Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Gezien bij een collega. Super idee wat een persoonlijk cadeau maakt om te geven.

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk te realiseren. Super behulpzaam en meedenkend.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Cadeau gegeven voor een verjaardagsfeest. Super goede reacties gehoord.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je feedback.
Vriendelijke groet Vriendenboeken.nl

Miranda

Mijn ervaring met vriendenboeken.nl is heel positief. We hadden een boek besteld voor onze ouders, omdat ze 50 jaar getrouwd waren. Omdat het toch wat meer tijd in beslag nam om iedereen zijn pagina... Mijn ervaring met vriendenboeken.nl is heel positief. We hadden een boek besteld voor onze ouders, omdat ze 50 jaar getrouwd waren. Omdat het toch wat meer tijd in beslag nam om iedereen zijn pagina te laten vullen werd het wat krap om het boek op tijd te bestellen en geleverd te krijgen. Voor de zekerheid heb ik toen gemaild. Het contact verliep heel prettig en het boek werd op tijd geleverd. Fijn!

Pluspunten Vriendenboeken

Prima service! Duidelijke site! Makkelijk in gebruik.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zowel het bruidspaar als de gasten vonden het een heel leuk en mooi persoonlijk cadeau om te krijgen en te geven.

Dag Miranda,
Hartelijk dank voor je positieve review. En ook voor je tip.

Sebas

We hebben met het voetbalteam een boek gemaakt voor de 50e verjaardag van onze trainer. Superleuk dat je kunt kiezen uit zoveel soorten boeken en achtergronden. Wij hebben natuurlijk gekozen voor... We hebben met het voetbalteam een boek gemaakt voor de 50e verjaardag van onze trainer. Superleuk dat je kunt kiezen uit zoveel soorten boeken en achtergronden. Wij hebben natuurlijk gekozen voor het voetbalthema. Het is een fantastisch boek geworden. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. We hebben 2 Euro p.p. betaald. Dus daar kon nog een extra cadeau bij.

Pluspunten Vriendenboeken

Je hoeft alleen maar mailadressen in te voeren en dan ontvangt iedereen een uitnodiging. Daar hoef je verder niets meer aan te doen. Als de pagina is ingevuld zie je dat vanzelf. De jaaroverzichten... Je hoeft alleen maar mailadressen in te voeren en dan ontvangt iedereen een uitnodiging. Daar hoef je verder niets meer aan te doen. Als de pagina is ingevuld zie je dat vanzelf. De jaaroverzichten zijn erg leuk. Vragen worden snel en professioneel beantwoord. Ze zijn echt betrokken bij Vriendenboeken.nl. Het belangrijkste, het boek ziet er geweldig uit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Onze trainer was er heel erg blij mee. Echt een cadeau waar je mee scoort :)!!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Sebas voor je enthousiaste reactie.

Erna

Positief. Overzichtelijke website. Werkt gemakkelijk. Reageren snel op vragen.

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruikersgemak. De jaaroverzichten. Het boek zelf. Prachtig.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Superblij. Ook iedereen die heeft meegewerkt vond het leuk. Het was het succes van het feest van mijn zus.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Erna. Fijn om te lezen dat je vriendenboek een succes was.
Vriendelijke groeten van Vriendenboeken.nl

Het boek zag er uiteindelijk mooi uit.
Het is niet altijd even gebruikersvriendelijk. Ik heb zelf best veel ervaring met fotoboeken maken.
Soms lastig om foto's up te loaden. Bijna alles...
Het boek zag er uiteindelijk mooi uit.
Soms lastig om foto's up te loaden. Bijna alles werd afgekeurd. Toch maar besteld en wel mooi geworden.

Pluspunten Vriendenboeken

Dat iedereen een eigen link krijgt om in te loggen.
De ontzettende mooie pagina's over geboortejaar.
De leuke sfeerbladen

Enthousiast!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het boek en dat de reacties positief zijn. Misschien wel goed om toch even toe te lichten dat wij geen website voor fotoboeken zijn. We... Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het boek en dat de reacties positief zijn. Misschien wel goed om toch even toe te lichten dat wij geen website voor fotoboeken zijn. We hebben daarom ook niet alle mogelijkheden die een fotoboek biedt. Het is echt een vriendenboek, gebaseerd op het 'ouderwetse' vriendenboekje van vroeger met het grote verschil dat iedereen online zijn eigen vriendenpagina invult. Aan de beheerder van het boek bieden we extra's als extra fotopagina's, sfeerbladen en jaaroverzichten. Foto's vanaf 480 pixels kunnen worden geupload. Over het algemeen voldoen foto's daar wel aan. Lager willen wij eigenlijk niet gaan omdat we de kwaliteit van onze boeken erg belangrijk vinden. Maar mocht daar meer vraag naar zijn dan kijken we daar vanzelfsprekend naar.
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Het was voor de eerste keer dat we een vriendenboek hebben gemaakt. Een hele leuke ervaring om iemand op zo'n manier te verrassen.

Pluspunten Vriendenboeken

Eenvoudig te maken, zowel voor de beheerder als de vrienden. Fijn dat de vragen aangepast kunnen worden. Alleen jammer dat de foto's uitgesneden moeten worden, daardoor waren niet alle foto's... Eenvoudig te maken, zowel voor de beheerder als de vrienden. Fijn dat de vragen aangepast kunnen worden. Alleen jammer dat de foto's uitgesneden moeten worden, daardoor waren niet alle foto's geschikt (horizontale/verticale foto's).

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het vriendenboek moeten we nog cadeau geven, maar we weten zeker dat het zeer goed ontvangen zal worden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je feedback.

Leni Meijer

Toegankelijke site en heel fijn om ook persoonlijke hulp van de medewerksters te krijgen.

Pluspunten Vriendenboeken

Veel keuze mogelijkheden, snelle levering.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zee enthousiast!!!! Inderdaad een boek dat met warmte werd gegeven, maar ook ontvangen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Leni, fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent. Hartelijk dank voor het delen van je ervaringen.

Roy vd Quast

In één woord geweldig

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk om een boek te maken

Iedereen was enthousiast

Dankjewel Roy!

Suzanne

Zeer prettig met goede service

Pluspunten Vriendenboeken

Ze hebben ons prima geholpen met onze vragen en probleempjes en dachten heel goed mee. Erg prettig!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zeer enthousiast. Hihi heb flink reclame gemaakt..

Dag Suzanne,
Hartelijk dank voor je positieve review en tips én dat je reclame voor ons maakt. Dat vinden we natuurlijk hartstikke leuk. Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Thea

Leuk om te doen. Je komt alvast in de feeststemming. Als je ergens niet uitkomt, prima ondersteuning middels vraag en antwoord via de mail. Super vriendelijke benadering. Echt top!

Makkelijk.
Heel prettig om mensen zo uit te kunnen nodigen. Het is simpel om te doen, zowel voor de beheerder als voor de deelnemers.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ik heb een huwelijksvriendenboek gemaakt. Het bruidspaar was ontroerd. We konden zo echt een cadeau van alle gasten aanbieden aan het bruidspaar. Ze vonden het prachtig. Veel gasten zijn na de... Ik heb een huwelijksvriendenboek gemaakt. Het bruidspaar was ontroerd. We konden zo echt een cadeau van alle gasten aanbieden aan het bruidspaar. Ze vonden het prachtig. Veel gasten zijn na de bruiloft speciaal langs gekomen om het huwelijksvriendenboek te bekijken. Het bruidspaar vond het prachtig!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review en tip Thea. Ook fijn dat de reacties zo goed zijn.