Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

E

Review vriendenboeken.nl

Pluspunten Vriendenboeken

- een eenvoudige manier om veel vrienden te betrekken bij het maken van 'een A4tje'
- neemt veel 'logistiek gedoe' uit handen van de organisator
- mensen kunnen zelf hun foto's eenvoudig...
- neemt veel 'logistiek gedoe' uit handen van de organisator
- mensen kunnen zelf hun foto's eenvoudig uploaden en teksten schrijven
- heel fijn dat het systeem bijhoudt wie wat heeft gedaan en wie niet, en om de non-responders eenvoudig een mail te sturen
- fijn om als organisator de volgorde te kunnen aanpassen en andere aanpassigen te kunnen maken zoals extra fotobladen toevoegen
- fijn dat er makelijk persoonlijk cotnact was voor vragen, en dat er werd meegedacht over de kaft, de timing etc

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, de ontvanger was er heel blij mee!!

Provincie Noord-Brabant

Super dat het bestaat!

Service is top!

Super positief!

Sandra Dorland

Topcadeau

Pluspunten Vriendenboeken

Genieg keuze uit standaardvragen en tussenpagina's. Makkelijk bewerken. Vast format mail naar vrienden, mogelijkheid v reminder

Zeer positief

Nathalie

Meedenken

Pluspunten Vriendenboeken

Een erg vriendelijke benadering via de mail. Duidelijke uitleg. Nadat ik het ontwerp had ingezonden ontving ik een mail met de suggestie de titel te verplaatsen omdat die anders wat zou wegvallen... Een erg vriendelijke benadering via de mail. Duidelijke uitleg. Nadat ik het ontwerp had ingezonden ontving ik een mail met de suggestie de titel te verplaatsen omdat die anders wat zou wegvallen tegen de achtergrond. Dat heb ik natuurlijk gedaan.

Heel blij.

Yvonne Teunissen

Een heel leuk boek geworden

Pluspunten Vriendenboeken

Bij vragen word je snel geholpen. Ik wilde het voorwoord anders en ook daar werd snel op ingesprongen. Prima service

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het boek werd zeer goed ontvangen en het bruidspaar vond het geweldig.

L. Hartensveld

Enthousiast

Monique

Uitstekende service

Pluspunten Vriendenboeken

Handige website, snelle responsie tijd en hele goede service van Marjon!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het Vriendenboek voor mijn 21-jarige dochter viel enorm in de smaak. Superleuk om te geven.

Niyazi

Fantastische service!

Pluspunten Vriendenboeken

Marjon te Lintelo>Vriendelijk>Geduldig>Zeer klantgericht>TOP👍Bedankt!

TOP!

Monique

Geweldige service en mooi boek

Pluspunten Vriendenboeken

De snelle responsetijd; Marjon was bijzonder behulpzaam en snel. Ze heeft me enorm geholpen. Het Vriendenboek was uiteindelijk een dag te laat, maar dat kwam door de bezorger. Dankzij Marjon had ik... De snelle responsetijd; Marjon was bijzonder behulpzaam en snel. Ze heeft me enorm geholpen. Het Vriendenboek was uiteindelijk een dag te laat, maar dat kwam door de bezorger. Dankzij Marjon had ik op de avond zelf een perfecte digitale versie om te showen aan mijn 21-jarige dochter en haar vrienden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Hele positieve en leuke reacties.