Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Netjes optijd geleverd .uitnodigingen gaan goed en snel. Iets te beperkt in persoonlijke aanpassingen

Pluspunten Vriendenboeken

Het is een erg leuk concept en het uitnodigen van iedereen en herinneringen versturen gaat erg makkelijk

Erg positief

Beste klant,
Beste klant,
Hartelijk dank voor positieve review en suggesties. Fijn dat je positief bent. Je tips zullen we zeker bespreken. Het is alleen wel zo dat wij een website zijn voor het maken van een vriendenboek. Het uitgangspunt bij ons is dat je met meerdere mensen kunt werken aan één boek. Daarnaast bieden we extra's zoals het toevoegen van jaaroverzichten en fotobladen. Wij zijn geen website voor fotoboeken en hebben niet alle mogelijkheden die deze websites hebben voor wat betreft de fotopagina's. We hopen dat je daar begrip voor hebt. Maar als het mogelijk is om iets aan te passen dat doen we dat zeker.

Sabine

Handig concept en leuk resultaat

Pluspunten Vriendenboeken

fijn dat je zelf de vragen kunt veranderen en handig dat er standaard formats zijn

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

mensen waren heel enthousiast en vonden het een leuk idee

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Sabine voor je positieve review en je tips. Dat de adressen apart dienen te worden ingevoerd heeft te maken met het aanmaken van de afzonderlijke vriendenpagina's. Maar je hebt zeker een... Dankjewel Sabine voor je positieve review en je tips. Dat de adressen apart dienen te worden ingevoerd heeft te maken met het aanmaken van de afzonderlijke vriendenpagina's. Maar je hebt zeker een punt, we gaan kijken of dat toch niet iets gemakkelijker kan.

Herman

Zeer goed, vooral toen ik na de bestelling de mogelijkheid kreeg aangeboden alsnog een bijdrage van een collega gratis toe te voegen. Super klantvriendelijk.

Pluspunten Vriendenboeken

Correcte en snelle afhandeling prettig en makkelijk programma om in te werken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Helemaal fantastisch. Mijn collega die afscheid nam zal dit aandenken voor de rest van haar leven koesteren.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Herman voor je enthousiaste review. En met je tip gaan we zeker aan de slag.

Marianne

Duidelijk website. Beheerderspagina is heel overzichtelijk en het werkt allemaal heel gemakkelijk. Ik was een beetje laat met bestellen. Had het boek binnen een paar dagen nodig. Ze adviseerden... Duidelijk website. Beheerderspagina is heel overzichtelijk en het werkt allemaal heel gemakkelijk. Ik was een beetje laat met bestellen. Had het boek binnen een paar dagen nodig. Ze adviseerden toen om te kiezen voor een spiraalversie en dat ging inderdaad supersnel. Ik had het vriendenboek 's ochtends vroeg besteld en al de volgende dag al in huis!

Pluspunten Vriendenboeken

Fijn dat er een preview is zodat je vooraf kunt zien hoe het boek eruit gaat zien. Jaaroverzichten zijn hartstikke leuk. Heel mooi boek. Bladen en omslag net als een fotoboek. Dik glanzend papier... Fijn dat er een preview is zodat je vooraf kunt zien hoe het boek eruit gaat zien. Jaaroverzichten zijn hartstikke leuk. Heel mooi boek. Bladen en omslag net als een fotoboek. Dik glanzend papier en zeer stevige omslag. Was nog mooier dan ik had verwacht. Veel keuze uit achtergronden.

Beste Marianne,
Beste Marianne,
Hartelijk dank voor je positieve review. Wij zijn begonnen vanaf 1950 mede omdat deze informatie qua nieuwsfeiten, muziek en films toch wat gemakkelijker te achterhalen is. Plus dat het mogelijk is om wat lichte nieuwsonderwerpen te tonen. Je bent echter niet de eerste die het ons vraagt. Wij kijken nu of wij een overzicht voor tien of vijf jaar kunnen maken.
Is het een idee om te googlen op de geboortedatum van je oma en dan te kijken wat er naar boven komt. Je hebt bijvoorbeeld historische krantoverzichten zoals het Dagblad van Leiden (http://leiden.courant.nu/) of oude informatie over het weer http://weerverleden.nl/. Ook op de website nueens.nl of beleven.org staat de nodige informatie. Je kunt een krantenartikel scannen (in jpg) en vervolgens uploaden op 1 van de fotopagina's. Ook getypte teksten kun je omzetten van word naar pdf en van pdf naar jpg (er zijn websites waar je online teksten kunt converteren). Wij zien dat onze klanten regelmatig teksten op fotopagina's plaatsen (de indeling van 3 foto's).
Vriendelijke groet van Vriendenboeken.nl