Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Opmerkingen:
1. je hebt geen mogelijkheden om achtergronden te veranderen.
Opmerkingen:
1. je hebt geen mogelijkheden om achtergronden te veranderen.
2. Als je maar 2 foto's beschikbaar hebt, is er geen mogelijkheid om het kader van de derde foto te verwijderen.
3. Je kan een rechtopstaande foto niet veranderen omdat het kader al een brede foto aangeeft.
4. Geadresseerden hadden zeer veel moeite met het plaatsen van hun foto's. Het was moeilijk om de foto's aan te passen aan de eisen van het vriendenboekje, zodat niet alle foto's geplaatst werden.
5. Het was bewerkelijk om snel een tussentijds voorbeeld van het gemaakte boek te krijgen.

Pluspunten Vriendenboeken

Website was duidelijk in hoe een en ander te bedienen.
Website was duidelijk in hoe een en ander te bedienen.
Erg tevreden over de hulp en adviezen vanuit de helpdesk, over het opvullen van lege bladzijden en adviezen voor het opvullen van de eerste foto (als je geen foto beschikbaar hebt) d.m.v. een logo van het bedrijf.

Erg positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om deze in te vullen.
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om deze in te vullen.
We evalueren regelmatig hoe we onze website en service kunnen optimaliseren. We streven er iedere dag naar dat onze klanten optimaal tevreden zijn. Ook jouw opmerkingen zullen we bespreken en kijken of we verbeteringen kunnen doorvoeren. Maar het is wel zo, dat wij geen website zijn voor het maken van een fotoboek. Dat is wel echt iets anders. Centraal staat het concept van het vriendenboek, gebaseerd op het 'ouderwetse' vriendenboekje van vroeger, met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina vult met tekst en foto’s. Daarnaast bieden we extra's als sfeerbladen, jaaroverzichten en fotopagina's om het boek voor iedereen zo persoonlijk mogelijk te maken.We hopen dat onze toelichting duidelijk is. Maar mocht dat niet zo zijn, dan horen we dat ook heel graag. Je kunt ons altijd mailen via info@vriendenboeken.nl.
Fijn om te lezen dat degene waarvoor je het boek hebt gemaakt er blij mee is.

Natasja

Super! Het jammere is dat ik maar 10 email adressen tegelijk kan invoeren en dat je dit handmatig moet doen. En als je te lang niks doet, dat hij je automatisch uitlogt zonder op te slaan... (in dit... Super! Het jammere is dat ik maar 10 email adressen tegelijk kan invoeren en dat je dit handmatig moet doen. En als je te lang niks doet, dat hij je automatisch uitlogt zonder op te slaan... (in dit geval was ik met de mailadressen bezig en kwam er iets tussen. toen ik door wilde gaan, was ik uitgelogd...). De service is super snel en vriendelijk! Ook super goed dat jullie checken of alle bladzijdes goed zijn. Ik bestelde er 3 tegelijk voor 3 verschillende collega's die met pensioen gingen en het viel jullie op dat één van mij collega's bij alle 3 dezelfde beschrijvingen had staan. Gelukkig klopte dit wel, maar goed dat jullie het controleren!

Pluspunten Vriendenboeken

- goede, vriendelijke en snelle service
- controle op de boeken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super leuk! De mensen waren super enthousiast!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Natasja voor je positieve review en tips.
Dankjewel Natasja voor je positieve review en tips.
We zullen je suggestie bespreken en kijken of we aanpassingen kunnen doorvoeren. Je kunt overigens bij het uitnodigen de eerste keer 20 mailadressen invoeren, daarna is het per tien.
Met vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Top!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk aan te maken/ideaal om alles digitaal te kunnen doen/je eigen vragen kunnen maken/handige indeling.
Zeer snelle verwerking en bezorging!!!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De makers waren heel verrast over het eind resultaat en de afscheidnemende collega hield het niet droog bij de eerste de pagina!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dank voor je reactie. Fijn dat je de tijd hebt genomen je ervaringen te delen.
Met vriendelijke groet Vriendenboeken.nl

50 huwelijksjaren

Heel positief, mooie site, werkt altijd.

Pluspunten Vriendenboeken

Ik heb een prachtig boek kunnen samenstellen. Site is overzichtelijk.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel mooi, wat heb je daar veel werk aan gehad. Een persoonlijker cadeau is er niet.

Beste '50huwelijksjaren',
Hartelijk dank voor je reactie. Fijn om te lezen dat je positief bent.
Je tips zullen we meenemen.
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Angelique

Mooie boeken. Overzichtelijke werkwijze.

Heel creatieve foto-mogelijkheden

Goed!

Dag Angelique,
Heel veel dank voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je enthousiast bent.
Vriendelijke groeten van Vriendenboeken.nl

Ik ben heel enthousiast. Supermooi boek, gemakkelijk programma. We hebben met de hele familie een familieboek voor kerst gemaakt. Pagina's invullen ging probleemloos, ook door oma en opa. Hoogtepunt... Ik ben heel enthousiast. Supermooi boek, gemakkelijk programma. We hebben met de hele familie een familieboek voor kerst gemaakt. Pagina's invullen ging probleemloos, ook door oma en opa. Hoogtepunt van ons kerstfeest.

Pluspunten Vriendenboeken

Kwaliteit. Eenvoudig programma. Iedereen kan zelf foto's toevoegen aan zijn vriendenpagina. Ik zag foto's die ik nog nooit eerder had gezien. Dat was echt leuk.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

We hebben nu allemaal een eigen boek, ook de kinderen. We zijn er zo ontzettend blij mee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je enthousiaste reactie.
Leuk dat het boek zo'n speciale plaats innam tijdens jullie kerstfeest!
Vriendelijke groet Vriendenboeken.nl

Agnes

Ik heb al diverse vriendenboeken gemaakt maar nog nooit heb ik zo'n gebruikersonvriendelijk programma gehad. Ik heb doorgezet omdat het voorbeeldboekje er zo leuk uit zag, maar het heeft bloed,... Ik heb al diverse vriendenboeken gemaakt maar nog nooit heb ik zo'n gebruikersonvriendelijk programma gehad. Ik heb doorgezet omdat het voorbeeldboekje er zo leuk uit zag, maar het heeft bloed, zweet en heel veel tijd gekost.
Uiteindelijk werd het boekje heel snel keurig afgeleverd maar de volgende keer zoek ik toch een boekje uit waar meer mogelijkheden zijn om zelf dingen aan te passen.

Pluspunten Vriendenboeken

Het vriendenboek is uiteindelijk heel leuk geworden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger vond het geweldig

Beste Agnes,
Beste Agnes,
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. We zien dat je onze website niet zou aanbevelen omdat je het programma niet gebruikersvriendelijk vindt. Het spijt ons zeer dat dat jouw ervaring is. Dat hadden we natuurlijk liever anders gezien. We evalueren regelmatig hoe we onze website en service kunnen optimaliseren. We streven er iedere dag naar dat onze klanten optimaal tevreden zijn. Ook jouw opmerkingen zullen we bespreken en kijken of we verbeteringen kunnen doorvoeren. Maar het is wel zo, dat wij geen website zijn voor het maken van een fotoboek. Dat is wel echt iets anders. We hebben daarom ook niet de mogelijkheden die een fotoboek biedt en dat pretenderen we ook niet. Centraal staat het concept van het vriendenboek, gebaseerd op het 'ouderwetse' vriendenboekje van vroeger, met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina vult met tekst en foto’s.
Wel heel fijn om te lezen dat de je tevreden bent over de kwaliteit en de klantvriendelijkheid van Vriendenboeken.nl en dat degene waarvoor je het boek hebt gemaakt er erg blij mee was.

Sonja

Positief

Persoonlijk

Positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Sonja. We gaan in 2017 zeker kijken naar de achtergronden! Wat de tekst voor het voorwoord betreft zitten we wel vast aan het formaat van het boek. 30x30 heeft meer karakters dan 20x20.... Dankjewel Sonja. We gaan in 2017 zeker kijken naar de achtergronden! Wat de tekst voor het voorwoord betreft zitten we wel vast aan het formaat van het boek. 30x30 heeft meer karakters dan 20x20. Maar wellicht is er nog iets ruimte. We nemen je suggestie mee.
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Karin

Ik was al 2x via een familielid in contact geweest met vriendenboek.nl. Deze keer zelf een boek gemaakt. Is het nodige werk, maar leuk om te doen.Maar vooral erg leuk voor degene die het boek... Ik was al 2x via een familielid in contact geweest met vriendenboek.nl. Deze keer zelf een boek gemaakt. Is het nodige werk, maar leuk om te doen.Maar vooral erg leuk voor degene die het boek krijgt als verrassing. Want dat is het echt een "verrassing". Super leuk.

Pluspunten Vriendenboeken

Leuk om te maken. Als ik iets niet wist, kon ik dit navragen via de mail en kreeg ik op dezelfde dag , binnen enkele uren een reactie waardoor ik weer verder kon werken. Ondanks dat op de website... Leuk om te maken. Als ik iets niet wist, kon ik dit navragen via de mail en kreeg ik op dezelfde dag , binnen enkele uren een reactie waardoor ik weer verder kon werken. Ondanks dat op de website ook veel info stond en ik waarschijnlijk deze info ook daar had kunnen terug lezen.
Goede en vriendelijk service. Mijn complimenten.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positief, mijn partner was verrast, emotioneel en sprakeloos. Daarnaast zijn de foto´s duidelijk, boek is mooi en degelijk van kwaliteit. Ook van buitenstaanders alleen maar positieve reacties gehad.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dag Karin, Hartelijk dank voor je review.
Fijn dat je tevreden bent over het boek en de service.
Vriendelijke groet van Vriendenboeken.nl

Johanna

Vriendenboekje dat ik vroeger had, maar dan helemaal online. Superhandig dat iedereen gewoon zijn eigen vriendenpagina online kan invullen. Hoefde ik niets aan te doen. Ook leuk omdat een vriendin... Vriendenboekje dat ik vroeger had, maar dan helemaal online. Superhandig dat iedereen gewoon zijn eigen vriendenpagina online kan invullen. Hoefde ik niets aan te doen. Ook leuk omdat een vriendin die tijdelijk in het buitenland studeert nu gewoon mee kon doen.

Pluspunten Vriendenboeken

Alleen maar complimenten. Het is super gemakkelijk. Kwaliteit van het boek is echt heel goed. Dik papier, mooie omslag met een foto van de jarige job. Jaaroverzichten zijn erg leuk.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ja...wie vindt dat nou niet leuk om te krijgen. Mijn vriendin was ontroerd. Traantjes :)

Dag Johanna,
Hartelijk dank voor je positieve review!
Vriendelijke groet, Vriendenboeken.nl