Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Jo

Alleen maar lof. Heb voor de tweede keer een vriendenboek gemaakt. Dit keer voor een collega die met pensioen is gegaan. We hebben alleen al veel plezier gehad met het maken van het boek. Van... Alleen maar lof. Heb voor de tweede keer een vriendenboek gemaakt. Dit keer voor een collega die met pensioen is gegaan. We hebben alleen al veel plezier gehad met het maken van het boek. Van iedereen een foto gemaakt op zijn werkplek. En ook nog een groepsfoto. We gaan het boek vrijdag geven en kijken er naar uit.

Pluspunten Vriendenboeken

Werkt vanzelf. Perfecte kwaliteit van het vriendenboek. Kreeg het boek ook nog eens sneller dan de aangegeven levertijd.

Nog niet gegeven.

Beste Jo,
Dankjewel dat je tijd hebt genomen voor feedback. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!
Vriendelijke groeten van Vriendenboeken.nl

Françoise

Gemakkelijk, duidelijk en snel

duidelijk, snel

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

iedereen vindt heel leuk, maar de jarige krijgt het pas op 7 april en weet nog van niets

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve feedback en tip. We hopen dat jullie vriendenboek zeer in de smaak viel.
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Uitstekende service. De redactie denkt echt mee, hoe je het boek nog mooier kunt maken.

Pluspunten Vriendenboeken

Heldere website, gebruiksvriendelijk voor deelnemers. Mooie kwaliteit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger van het boek was er erg blij mee.

Beste Vriendenboeken klant,
Beste Vriendenboeken klant,
Hartelijk dank voor je positieve feedback en tip. Als beheerder heb je toegang tot alle vriendenpagina's en kun je ook foto's verwijderen of aanpassen, ook de profielfoto. Het is wel iets omslachtiger dan bij het gewoon invullen van de vriendenpagina's waarbij je foto's van plaats kunt verslepen. Wij zijn bezig om te kijken of dit ook voor de beheerder gemakkelijker kan. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Lidwien Hamers

Mijn ervaring met Vriendenboek.nl is een zeer positieve.
Alles verloopt heel makkelijk en duidelijk. Je kunt vragen stellen en daar komt meteen een duidelijk antwoord op.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijk, makkelijk, toegankelijke service, alert als iemand iets niet goed toegevoegd heeft komt er meteen een mailtje van de klantenservice. Je weet precies waar je aan toe bent wat de kosten... Duidelijk, makkelijk, toegankelijke service, alert als iemand iets niet goed toegevoegd heeft komt er meteen een mailtje van de klantenservice. Je weet precies waar je aan toe bent wat de kosten betreft.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het is een geweldig mooi verzorgd boek met prachtig papier stevige omslag.

Dag Lidwien,
Dag Lidwien,
Hartelijk dank voor je positieve feedback. Altijd leuk om te lezen. We zullen kijken naar de extra sfeerbladen. Jaaroverzichten zijn er vanaf 1950. De jaren voor 1950 is wat moeilijker om qua populaire muziek en films te achterhalen. We denken erover na om voor deze jaren een aantal jaren samen te vatten in één blad.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Nadja Stein

Snelle levering, zeer klantvriendelijk, leuk product!

Pluspunten Vriendenboeken

Heel leuk om voor speciale gelegenheden een boek te maken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief! De ontvanger was er erg blij mee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Nadja voor je positieve review en tip. Fijn dat jullie boek goed is ontvangen.
Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Han

Ik was verbaasd hoe gemakkelijk het is om een vriendenboek te maken. Alle stappen zijn zo logisch opgebouwd en gaan ook erg snel.
We hebben samen met al mijn vrienden in één week online het...
We hebben samen met al mijn vrienden in één week online het boek gemaakt.
Ook de service van het vriendenboeken team is geweldig en snel

Pluspunten Vriendenboeken

Mooie duidelijke website .
Mooie duidelijke website .
De stappen om een boek te maken zijn erg eenvoudig en worden goed uitgelegd. Allen ingrediënten zijn aanwezig om een mooi boek te maken. Zoals extra foto pagina's en jaaroverzichten en sfeerbladen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De persoon die het boek kreeg werd helemaal geëmotioneerd toen zij door het boek doorbladerde. Zoveel mooie foto's en leuke persoonlijke teksten. Iedereen was erg enthousiast over het boek en met... De persoon die het boek kreeg werd helemaal geëmotioneerd toen zij door het boek doorbladerde. Zoveel mooie foto's en leuke persoonlijke teksten. Iedereen was erg enthousiast over het boek en met name ook de kwaliteit.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Han voor je enthousiaste reactie. Leuk om te lezen dat je zo positief bent. Vriendelijke groeten team Vriendenboeken.nl

Makkelijk, handig en mooi resultaat

Makkelijk

Zeer mooi

Corina

Een makkelijke online site met een mooi herinneringskado

Pluspunten Vriendenboeken

Fijne emailcontact gehad met uw cllega ivm de levertijd van ons herinneringsboek

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Superleuk, mooi, mooie herinneringen vastgelegd, overzichtspagina van 1999 was groot succes

Leuk en makkelijk om mee te werken en erg mooie boeken!

Pluspunten Vriendenboeken

Keuze uit veel verschillende thema's en duidelijke uitleg over de werkwijze

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je reactie.
Vriendelijke groeten van Vriendenboeken.nl

Ik heb samen met collega's een leuk 'collegaboek' kunnen maken voor een collega die afscheid nam.

Pluspunten Vriendenboeken

mooie uitvoering, ondanks dat er online werd aangegeven dat sommige foto's onvoldoende van kwaliteit waren was de uitvoering prachtig!

Heel erg positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Fijn om te lezen dat je enthousiast bent over de kwaliteit van jullie vriendenboek. Als het aantal pixels van een foto erg laag is geven we inderdaad een waarschuwing, we willen het liefst dat alle... Fijn om te lezen dat je enthousiast bent over de kwaliteit van jullie vriendenboek. Als het aantal pixels van een foto erg laag is geven we inderdaad een waarschuwing, we willen het liefst dat alle vriendenboeken perfect zijn van kwaliteit :). We zullen kijken of we de normering iets kunnen bijstellen zonder afbreuk te doen aan het vriendenboek.
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl