Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

De site was prettig om mee te werken alleen jammer dat je vast zit aan de fotopagina aantal en indeling

Pluspunten Vriendenboeken

makkelijk te bewerken voor iedereen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger vond het heel leuk veel positieve reacties

Beste klant,
Hartelijk dank voor positieve review en suggesties. Deze zullen we zeker gaan bespreken. Het is echter wel zo dat wij een website zijn voor het maken van een vriendenboek. Het uitgangspunt bij ons is dat je met meerdere mensen kunt werken aan één boek. Daarnaast bieden we extra's zoals het toevoegen van jaaroverzichten en fotobladen. Wij zijn echter geen website voor fotoboeken en hebben niet alle mogelijkheden die deze websites hebben voor wat betreft de fotopagina's. We hopen dat je daar begrip voor hebt. En mocht je extra foto's nodig hebben voor b.v. de vriendenpagina's. Wij hebben per thema gratis foto's ter beschikking die we je graag sturen.

Vivian

Fijne samenwerking. Bij vragen, binnen 24 antwoord via e-mail. Zeer service en oplossingsgerichte klantenservice.
Het programma zelf wat statisch, bijvoorbeeld dat je een bepaald format...
Het programma zelf wat statisch, bijvoorbeeld dat je een bepaald format (horizontale) foto dient te uploaden anders geeft het problemen en komt de foto er niet in zijn geheel op.

Zie hierboven.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het vriendenboek ziet er fantastisch uit. Mooi afgewerkt, foto's komen scherp uit.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Vivian voor je positieve feedback. We zullen je suggestie zeker bespreken.

Esther

Mijn ervaring is heel positief! Ik heb een vriendenboek gemaakt voor een jaarclubgenoot die 21 werd en het is een super mooi boek geworden. Ik had nog een paar vragen over het boek voor de... Mijn ervaring is heel positief! Ik heb een vriendenboek gemaakt voor een jaarclubgenoot die 21 werd en het is een super mooi boek geworden. Ik had nog een paar vragen over het boek voor de bestelling en die werden snel beantwoord, dus is alles heel soepel en gemakkelijk verlopen.

Pluspunten Vriendenboeken

De website is heel mooi, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De jaaroverzichten zijn een leuke toevoeging en ik vond het heel leuk dat een jaarclubgenoot in het buitenland ook gewoon kon meedoen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond het super leuk en heel grappig om alle verhalen van iedereen te lezen. Dus gaan we nu voor iedereen binnen de jaarclub een boek maken bij het 21-diner.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je reactie Esther. En natuurlijk hartstikke leuk om te lezen dat jullie vriendenboek een succes is.

Helena

Wij bezitten inmiddels 3 Vriendenboeken.
De eerste gemaakt samen met broers en zusters als verjaardagscadeau van een 85 jarige broer.
De tweede met zwagers en schoonzussen gemaakt...
Wij bezitten inmiddels 3 Vriendenboeken.
De tweede met zwagers en schoonzussen gemaakt t.g.v. een familiedag.
De derde is gemaakt door onze kinderen en kleinkinderen.

Pluspunten Vriendenboeken

Boeken vol met mooie en warme herinneringen.
Worden regelmatig nog weer eens ingekeken.
Een waardevol familieboek

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ook mensen die op bezoek komen bladeren de boeken altijd door.
En altijd is de conclusie: een prachtig boek om te geven maar ook om te ontvangen.
Ons advies: iets te vieren, bezoek de...
Ook mensen die op bezoek komen bladeren de boeken altijd door.
Ons advies: iets te vieren, bezoek de site van Vriendenboeken.nl en ga aan de slag.
Familie en/of vrienden maak je er blij mee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je reactie Helena. Al je familieleden in één boek, dat is ook best speciaal en natuurlijk ook nog eens hartstikke leuk. Wij zeggen wel eens, iedere familie zou zo'n boek 'moeten'... Hartelijk dank voor je reactie Helena. Al je familieleden in één boek, dat is ook best speciaal en natuurlijk ook nog eens hartstikke leuk. Wij zeggen wel eens, iedere familie zou zo'n boek 'moeten' hebben. :)

Aline

We hebben met ca. 20 collega's een fotoboek gemaakt voor onze directeur, die met pensioen ging. 't Is prachtig geworden, ze was er echt blij mee!

Pluspunten Vriendenboeken

Hoge kwaliteit uitvoering, snellere levering dan aangegeven op de site.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

We hebben er iemand écht heel blij mee gemaakt.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Aline voor je feedback. Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn over de kwaliteit van het vriendenboek. Je tips nemen we ter harte. Nog wel een vraag. Hebben je collega's gezien dat je... Dankjewel Aline voor je feedback. Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn over de kwaliteit van het vriendenboek. Je tips nemen we ter harte. Nog wel een vraag. Hebben je collega's gezien dat je bij het invullen van de vragen de mogelijkheid krijgt (om de 6 minuten) om tussentijds de tekst op te slaan?

Conchita

Goede service ..als iets niet goed lukt word je gelijk goed geholpen of geattendeerd via je mail hoe je het het beste wel kunt doen

Pluspunten Vriendenboeken

Eigenlijk alles is positief aan vriendenboeken.nl. Duidelijke site, goede service , erg goede klantvriendelijkheid, goede prijs kwaliteit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ik had een boek voor een huwelijk gemaakt. De reacties waren zeer positief en iedereen wilde er ook gelijk aan meewerken omdat ze t heel leuk vonden om te doen. Ook over t eindresultaat was iedereen... Ik had een boek voor een huwelijk gemaakt. De reacties waren zeer positief en iedereen wilde er ook gelijk aan meewerken omdat ze t heel leuk vonden om te doen. Ook over t eindresultaat was iedereen erg te spreken

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Conchita voor je positieve feedback.

Ik heb al een aantal malen een vriendenboek gemaakt en elke keer werd het een prachtig boek waar de ontvangers steevast ontzettend blij mee waren. Het is een prachtig product. Mijn ervaringen en de... Ik heb al een aantal malen een vriendenboek gemaakt en elke keer werd het een prachtig boek waar de ontvangers steevast ontzettend blij mee waren. Het is een prachtig product. Mijn ervaringen en de contacten zijn elke keer zeer positief geweest.

Pluspunten Vriendenboeken

Iedereen kan er tegelijkertijd aan werken, dat is erg gemakkelijk. De website is goed opgezet, de instructies zijn duidelijk en de site is gebruiksvriendelijk. Er is voldoende variatie in formats en... Iedereen kan er tegelijkertijd aan werken, dat is erg gemakkelijk. De website is goed opgezet, de instructies zijn duidelijk en de site is gebruiksvriendelijk. Er is voldoende variatie in formats en stijlen e.d. Het drukwerk is netjes verzorgd, de levertijd is snel en de klantvriendelijkheid van het bedrijf is geweldig.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reacties zijn altijd zeer positief. Men vindt het een persoonlijk product dat met grote zorg is gemaakt. Er wordt ook later nog geregeld in teruggebladerd.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review.

Goede ervaring

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk dat je iedereen via website kunt uitnodigen en ook dat je de mensen die nog niet geschreven hebben in 1 keer een herinnering kunt sturen. Leuk dat je foto's kunt plaatsen. En dat je extra... Makkelijk dat je iedereen via website kunt uitnodigen en ook dat je de mensen die nog niet geschreven hebben in 1 keer een herinnering kunt sturen. Leuk dat je foto's kunt plaatsen. En dat je extra foto pagina's kunt bestellen.

Was een groot succes.

Beste klant,
Hartelijk dank voor je positieve review. Wij zijn begonnen vanaf 1950 mede omdat deze informatie qua nieuwsfeiten, muziek en films toch wat gemakkelijker te achterhalen is. Plus dat het mogelijk is om wat lichte nieuwsonderwerpen te tonen. Een suggestie voor eventueel een volgende keer. Is het een idee om te googlen op de geboortedatum en dan te kijken wat er naar boven komt. Je hebt bijvoorbeeld historische krantenoverzichten zoals het Dagblad van Leiden (http://leiden.courant.nu/) of oude informatie over het weer http://weerverleden.nl/. Ook op de website nueens.nl of beleven.org staat de nodige informatie. Je kunt een krantenartikel scannen (in jpg) en vervolgens uploaden op 1 van de fotopagina's. Ook getypte teksten kun je omzetten van word naar pdf en van pdf naar jpg (er zijn websites waar je online teksten kunt converteren).

G. van Wijnen

In het begin had ik wat moeite met het toevoegen van foto's. Maar dat lag meer aan mij denk ik.

Pluspunten Vriendenboeken

Er is steeds zeer positief gereageerd op al mijn hulpverzoeken. Grote waardering hiervoor, geen moeite was teveel.
Echt heel bijzonder was de bereidheid om zelfs een paar dagen ná de...
Echt heel bijzonder was de bereidheid om zelfs een paar dagen ná de definitieve bestelling nog handmatig een pagina toe te voegen van een laatkomer.
Ik zou iedereen het vriendenboek van harte aanbevelen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super enthousiaste reacties. Het is echt een waardevol cadeau om te geven.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve reactie, daar zijn we blij mee. En je opmerking over de achtergronden nemen we ter harte.
Vriendelijke groet van Vriendenboeken.nl

Goede service en met heel mooi resultaat

Pluspunten Vriendenboeken

Het was fijn dat foutief geadresseerde mail netjes bij mij terechtkwam. Niet iedereen begreep dat je niet een mail naar vriendenboeken.nl moest sturen, maar naar mijn emailadres.
Als je een...
Als je een beetje ervaring hebt met de computer is het makkelijk te doen.
Mijn doelgroep: 60/70 plus had er best moeite mee, maar met wat hulp hebben we toch van alle 37 dames een mooie pagina!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ohh en Ahhh, wat mooi, geweldig, bijzonder en ontroerend. De coördinator van Hospice De Wingerd was er superblij mee.
En alle vrijwilligers uiteindelijk ook, maar ze moesten wel een drempel...
En alle vrijwilligers uiteindelijk ook, maar ze moesten wel een drempel over. Een A4tje maken leek hen veel gemakkelijker.
Het was een werk, maar ik heb er veel waardering voor gekregen en jullie dus ook bedankt voor de nette afwerking!

Beste klant,
Hartelijk dank voor je reactie. Je tips nemen we ter harte.