Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Laura

Supergoede service!

Prettige communicatie
Goede service toen iets mis ging
Goede kwaliteit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Erg leuk. De verrassing dat ook oma van bijna 100 had meegedaan was super.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank Laura voor je positieve review. Daar zijn we blij mee.
Vriendelijke groeten Vriendenboeken.nl

Een leuke persoonlijk cadeau voor het afscheid van een collega.

Gebruiksvriendelijk.
Persoonlijk cadeau.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De collega's die afscheid namen vonden het een super leuk, persoonlijk cadeau!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je review. We gaan je tip meenemen. Goede suggestie.

Huisartsen praktijk

Makkelijke site, bereikbaar voor (snel) overleg, goede en nette afhandeling

Snelle en correcte levering

Enorm enthousiaste reacties

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor het delen van je ervaringen. De tip over het Van Gogh ontwerp is helder. We zullen de tekst bij dit onderdeel verduidelijken.
Vriendelijke groet, Vriendenboeken.nl

Rati

Leuk concept! Voor alle gelegenheden een mooi cadeau :)

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruikersvriendelijk, mooi eindproduct, hele goede klantenservice! Je merkt dat er met zorg wordt gekeken naar je bestelling. Nogmaals bedankt Marjon :)

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het supermooi!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Rati voor je review. Fijn dat je je ervaringen wilt delen.'
Vriendelijke groeten, Vriendenboeken.nl

Prima communicatie; vriendelijk en behulpzame medewerkers die met je mee willen denken.

Makkelijk in gebruik

Ontvangen met enthousiasme

Dankjewel!
Vriendelijke groet, Vriendenboeken.nl

Jeannine Toes - namens Sherpa

Makkelijk om mee te werken. Ook het tussendoor opslaan en bewerken op een later moment is prettig.

Pluspunten Vriendenboeken

Goed kwaliteit van product en levering.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger was er zeer blij mee. Voor nu en voor later. De makers vonden het ook erg leuk om samen te werken aan een product.

Dag Jeannine,
Hartelijk dank voor je positieve review.
Dag Jeannine,
Hartelijk dank voor je positieve review.
Een toelichting op je tip. Je kunt de vragen aanpassen. Als je met je muis in de vragen klikt kun je ze verwijderen of eventueel woorden toevoegen, zoals b.v. de naam van degene die het boek krijgt. Zo kun je je boek nog persoonlijker maken.
Vriendenboeken.nl

Super !

Pluspunten Vriendenboeken

Helder, duidelijk, iedereen kan er meer werken. Zeer actieve en positieve response (via de mail) indien er wel vragen zijn.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel enthousiast ! Iedereen vond het geweldig !

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review!
Vriendenboeken.nl

Aukje

Mijn ervaring met Vriendenboeken.nl is heel erg positief.
Mijn ervaring met Vriendenboeken.nl is heel erg positief.
Ik heb een vriendenboek voor mijn zoon en dochter gemaakt (voor hun 18de verjaardag) en twee keer voor het afscheid van een collega.
Zelf ben ik ook in het gelukkige bezit van een eigen vriendenboek , dat anderen voor mij hebben gemaakt.
Het is een mooie blijvende herinnering en ik blader de vriendenboeken nog met veel plezier door.

Pluspunten Vriendenboeken

De website ziet er overzichtelijk uit.
Er is veel mogelijk en de site geeft inspiratie voor verschillende soorten vriendenboeken.
Leuk, dat je ook een pagina in het vriendenboek kunt...
De website ziet er overzichtelijk uit.
Leuk, dat je ook een pagina in het vriendenboek kunt zetten, die betrekking heeft op een bepaald jaar.
Het invullen gaat over het algemeen makkelijk. Al had ik in het begin wel moeite met het uploaden van sommige foto's,

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen die het boek krijgt is heel erg blij.
Vanwege alle eigen bijdragen van vrienden en familie.
De kwaliteit van de boeken is ook erg goed.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Aukje. Fijn om te lezen dat je enthousiast bent.
Vriendelijke groet Vriendenboeken.nl

Maria F.

Ik heb al drie keer een vriendenboek gemaakt, en één keer meegewerkt aan een vriendenboek van anderen. Het was elke keer erg leuk om te maken. En ook niet ingewikkeld. Door de vragen en de... Ik heb al drie keer een vriendenboek gemaakt, en één keer meegewerkt aan een vriendenboek van anderen. Het was elke keer erg leuk om te maken. En ook niet ingewikkeld. Door de vragen en de vormgeving die al beschikbaar is, kun je snel werken. Maar omdat er zoveel keus is, wordt het toch een persoonlijk boek.

Pluspunten Vriendenboeken

Je doet er veel ideeën op hoe je een mooi boek moet maken. Als je eenmaal begint, word je stap voor stap door het proces geholpen, dat is erg fijn. Als je toch een keer een vraag hebt, omdat iets... Je doet er veel ideeën op hoe je een mooi boek moet maken. Als je eenmaal begint, word je stap voor stap door het proces geholpen, dat is erg fijn. Als je toch een keer een vraag hebt, omdat iets niet duidelijk is of niet gelukt is, krijg je heel snel een reactie.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super. De familieboeken zijn een groot succes. Bij familiegelegenheden wordt het boek er nog heel vaak bijgehaald. Het is een prachtige herinnering voor later, ook voor de kinderen. Er kwamen ook... Super. De familieboeken zijn een groot succes. Bij familiegelegenheden wordt het boek er nog heel vaak bijgehaald. Het is een prachtige herinnering voor later, ook voor de kinderen. Er kwamen ook zulke mooie oude familiefoto's van oma en opa boven water. Die waren gescand en zagen er erg mooi uit. Het zijn hele dierbare boeken geworden, omdat duidelijk wordt dat we als familie veel dezelfde herinneringen en trekjes hebben, maar toch ook allemaal heel verschillend zijn. We gaan nu een pensioenboek maken voor een collega, lijkt me ook erg leuk.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Maria voor je positieve feedback.
Fijn om te lezen dat de familieboeken zo vaak worden bekeken.
Vriendelijke groeten van Vriendenboeken.nl

Patrick Eppingbroek

Zeer goede ervaring mee. Alles wijst zich eigenlijk vanzelf

Pluspunten Vriendenboeken

Is gewoon een geweldig aandenken gemaakt en beleefd door je eigen vrienden ter ere van onze 50 ste verjaardag

Allen zeer positief

Beste Patrick,
Ontzettend leuk dat jullie al 13 boeken hebben gemaakt.
Beste Patrick,
Ontzettend leuk dat jullie al 13 boeken hebben gemaakt.
We hebben per thema vragen die je kunt kiezen, dat weet je. Maar als je in de vragen klikt, dan kun ze aanpassen of verwijderen en vervangen door een andere vraag. Of deze manier kun je dus ook je eigen vragen maken of b.v. namen toevoegen. Voor de foto's hanteren we een minimum aantal pixels (480). Op deze manier garanderen we de kwaliteit van de vriendenboeken. Wat we erg belangrijk vinden. Wil je toch foto's toevoegen dan zijn er diverse mogelijkheden (zoals paint) om het aantal pixels van een foto te verhogen. De foto wordt dan wel iets minder scherp, maar is dan, als je dat niet erg vindt, wel bruikbaar.