Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Visser

Geweldig! En wat een fijne klantenservice

Pluspunten Vriendenboeken

Alle tijd en duidelijk overzicht voor het uitnodigen en herinderen van vrienden

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Boek is gegeven aan mn zus die voor lange tijd in isolatie moet vanwege dr ziekte. Op deze manier zijn vrienden buren collega's en familie toch dicht bij dr, wat onwijs dierbaar zo een boek dan... Boek is gegeven aan mn zus die voor lange tijd in isolatie moet vanwege dr ziekte. Op deze manier zijn vrienden buren collega's en familie toch dicht bij dr, wat onwijs dierbaar zo een boek dan maakt .

Lisa

Zowel het eindproduct als de service was top!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in elkaar te zetten, hele goede service toen wij lieten weten dat het boek misschien te laat zou komen, snelle levering

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel leuk. Het was een vrij groot boek in formaat, dus dat hielp ook met het effect

Jürgen

Helemaal goed

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk, en attend meegekeken bij bestelling

Alleen maar positief

Landal GreenParks

Vriendenboek collega die bedrijf gaat verlaten

top.

Marjolein

Aanrader

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in de werken door verschillende mensen.
Persoonlijke hulp en goede service bij vragen.

Dierbare herinnering

Luke

Meer mogelijkheden om een mooi boek te maken

Pluspunten Vriendenboeken

De software is nog beter dan de vorige keer dat ik een boek maakte, Dit is het 5e vriendenboek dat ik maak, dat zegt genoeg

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

geweldig, iedereen vond het leuk en doordat je nu kunt kiezen voor 1 of 2 foto's is er meer variatie en een aantal collages, die maken het echt een mooi geheel

Ipse debruggen

Super

Pluspunten Vriendenboeken

Het contact met de medewerkers van vriendenboeken.nl ze kijken met je mee of alles klopt en wijzen je op eventuele verbeterpunten.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

iedereen was super enthousiast bij het zien van het eindresultaat

Familie Vos

Vriendenboek

Pluspunten Vriendenboeken

We zijn ontzettend blij met het vriendenboek, gemaakt voor mijn man (50 jaar). De kwaliteit van het boek is mooi. Ook de foto's zijn van goede kwaliteit, ondanks dat het veel oude foto's waren.... We zijn ontzettend blij met het vriendenboek, gemaakt voor mijn man (50 jaar). De kwaliteit van het boek is mooi. Ook de foto's zijn van goede kwaliteit, ondanks dat het veel oude foto's waren. Nadat we het boek ingeleverd hadden, kregen we van jullie een mail met aandachtspunten. Jullie hebben dit super voor ons aangepast! Echte service!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Allemaal positief! En voor anderen een idee om zelf te gaan doen.

Nelleke

Beoordeling vriendenboek

Pluspunten Vriendenboeken

heel makkelijk om iedereen in te schakelen voor een bladzijde

heel positief

Chantal

Foto-/herinneringenboek

Pluspunten Vriendenboeken

Toegankelijke website, makkelijk in te vullen via het linkje in de mailuitnodiging.
Dikke kwaliteit papier.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Enthousiaste reacties. We hebben een boek voor de 80ste verjaardag van mijn (dementerende) vader gemaakt met veel foto's. Ook veel bijdragen van familie/vrienden en dat is een prachtig... Enthousiaste reacties. We hebben een boek voor de 80ste verjaardag van mijn (dementerende) vader gemaakt met veel foto's. Ook veel bijdragen van familie/vrienden en dat is een prachtig herinneringenboek geworden.