Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Renate

De uitleg op de site spreek letterlijk boekdelen, simpel en duidelijk. Hier kan iedereen mee werken.
De vele keuzes in opmaak maken dat er voor ieder wat wils is.

Pluspunten Vriendenboeken

Vriendenboeken.nl controleert de gehele opmaak alvorens tot drukken over te gaan.
Er wordt persoonlijk contact met je opgenomen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Vele enthousiaste reacties. De ontvanger blij, maar ook de mensen die meegewerkt hebben (lees: een pagina gevuld hebben).
Kwaliteit van het boek zelf (papier en kaft) zijn uitstekend.

Dankjewel Renate!

Monique

Heel fijn bedrijf met een fijne website.

Pluspunten Vriendenboeken

Het meest fijne vond ik dat er persoonlijk contact opgenomen is om aan te geven dat er dingen niet goed in de layout kwamen . Hierdoor kon dit nog aangepast worden en zaten er geen fouten in het... Het meest fijne vond ik dat er persoonlijk contact opgenomen is om aan te geven dat er dingen niet goed in de layout kwamen . Hierdoor kon dit nog aangepast worden en zaten er geen fouten in het boek. Zelfs nadat er na de bestelling nog een vriendenpagina was gemaild kreeg ik een sms met de vraag of deze er nog bij moest komen.
Kortom, ontzettend behulpzaam en zeer klantvriendelijk!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Overdonderd, mijn man is een half jaar op uitzending en alle vrienden en familie hebben er aan mee gewerkt. Hij was er emotioneel van,

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je reactie Monique.
Wat fijn dat je man het zo'n speciaal cadeau vindt. Wat een mooie reden ook om een boek voor hem te maken.

Peter Centen

Als je hier zonder ervaring aan begint ben je in het begin wat zenuwachtig tav hoe een en ander gaat lopen.
WAT IK GEWELDIG VOND WAS DE HELE SNELLE REACTIE op elke email die ik stuurde, zelfs 's avonds.
Dus in een woord uitstekend

Pluspunten Vriendenboeken

De website werkt intuitief en je kunt eenvoudig aan de slag.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

het is een heel mooi boek geworden. met hele mooie bijdragen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je enthousiaste feedback Peter.
Je hebt wel gemerkt dat zenuwachtig zijn niet nodig was :).
Dank ook voor je suggesties. We gaan ze deze week...
Hartelijk dank voor je enthousiaste feedback Peter.
Je hebt wel gemerkt dat zenuwachtig zijn niet nodig was :).
Dank ook voor je suggesties. We gaan ze deze week bespreken.

Prima ervaring

Pluspunten Vriendenboeken

Ziet er mooi uit, goede service, komen afspraken na. Zeer gebruikersvriendelijk systeem.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, persoonlijk, mooi!

Dankjewel!

Frederiek

Het boek is prachtig geworden. Het was meer werk dan gedacht, vooral ouderen mensen hadden moeite met het uploaden en uitsnijden van foto's. Dus als beheerder heb ik veel mensen moeten helpen.

Pluspunten Vriendenboeken

De kwaliteit is heel goed, je kunt zelf vragen bedenken, verschillende lay outs kiezen. Je kunt het met de extra fotobladen, geboortejaarbladen en versieringsbladen zo uitgebreid maken als je zelf... De kwaliteit is heel goed, je kunt zelf vragen bedenken, verschillende lay outs kiezen. Je kunt het met de extra fotobladen, geboortejaarbladen en versieringsbladen zo uitgebreid maken als je zelf wilt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel erg goed. Ze vonden het fantastisch!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Frederiek voor je positieve feedback.
Bedoel je eerste foto's uploaden en daarna tekst toevoegen?
Dankjewel Frederiek voor je positieve feedback.
Bedoel je eerste foto's uploaden en daarna tekst toevoegen?
Alle deelnemers kunnen hun eigen vriendenpagina bekijken . Op de pagina waar je de mogelijkheid hebt om je pagina naar de beheerder van het vriendenboek te sturen, kun je ook op preview klikken.

Henriette

Ik vond het het een handig systeem. Wel bleek de uitnodigingsmail inderdaad bij sommige in de spam terecht zijn gekomen. Foto's waren soms lastig te bewerken door de vaste kaders.

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk dat je elke pagina kunt bewerken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ontroerende reactie en echt ontzettend leuk kado!!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Henriette voor je positieve feedback en suggesties. Daar zijn we blij mee.

Kirsten

Zeer goed. Het is voor iedereen waar je een uitnodiging aan stuurt om mee te doen ook heel duidelijk en helder hoe het werkt.
Ook de leveringstijd was zoals het voorspeld was. Ik had nog...
Ook de leveringstijd was zoals het voorspeld was. Ik had nog gemaild om te vragen of het echt voor een bepaalde datum (niet later dat 5 werkdagen) geleverd kon worden. Er werd meteen op mijn mail gereageerd en men kwam met tips en ideeën voor een evt. bespoediging van het leveren. Flexibele instelling.

Pluspunten Vriendenboeken

De herhalingsmail vind ik echt handig.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alleen maar lof! Zag er ook erg mooi uit!

Dag Kirsten,
Hartelijk dank voor je positieve review en tips. Fijn dat je daar de tijd voor hebt genomen.
Dag Kirsten,
Als je foto's van de deelnemers wilt aanpassen als beheerder dan kan dat, maar het is inderdaad iets omslachtiger dan bij het gewoon invullen van de vriendenpagina's waarbij je foto's van plaats kunt verslepen. Wij zijn bezig om te kijken of dit ook voor de beheerder gemakkelijker kan.
Vriendelijke groeten van Vriendenboeken.nl

De service is heel erg goed. Er wordt heel snel gereageerd op vragen en echt met je meegedacht. Het feit dat er nog even gecheckt werd of de pagina van iemand die pas gereageerd had toen we het... De service is heel erg goed. Er wordt heel snel gereageerd op vragen en echt met je meegedacht. Het feit dat er nog even gecheckt werd of de pagina van iemand die pas gereageerd had toen we het boekje al verstuurd hadden er niet bij moest, was heel attent en heel erg fijn.

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke website, handig om reminder e.d. te versturen. Het opladen van foto's (die telkens opnieuw bijgesneden moeten worden, werkt niet heel fijn)

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alina was er erg blij mee

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve reactie en tips. Fijn dat je daar de tijd voor hebt genomen.

PAJ Pennings

Ons vriendenboek is hartstikke mooi geworden. Werkt gemakkelijk via internet en resultaat is prima

-gebruiksvriendelijkheid
-eindproduct

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel dat je tijd hebt genomen voor feedback. Fijn om te lezen dat je tevreden bent.
Vriendelijke groeten van Vriendenboeken.nl

Ik heb een vriendenboek gemaakt met mijn vriendinnen van de studie voor een vriendin die 21 werd. Voor het boek heb ik ook haar familieleden en vrienden van vroeger uitgenodigd. Iedereen heeft... Ik heb een vriendenboek gemaakt met mijn vriendinnen van de studie voor een vriendin die 21 werd. Voor het boek heb ik ook haar familieleden en vrienden van vroeger uitgenodigd. Iedereen heeft meegedaan en het is allemaal heel soepel verlopen.

Pluspunten Vriendenboeken

De site is mooi en heel gemakkelijk te gebruiken. Ik kreeg snel reactie op een aantal vragen die ik had, waardoor ik geen vertraging heb opgelopen tijdens het maken van het boek. Ook vond ik het... De site is mooi en heel gemakkelijk te gebruiken. Ik kreeg snel reactie op een aantal vragen die ik had, waardoor ik geen vertraging heb opgelopen tijdens het maken van het boek. Ook vond ik het heel fijn dat vriendinnen die in het buitenland waren ook gewoon konden meedoen aan het boek.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De jarige was echt super blij! We het boek met zijn allen meteen doorgelezen en veel gelachen om elkaars uitspraken. De rest wilde ook zo'n vriendenboek voor hun verjaardag.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je uitgebreide en positieve reactie.
Dankjewel voor je uitgebreide en positieve reactie.
Je kunt overigens de vriendenpagina altijd weer aanpassen hoor. Gewoon via dezelfde link inloggen en dan kun je teksten en foto's wijzigen.