Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Rifka Ottow

Goede ervaring, mooi eindproduct. Bijzonder klantvriendelijk geholpen, zeer dienstverlenende houding.

Pluspunten Vriendenboeken

Leuke varianten en formats om uit te kiezen en prettige mensen die zeer klantvriendelijk verder helpen.

Heel positief en enthousiast

Dag Rifka,
Dag Rifka,
Hartelijk dank voor je review, fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het contact en de verschillende thema's / designs. Als je meer wat meer tijd nodig hebt om de namen en mailadressen van de deelnemers in te voeren is het inderdaad handig om te beginnen met een paar namen en het boek op te slaan. Daarna kun je rustig de rest van de namen invoeren. Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Gerda van Horrik

Super kwaliteit en geweldige service. Echt een aandenken voor de rest van je leven.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Gerda voor je reactie. Fijn om te lezen dat je enthousiast bent!
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Mijn ervaring was poitief. We hebben een mooi resultaat gekregen.
Mijn ervaring was poitief. We hebben een mooi resultaat gekregen.
Ik vond de site erg gevoelig, ik heb het eerste stuk tot en met het invoeren van de mailadressen 3 keer opnieuw moeten doen omdat het niet opgeslagen was. Ok van 2 andere collega's kreeg ik terug dat het in eerste instantie niet lukte om hem te openen. Daarna is het wel gelukt.

Pluspunten Vriendenboeken

Veel keuze: invulling, vragen, achtergrond.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Onze collega vond het een heel mooi cadeau omdat het zo persoonlijk is.

Beste klant,
Beste klant,
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dat waarderen we zeer. Fijn dat je collega het een mooi persoonlijk cadeau vond. Dat is het natuurlijk ook :). Een tip voor een volgende keer. Als je niet alle namen en mailadres gereed hebt als je begint met het boek, dan voer je gewoon één of twee namen in en rond dan het boek af. Daarna heb je alle tijd om de rest van mailadressen in te voeren. We werken met een minimum aantal pixels van 480, dit omdat we het belangrijk vinden om de kwaliteit van het vriendenboek te waarborgen. Gelukkig hebben de meeste foto's dat aantal wel, tenzij je foto's van internet haalt, of foto's die b.v. zijn doorgestuurd via whatsapp, die worden verkleind. En mocht je een volgende keer extra foto's nodig hebben, we hebben van ieder thema gratis foto's ter beschikking, die sturen we je graag toe. Vriendelijke groeten, team Vriendenboeken.nl

Heb enkele website gezocht om boekjes te maken en dit had een goede lay out en interessante mogelijkheden wat vragen betreft (aantal en soort).

Pluspunten Vriendenboeken

Gemakkelijk werkbaar; goede opvolging en fijne communicatie.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Momenteel nog niet afgegeven, maar het ziet er super uit. Ik ben er zeker van dat iedereen daarvan overtuigd is.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel dat je tijd hebt genomen om je ervaringen met onze website te delen.
Fijn om te lezen dat je positief bent over het gebruikersgemak en de kwaliteit van je boek.
En mocht je een...
Dankjewel dat je tijd hebt genomen om je ervaringen met onze website te delen.
En mocht je een volgende keer extra foto's nodig hebben, dan kun je ons altijd een berichtje sturen. Wij hebben per thema gratis mooie foto's ter beschikking die je kunt gebruiken.

Marjan Gerritzen

Positief

Pluspunten Vriendenboeken

Het contact met de medewerkers heb ik als zeer prettig ervaren. Zeer behulpzaam en geven goede adviezen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

de reacties op het eindresultaat waren louter positief!

Dag Marjan,
We willen je graag bedanken voor je positieve review.
Dag Marjan,
We willen je graag bedanken voor je positieve review.
Voor de foto's hebben wij bewust een minimum van 480 pixels ingesteld, dit om de kwaliteit van het vriendenboek te waarborgen. De meeste foto's voldoen wel aan dit aantal pixels, vaak hebben ze zelfs een veel hoger aantal. Als je echter foto's gebruikt die b.v. zijn doorgestuurd via Whatsapp dan is de kwaliteit altijd minder dan het origineel omdat ze worden verkleind.
Fijn dat je tijd hebt genomen om Vriendenboeken.nl te beoordelen.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Toegankelijk, klantvriendelijk, goede service, direct contact mogelijk indien nodig.

Pluspunten Vriendenboeken

Ruime keuze in thema's en vragen, makkelijk te wijzigen, mooie afwerking, tijdige levering

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het prachtig!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review en dat je daarvoor de tijd hebt genomen. Daar zijn we blij mee. En mocht je de volgende keer extra foto's nodig hebben. Je mag ons altijd mailen voor foto's,... Hartelijk dank voor je positieve review en dat je daarvoor de tijd hebt genomen. Daar zijn we blij mee. En mocht je de volgende keer extra foto's nodig hebben. Je mag ons altijd mailen voor foto's, we hebben per thema mooie foto's gratis beschikbaar.

Esther Weel

Wat een super mooi boek is het geworden! Het is een heel bijzonder Cadeau om te geven.
ondanks dat er foto's waren geplaatst van mindere kwaliteit is het super mooi duidelijk.
De site...
De site is duidelijk en het programma is erg makkelijk om mee te werken.

overzichtelijk.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alleen maar positieve reacties. en een emotionele reactie van mijn collega die afscheid nam!
Dit cadeau is voor herhaling vatbaar.

Dag Esther,
Dag Esther,
Fijn om te lezen dat je blij bent met je vriendenboek. Je tips nemen we zeker mee. We gaan de komende tijd weer kijken naar de designs. De fotobladen hebben inderdaad een vaste indeling. Het is wel zo dat ons uitgangspunt een vriendenboek is waar je met meerdere vrienden tegelijkertijd online aan kunt werken. De fotobladen zijn, net als de sfeerbladen en jaaroverzichten, een extra toevoeging om het boek persoonlijker te maken. Wij zijn echter geen site om foto-albums te maken, die mogelijkheden kunnen we daarom niet bieden. Maar pagina's met meer indelingsmogelijkheden, daar kijken we zeker naar.
Hartelijk dank dat je je ervaringen hebt gedeeld.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Overzichtelijk site; goed contact met de organisatie; mooi resultaat.

Pluspunten Vriendenboeken

Meedenken van de organisatie en de kwaliteit van het vriendenboek.

Erg positief.

Beste Vriendenboeken klant,
Fijn om te lezen dat je tevreden bent. En..binnen een aantal maanden is het mogelijk om een mailingbestand te uploaden. We zijn er mee bezig.
Vriendelijke...
Beste Vriendenboeken klant,

Van eijk

Makkelijk om te maken

Pluspunten Vriendenboeken

Als beheerder kun je zelf alles regelen en overzien.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het was een mooi resultaat en iedereen vond het erg leuk.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve reactie!
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken

Albert Meulink

Goed concept, relatief makkelijk om te maken en te beheren. Bij vragen en onduidelijkheden prima ondersteuning, zeer klantgericht en positief meedenken. Kortom zeer tevreden!

Pluspunten Vriendenboeken

Ondersteuning, mogelijkheden, eenvoud, kwaliteit / prijs.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zonder uitzondering positief. Ook leuk om te zien hoe mensen heel verschillend het boekje invullen.

Beste Albert,
Hartelijk dank voor je positieve feedback en tips.
Vriendelijke groeten Vriendenboek team