Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Ingewikkeld, te vaste format layout en tussentijds geen auto opslag van je gegevens

Leuke thema's

Beste 'anoniem',
Beste 'anoniem',
Hartelijk dank voor je feedback. Fijn dat de reacties positief waren en je de thema's leuk vindt. Wel heel jammer dat je ons niet aanbeveelt. We hebben onze website voordat we online ging heel uitgebreid test, door jong en oud. Juist omdat we het zo belangrijk vinden dat het voor iedereen gemakkelijk is. Een vriendenboek maak je ten slotte met jong én oud. Graag horen we dan ook wat je ingewikkeld vindt. Je kunt ons daarover altijd mailen via info@vriendenboeken.nl
Als je je vragen invult krijg je elke 6 minuten een melding dat je de antwoorden kunt opslaan. Maar dat heb je misschien over het hoofd gezien?

Overzichtelijk en handig

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereeen vond het super leuk idee

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve feedback. Iedereen die meedoet aan het vriendenboek kan een preview zien van zijn of haar eigen vriendenpagina. Als beheerder van het boek kun je een preview van het... Hartelijk dank voor je positieve feedback. Iedereen die meedoet aan het vriendenboek kan een preview zien van zijn of haar eigen vriendenpagina. Als beheerder van het boek kun je een preview van het hele vriendenboek bekijken.
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Uitstekende service. Bij beschadiging van het eerste fotoboek tijdens de verzending kreeg ik meteen een nieuw exemplaar toegestuurd. Ik ben erg tevreden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ontzettende leuke en positieve reacties op het boek.

Beste klant van Vriendenboeken.nl,
Hartelijk dank voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je erg tevreden bent.

Sanne

Ik ben een groot fan van Vriendenboeken.nl: van de boeken maar ook van de service en klantvriendelijkheid. Ik heb al 3 verschillende boeken gemaakt en alledrie zorgden voor een grote lach op het... Ik ben een groot fan van Vriendenboeken.nl: van de boeken maar ook van de service en klantvriendelijkheid. Ik heb al 3 verschillende boeken gemaakt en alledrie zorgden voor een grote lach op het gezicht van degene die het boek kreeg. Ik kan t iedereen aanbevelen die een bijzonder persoonlijk cadeau wil geven en doe dat dus ook ;-)

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruiksvriendelijke website en klantvriendelijk in het contact en de service!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het boek is als een 'warme douche' voor degene die het krijgt!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Sanne voor je positieve reactie. Hartstikke leuk dat je al drie boeken via Vriendenboeken.nl hebt gemaakt. Een 'warme douche', mooie omschrijving.
Vriendelijke groeten...

Helen en vriendinnen

We hebben met een groep vriendinnen een vriendenboek gemaakt voor onszelf. Om onze vriendschap vast te leggen. Mooie duidelijke website, wijst zich vanzelf. Met als resultaat een supermooi boek.

Pluspunten Vriendenboeken

Zie boven. Kwaliteit boek is geweldig.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Wij zijn er allemaal heel blij mee. Echt een cadeautjes voor onszelf,.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve reactie. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen.

Sylvia Vader

Super Klantvriendelijk

Pluspunten Vriendenboeken

Als je "vrienden" uitnodigt om in het boekje te schrijven dan wordt het door iedereen begrepen, en dat is als bewerker wel fijn want dan hoef je niet alles ook nog mondeling uit te leggen.
Als...
Als bewerker vind ik soms de foto's invoegen vervelend dat ze zo snel worden afgekeurd.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Geweldig, een boekje krijgen van collega's als afscheid is altijd bijzonder.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve feedback Sylvia. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen.
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Heel goed. Onlangs voor mijn ouders een vriendenboek gemaakt ter gelegenheid van 40-jarig huwelijksfeest.

Pluspunten Vriendenboeken

Het boek (40 jarig huwelijk) ziet er erg sjiek en mooi uit. Een persoonlijk cadeau vol met herinneringen en foto's.

Allemaal zeer positief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve reactie en tips!
Vriendelijke groet Vriendenboeken.nl

Even wennen maar het werkt prima. Alle collega's uitgenodigd en in de gaten houden of ze het netjes invullen.

Pluspunten Vriendenboeken

Je kan makkelijk zien of men het invuld.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, alleen een foto uploaden gaat lastig.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve review én tips. We zullen ze zeker bespreken.

Marja

Het was voor mij de eerste keer dat ik het boek mocht maken voor een bijzonder persoon.
Ik heb zelf het boek cadeau gekregen voor mijn 60ste verjaardag.
Wist toen ook al meteen dit ga ik...
Ik heb zelf het boek cadeau gekregen voor mijn 60ste verjaardag.
Wist toen ook al meteen dit ga ik voor iemand maken.

Pluspunten Vriendenboeken

Als je vragen hebt of iets niet weet, je dan een mail kan sturen naar vriendenboek info, daar werkt wel een hele vriendelijke dame met heel veel geduld. Bij deze wil ik haar ook een groot compliment... Als je vragen hebt of iets niet weet, je dan een mail kan sturen naar vriendenboek info, daar werkt wel een hele vriendelijke dame met heel veel geduld. Bij deze wil ik haar ook een groot compliment geven. Haar naam is Marjon te Lintelo.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Nog niet gegeven. (14 Januari )

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de complimenten Marja. Leuk om te horen. We hopen dat je vriendenboek een groot succes is de 14e. Maar dat zal vast wel!

Heel prettig programma.

Pluspunten Vriendenboeken

website is duidelijk en overzichtelijk. informatie goed te vinden

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alle personen vonden het een prachtig boek! de hoofdpersoon was laaiend enthousiast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review en voor je suggestie.