Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Zeer tevreden!

Pluspunten Vriendenboeken

Mooie kwaliteit; fijn contact met klantenservice; goede uitleg; goede voorbeelden (voorbeeldvragen); fijn dat er standaard pagina-indelingen waren; handig om op deze manier met meerdere mensen aan... Mooie kwaliteit; fijn contact met klantenservice; goede uitleg; goede voorbeelden (voorbeeldvragen); fijn dat er standaard pagina-indelingen waren; handig om op deze manier met meerdere mensen aan een boek te werken. Al met al ontzettend tevreden met het mooie eindresultaat.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel goed! Mijn oma was in tranen en vond het prachtig.

Johanna

Mooi boek

Pluspunten Vriendenboeken

Stevig boek met mooie foto's en leuke indeling.

Heel goed

Wensy

Lex 50

Pluspunten Vriendenboeken

Via de telefoon heel het boek gemaakt. Ik ben een echte digibeet, maar het is gelukt na wat puzzelen. Pluspunt vind ik vooral de service die vriendenboekje verleend. Vriendelijke mevrouw die erg mee... Via de telefoon heel het boek gemaakt. Ik ben een echte digibeet, maar het is gelukt na wat puzzelen. Pluspunt vind ik vooral de service die vriendenboekje verleend. Vriendelijke mevrouw die erg mee dacht met het aankleden van het boekje. Dat vond ik erg fijn! En bij vragen snel reactie en ondersteunend!

Super leuk

Linda

3 boeken inmiddels!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Reacties waren allemaal heel positief, ontvanger erg verrast, leuk en origineel cadeau en fijn dat de beheerders zo snel reageren en meedenken om het zo mooi mogelijk te maken!

Karin

Vriendenboeken voor collega' die met pensioen gingen

Pluspunten Vriendenboeken

Top klantenservice, de software is zeer gebruiksvriendelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De jubilarissen waren er heel erg blij mee!

Haydee Ceballos

Leuk vriendenboek

Pluspunten Vriendenboeken

Dat je als beheerder de pagina's van de vrienden kan bewerken. Sommige mensen hadden geen foto's om te delen en dan heb ik sfeerfoto's kunnen toevoegen

Nog niet uitgereikt.

Mies

Wauw!

Mooie/professionele kwaliteit,
Goede service,
Snelle levering,
Persoonlijk contact waarin werd meegedacht,

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alleen maar super positieve reacties. Het boekje ziet er geweldig en professioneel uit!

Vicky

Leuk cadeau en top service

Pluspunten Vriendenboeken

De optie om met meerdere personen tegelijk te werken aan het boek en eveneens de optie om achteraf door de coördinerende persoon nog aanpassingen te kunnen doen. Ook fijn dat je zelf uit een breed... De optie om met meerdere personen tegelijk te werken aan het boek en eveneens de optie om achteraf door de coördinerende persoon nog aanpassingen te kunnen doen. Ook fijn dat je zelf uit een breed aanbod van vragen je favorieten kan kiezen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Collega was heel erg tevreden met het cadeau, origineel en een tof aandenken.

Martine Verschoren

Vriendenboek Vera en Luc

Pluspunten Vriendenboeken

super tevreden over de service die Marjon leverde

TOP....wat origineel... amai

Musette Govers-Binnendijk

Mooi boek vol herinneringen

Pluspunten Vriendenboeken

Je kan je eigen vragen bedenken.
Je kan mooie fotobladen toevoegen
Je kan naast digitaal ingevulde pagina's ook blanco pagina's toevoegen die met de hand geschreven kunnen worden.
Je...
Je kan je eigen vragen bedenken.
Je kan mooie fotobladen toevoegen
Je hebt heel snel contact met de klantenservice die graag met je meedenkt.

Positief en enthousiast