Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Goed en in principe makkelijk concept. Het programma haperde alleen af en toe waardoor het heel veel tijd kostte alles te verwerken.
De tekst kon ik op gegeven moment niet meer opslaan, maar...
De tekst kon ik op gegeven moment niet meer opslaan, maar pas als alles ingevuld was. En foto's waren heel lastig in te zoomen. En de spellingscontrole werkte we niet in. Tevens had ik aantal spelfouten eruit gehaald en die zijn dus ook niet opgeslagen, waardoor nu een boek met veel spelfouten,

Pluspunten Vriendenboeken

Mooi boek, binnen de tijd was het af. Snelle reactie op email.

Heel leuk!

Beste klant Vriendenboeken,
Hartelijk dank voor je reactie. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen. We nemen je tips ter harte. En..gGoed nieuws, want het is sinds vorige week mogelijk om, ook als je de vragen niet allemaal hebt ingevuld, alles op te slaan. Als beheerder kun je aanpassingen doen op de vriendenpagina's, zowel foto's als teksten. Als je dit hebt gedaan dien je wel nog even op de button 'opslaan' te klikken. Dan zijn alle aanpassingen definitief opgeslagen.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Goed, persoonlijk contact, snel geregeld, goed advies, mooi resultaat

Leuk, enthousiast

Beste klant Vriendenboeken,
Hartelijk dank voor je positieve reactie. Goede tip ook. We gaan uitzoeken of dat mogelijk is.
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Els Leijs

T.g.v. geregistreerd partnerschap samen met alle genodigden een vriendenboek samengesteld.

Pluspunten Vriendenboeken

makkelijk in gebruik en fijn dat we na het opsturen nog tips kregen om het boek nog leuker te maken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

heel positief, het bruidspaar was er heel erg blij mee

Beste Els,
Hartelijk dank voor je positieve review. Altijd fijn om te lezen.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

jana

Ik had nog nooit van Vriendenboeken gehoord tot dat ik onlangs als vriend aan een boek heb meegewerkt. ik heb daarna gelijk zelf een boek gemaakt voor mijn ouders die 25 jaar zijn getrouwd. De hele... Ik had nog nooit van Vriendenboeken gehoord tot dat ik onlangs als vriend aan een boek heb meegewerkt. ik heb daarna gelijk zelf een boek gemaakt voor mijn ouders die 25 jaar zijn getrouwd. De hele familie heeft er aan gewerkt en we hadden het boek in één week klaar. Ook oma's en opa's . het is erg makkelijk

Pluspunten Vriendenboeken

Dat je met zijn allen online aan één boek kunt werken. Het is erg makkelijk om te gebruiken en de stappen zijn heel logisch opgebouwd. Iedereen kan het en het vraagt heel weinig tijd. De kwaliteit... Dat je met zijn allen online aan één boek kunt werken. Het is erg makkelijk om te gebruiken en de stappen zijn heel logisch opgebouwd. Iedereen kan het en het vraagt heel weinig tijd. De kwaliteit van het boek is fantastisch

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn ouders waren erg verrast. Moet je dit zien ....moet je dat zien. Ohh wat leuke foto's....dat is lang geleden. Zo ging het de hele avond. Het boek werd door iedereen ingezien. Een groot succes !

Dag Jana,
Dankjewel voor je enthousiaste reactie. Fijn om te lezen dat jullie vriendenboek zo'n groot succes was. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Echt perfect! Goede adviezen en meedenken!

Pluspunten Vriendenboeken

Prachtig boek en fijn dat er nog even telefonisch overleg was

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Overweldigend en emotioneel, zeer positief dus

Beste Vriendenboeken klant,
Heel veel dank voor je feedback. Goed om te lezen dat je het boek prachtig vindt en dat de reacties op het boek zo goed waren.
Vriendelijke groeten...
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Prima!

Pluspunten Vriendenboeken

Mooie kwaliteit, niet duur, zeer snel antwoord op per mail gestelde vragen, zeer goede service

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zeer positief, een mooi aandenken

Beste Vriendenboeken klant,
Heel veel dank voor je positieve feedback en tip.
Beste Vriendenboeken klant,
Heel veel dank voor je positieve feedback en tip.
Het is wel zo, dat wij geen website zijn voor het maken van een fotoboek. Dat is wel echt iets anders. Centraal staat het concept van het vriendenboek, gebaseerd op het 'ouderwetse' vriendenboekje van vroeger, met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina vult met tekst en foto’s. Daarnaast bieden we extra's als sfeerbladen, jaaroverzichten en fotopagina's om het boek voor iedereen zo persoonlijk mogelijk te maken. We blijven echter ook continue onze website verbeteren en nemen je suggestie dan ook zeker ter harte. Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Vousten

Al drie jaar op rij een boekje besteld. Geweldige service, goede kwaliteit en snelle levering. Ik blijf terug komen!

Pluspunten Vriendenboeken

Persoonlijke service wanneer je vragen hebt. Ik had het boekje te laat besteld maar doordat een van de werknemers er meteen achteraan is gegaan voor mij, had ik het boekje alsnog op tijd in huis.... Persoonlijke service wanneer je vragen hebt. Ik had het boekje te laat besteld maar doordat een van de werknemers er meteen achteraan is gegaan voor mij, had ik het boekje alsnog op tijd in huis. Super service!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super positief, heel verrast en een ontzettend leuke herinnering.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Vousten voor je positieve feedback. Daar zijn we erg blij mee.

Standa

Het is echt heel eenvoudig om een boek te maken. Je gaat heel makkelijk door de stappen en het kost weinig tijd.
Alles is aanwezig om er een mooi boek van te maken. maar ook weer niet te...
Alles is aanwezig om er een mooi boek van te maken. maar ook weer niet te ingewikkeld.

Pluspunten Vriendenboeken

heel makkelijk om samen met al je vrienden en familie gelijktijdig aan het boek te werken. Erg logisch opgebouwd.
Boek ziet er ook nog fantastisch uit . En als je vriendenboeken nodig hebt...
Boek ziet er ook nog fantastisch uit . En als je vriendenboeken nodig hebt zijn heel snel in hun reactie

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het boek ging de hele avond van hand tot hand. Veel emoties en er werd veel gelachen om alle leuke antwoorden en foto's

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Stand voor je positieve feedback. Fijn om te lezen dat het boek zo'n succes was.

Inge

Vriendenboeken.nl heeft een super snelle service; zowel qua reageren op mails als het maken en verzenden van het boek! De stappen op de site zijn heel makkelijk te zetten. Een feest om het boek,... Vriendenboeken.nl heeft een super snelle service; zowel qua reageren op mails als het maken en verzenden van het boek! De stappen op de site zijn heel makkelijk te zetten. Een feest om het boek, samen met vrienden en familie, te maken!

Pluspunten Vriendenboeken

De site is overzichtelijk en makkelijk te volgen!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Degene die het boek kreeg was zichtbaar ontroerd door alle lieve, mooie en warme woorden die geschreven waren! Nadat hij het boekje kreeg is het de hele avond van hand tot hand gegaan; iedereen was... Degene die het boek kreeg was zichtbaar ontroerd door alle lieve, mooie en warme woorden die geschreven waren! Nadat hij het boekje kreeg is het de hele avond van hand tot hand gegaan; iedereen was benieuwd en daarna super enthousiast! Een mooie blijvende herinnering van een feestelijk feit!

Dag Inge,
Dankjewel voor je enthousiaste reactie. Fijn om te lezen!

Yvonne

Erg positief. Het aanmaken van het account gaat soepel, je selecteert de vragen en voert de de deelnemers in en het gaat eigenlijk vanzelf. Je kan erg gemakkelijk vanuit je account een herinnering... Erg positief. Het aanmaken van het account gaat soepel, je selecteert de vragen en voert de de deelnemers in en het gaat eigenlijk vanzelf. Je kan erg gemakkelijk vanuit je account een herinnering sturen. Je hebt de gelegenheid om de pagina's na te kijken en eventueel nog een foto toe te voegen. De sfeerbeelden zijn een leuke toevoeging.

Pluspunten Vriendenboeken

Prima website. Erg gebruiks vriendelijk. Na het uploaden bleek er nog iemand zijn pagina te hebben ingevoerd, ik kreeg een bericht van vriendenboeken of deze nog moest worden toegevoegd.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

We hebben het boek voor onze dochter gemaakt en ze vindt het heel erg leuk. Ik zie haar de afgelopen dagen regelmatig met het boek zitten met een grote glimlach op haar gezicht. Ze is erg... We hebben het boek voor onze dochter gemaakt en ze vindt het heel erg leuk. Ik zie haar de afgelopen dagen regelmatig met het boek zitten met een grote glimlach op haar gezicht. Ze is erg enthousiast. Het boek ziet er prima uit. Echt een document voor de toekomst.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Yvonne voor je positieve feedback en suggestie. Daar zijn we blij mee.