Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Audrey Hill

Eerst even ontdekken hoe het werk maar als je het door hebt is er geen stoppen meer aan. Voor dat ik er erg in had, was ik 80 pagina's verder ; )

Pluspunten Vriendenboeken

Het brengt zoveel plezier om het te maken en de creatieve geest komt helemaal los

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Wij hebben met alle ouders een voetbalvriendenboek gemaakt. De jongens zelf waren blij verrast en de oudergroep heeft zeer geëmotioneerd gereageerd. er zijn tranen gelaten omdat er zoveel mooie... Wij hebben met alle ouders een voetbalvriendenboek gemaakt. De jongens zelf waren blij verrast en de oudergroep heeft zeer geëmotioneerd gereageerd. er zijn tranen gelaten omdat er zoveel mooie herinneringen weer terug kwamen. we namen afscheid van een aantal spelers en hebben met het boek, iets kunnen meegeven.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Audrey voor je mooie review. Daar zijn we erg blij mee.
Fijn dat jullie voetbalvriendenboek zo'n groot succes was :).
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Prima ervaring. Deelnemers vonden het eenvoudig hun pagina te vullen maar vooral de alertheid van de medewerkers was top!

Pluspunten Vriendenboeken

Fijn dat je als beheerder na controle wat aanpassingen kunt doen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zowel begunstigde als deelnemers waren zeer tevreden over het resultaat

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen. Dat waarderen we zeer! Je suggestie nemen we zeker mee.
Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Super mooi boek en snelle service

Makkelijk om te maken

Heel goede reactie

Reactie Vriendenboeken.nl:

Fijn om te lezen dat je enthousiast bent over de kwaliteit van vriendenboeken en de service. We willen je hartelijk danken dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Wat je suggestie... Fijn om te lezen dat je enthousiast bent over de kwaliteit van vriendenboeken en de service. We willen je hartelijk danken dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Wat je suggestie betreft, we zullen zeker weer met nieuwe designs komen. Dat wordt wel na de zomervakantie.

nvt

Met behulp van vriendenboeken.nl heb ik een prachtig boek kunnen samen stellen voor de zestigste verjaardag van mijn moeder. Dit viert ze met alle vrouwen in haar leven (vriendinnen, zussen,... Met behulp van vriendenboeken.nl heb ik een prachtig boek kunnen samen stellen voor de zestigste verjaardag van mijn moeder. Dit viert ze met alle vrouwen in haar leven (vriendinnen, zussen, schoonzussen etc) en dit boek is een mooi aandenken aan deze feestelijke gelegenheid. Erg handig dat ik niet de eerste was met een dergelijk thema zodat ik kon kiezen uit mooie templates, vragen, foto's etc.

Pluspunten Vriendenboeken

De website is overzichtelijk en was ook prima bruikbaar voor mensen met misschien wat minder ervaring. Ook fijn om als beheerder een duidelijk overzicht te hebben van wat je nog mist en daarbij is... De website is overzichtelijk en was ook prima bruikbaar voor mensen met misschien wat minder ervaring. Ook fijn om als beheerder een duidelijk overzicht te hebben van wat je nog mist en daarbij is er de mogelijkheid om iedereen in een keer een berichtje te sturen zodat je mensen niet apart achter de broek aan hoeft te zitten. Tot slot heb ik enorm veel hulp gehad van een oplettende medewerker van de website die mij wees op een aantal late reacties en lege foto's zodat dat nog op tijd hersteld kon worden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Daar zijn we blij mee!

Joyce

Werkt heel logisch. Snelle professionele klantenservice. Niet duur. Echt een heel mooi boek.

Pluspunten Vriendenboeken

Kwaliteit. Prachtig cadeau voor een relatief lage prijs.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Was een heel groot succes.

Beste Joyce,
Hartelijk dank voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent. Dat zien we natuurlijk graag :).

D van Baarle

Makkelijk in het gebruik en goede service!

Pluspunten Vriendenboeken

Op al mijn vragen is direct antwoord gegeven en zelfs op eigen initiatief meegedacht. Super service. Ook toen ik al het boek had besteld en ik er nog iemand aan toe wilde voegen bij wie de pagina... Op al mijn vragen is direct antwoord gegeven en zelfs op eigen initiatief meegedacht. Super service. Ook toen ik al het boek had besteld en ik er nog iemand aan toe wilde voegen bij wie de pagina niet binnen kwam, is dit alsnog gelijk voor me geregeld.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het super leuk en origineel. Was goed te doen in tijd voor alle drukke mensen en de ontvanger vond het zooo leuk!!!

Beste D. van Baarle,
Beste D. van Baarle,
Hartelijk dank voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent en iedereen enthousiast is. Voor wat betreft je tip. Het is wel zo, dat wij geen website zijn voor het maken van een fotoboek. Dat is wel echt iets anders, de software is totaal verschillend. Centraal bij ons staat het concept van het vriendenboek, gebaseerd op het 'ouderwetse' vriendenboekje van vroeger, met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina vult met tekst en foto's. Het online werken (niets hoeven te downloaden) en met met meerdere mensen samen één boek werken is een andere werkwijze dan een fotoboek. Daarnaast bieden we extra's als sfeerbladen, jaaroverzichten en fotopagina's om het boek voor iedereen zo persoonlijk mogelijk te maken. We blijven echter ook continue onze website verbeteren en nemen je opmerking dan ook zeker ter harte. Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Heel positief

Pluspunten Vriendenboeken

gebruikersvriendelijk en een hele betrokken klantenservice die echt meedenkt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel erg positief. Het boekje ziet er fantastisch uit!

Beste Vriendenboeken klant,
Beste Vriendenboeken klant,
Hartelijk dank voor het delen van je ervaringen met onze website. Fijn om te lezen dat je positief bent en dat het boek goed is ontvangen. Dat horen we natuurlijk graag :). Dank ook voor je suggestie. We blijven continue onze website verbeteren waar nodig en nemen je tip dan ook zeker ter harte. Vriendelijke groeten, Vriendenboeken.nl

Petra

Fijne website, erg prettig om mee te werken

Pluspunten Vriendenboeken

boek ziet er schitterend uit, super

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

allemaal positief, zoveel mooie forto's en onroerende en grappige teksten. ook emotioneel

Dag Petra,
Dag Petra,
Hartelijk dank voor je positieve review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van het vriendenboek en dat het als cadeau in de smaak viel. We zien je graag weer terug op onze website.
Vriendelijke groeten, Vriendenboeken.nl

Esther

Prachtig boek en een super gemakkelijke website. Heel erg logisch allemaal.

Pluspunten Vriendenboeken

Gemakkelijk. Ik vond de jaaroverzichten een mooie toevoeging.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Wij hebben het boek gemaakt voor de 65e verjaardag van mijn vader. Mijn vader was er zo blij mee, zelfs een beetje ontroerd. Heel bijzonder. Het is wel heel erg leuk om te geven. Het boek ging de... Wij hebben het boek gemaakt voor de 65e verjaardag van mijn vader. Mijn vader was er zo blij mee, zelfs een beetje ontroerd. Heel bijzonder. Het is wel heel erg leuk om te geven. Het boek ging de hele avond van hand tot hand. Toch wel een beetje het hoogtepunt van het feest.

Beste Esther,
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met Vriendenboeken.nl te delen. Heerlijk dat je vader het zo'n mooi cadeau vond!
Vriendelijke groeten team...
Beste Esther,
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Als je de stappen volgt komt het helemaal goed. Foto's van de vrienden die ze zelf moesten toevoegen gaf nog weleens problemen. Resultaat is boven verwachting.

Pluspunten Vriendenboeken

Eind resultaat is super mooi!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Dat weet ik nog niet. De bruiloft is op 24 mei 2017 op Ibiza. De meeste genodigden hebben de vragen met plezier ingevuld.

Beste klant,
Beste klant,
Hartelijk dank dat je een review over onze website hebt geschreven. Dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat je enthousiast bent over het boek! Wat de foto's betreft: We werken met een minimum aantal pixels van 480, dit omdat we het belangrijk vinden om de kwaliteit van het vriendenboek te waarborgen. Gelukkig hebben de meeste foto's dat aantal wel, tenzij je foto's van internet haalt, of foto's die b.v. zijn doorgestuurd via whatsapp, die worden verkleind. En mocht je een volgende keer extra foto's nodig hebben, we hebben van ieder thema gratis foto's ter beschikking, die sturen we je graag toe.
We wensen jullie een fantastisch feest toe op Ibiza!