarvoor nemen we mee.

Frans Groos

Een handig boekje om snel en eenvoudig iets leuk voor je vrienden te maken

Eenvoudig en handig

Bijzonder enthousiast ontvangen

Dag Frans,
Dag Frans,
Hartelijk dank voor het schrijven van een review. Fijn om te lezen dat het vriendenboek enthousiast is ontvangen en dat je het systeem handig vindt. Je suggestie nemen we ter harte.

J. Veenstra

Gemakkelijk alleen jammer dat je wel of foto's kan toevoegen. Zelfs op extra pagina's maar vijf.

Duidelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

A.s. zaterdag geef ik het erg. Maar weet zeker dat ze het super gaan vinden.

Beste J. Veenstra,
Beste J. Veenstra,
We willen je graag bedanken voor het delen van je ervaringen. Goed om te lezen dat je het duidelijk en makkelijk vond om een vriendenboek te maken. We begrijpen je opmerking over het toevoegen van de foto's. We willen hier echter wel graag een kleine kanttekening bij maken. Het is wel zo, dat wij geen website zijn voor het maken van een fotoboek. Dat is echt iets heel anders, de software is totaal verschillend. Toen de website werd ontworpen stond het concept van het vriendenboek centraal; gebaseerd op het 'ouderwetse' vriendenboekje van vroeger, met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina vult met tekst en foto’s. Daarnaast hebben wij er heel bewust voor gekozen om onze klanten extra's te bieden als sfeerbladen, jaaroverzichten en fotopagina's om het boek voor iedereen zo persoonlijk mogelijk te maken. We blijven echter ook continue onze website verbeteren en nemen je opmerking dan ook zeker ter harte. En alvast veel plezier a.s. zaterdag. We hopen dat jullie boek een groot succes is. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Marty Reuman

Ik ben heel blij dat dit er is, is een ontzettend leuk systeem om iemand echt te verassen

Pluspunten Vriendenboeken

Dat je als organisator overal bij kan, zodat je voor de oudere deelnemers, die niet met de computer overweg kunnen , kan doen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zeer positief allemaal, de meeste kijken wel op tegen het vele werk, maar vinden het uiteindelijk heel leuk.

Dag Marty,
Hartelijk dank dat je een review over ons hebt geschreven. Daar zijn we blij mee. Natuurlijk ook heel fijn om te lezen dat je positief bent.
Vriendelijke groeten, team...
Dag Marty,
Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Heel erg duidelijk systeem, en fijn dat je naderhand nog correcties in kunt vullen. Erg gebruiksvriendelijk en leuke lay outs.

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruiksvriendelijk, toepasselijke lay outs en de extra pagina's (zoals bv. jaarpagina's).

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel erg positief, en dankbaar.

Beste klant van Vriendenboeken.nl,
Fijn dat je een review over ons hebt geschreven. Dat waarderen we zeer.
Beste klant van Vriendenboeken.nl,
Fijn dat je een review over ons hebt geschreven. Dat waarderen we zeer.
We proberen altijd heel snel te reageren op mail. En als je telefonisch contact wil, dan kan dat ook hoor. Als een klant daar de voorkeur aan geeft bellen we altijd.

Ingrid

Een superleuk idee om een zo met weinig inspanning een boek te maken met verschillende mensen

Pluspunten Vriendenboeken

Werkt heel makkelijk, uitleg is duidelijk.
Fijn dat je de teksten van de mails kan aanpassen.
Snelle reactie op mails met vragen.
Kwaliteit is prima. Ziet er mooi verzorgd uit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief. Het bruidspaar vond het erg leuk.

Dag Ingrid,
Dag Ingrid,
Graag willen we je hartelijk danken voor het plaatsen van een review. Fijn om te lezen dat je positief bent. We blijven onze website verbeteren, de tip van de profielfoto nemen we zeker mee.