Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Magreth Sijperda (VBA)

Jubileum weekend

Pluspunten Vriendenboeken

Het leuke van de tekst is dat je die ook allemaal kunt aanpassen en qua lettertype en kleur.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

ik heb hem zelf nog niet, aangezien ze hem weg hebben gelegd in mijn vakantie. Maar de reacties van degene die hem wel gezien hebben zijn erg positief. Een collega heeft alles mee naar huis genomen.

Jeannette

Aanrader!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in gebruik. Snelle reactie & hulp bij vragen. Mooie lay-out! Resultaat is geweldig! Echt blij mee!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vond t fantastisch!

Carla

Mooi!

Pluspunten Vriendenboeken

Ziet er goed uit, mooi verzorgd

Super leuk!

Julia

Heel blij mee

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk en snel te maken boek met veel mensen.

A

Vriendenboek

Pluspunten Vriendenboeken

Goede kwaliteit, ook in 30x30, prettig contact met de klantenservice en goede prijs

Positief

Caroline

Prachtig cadeau

Marlou

Super service

Pluspunten Vriendenboeken

Mooi boek en een super service!

Heel goed!

Jenny stoks

Pensioen Astrid

Pluspunten Vriendenboeken

In het begin was het lastig hoe het zat om als beheerder in de achterkant te komen.
Daar over gemaild te hebben was het gauw duidelijk
Jammer dat de laatste aanpassing (zoals verschuiven...
Daar over gemaild te hebben was het gauw duidelijk
Jammer dat de laatste aanpassing (zoals verschuiven van collega's in het boek niet doorgevoerd is en schrijffouten er nog inzitten)
Het boek ziet er geweldig uit.

Gerda

Makkelijk te maken & Geweldige service

Pluspunten Vriendenboeken

De vriendenboeken makkelijk te maken en doordat iedereen zelf zijn pagina in kan vullen is het ook niet heel veel werk voor de redacteur. Er zijn verschillende opties voor binden en buitenkant zodat... De vriendenboeken makkelijk te maken en doordat iedereen zelf zijn pagina in kan vullen is het ook niet heel veel werk voor de redacteur. Er zijn verschillende opties voor binden en buitenkant zodat je ook binnen verschillende prijsklasses een boek kunt maken. De boeken werden snel geleverd. Na het bestellen kwam ik erachter dat ik een boek te weinig had besteld. Hier werd niet moeilijk over gedaan en ik kon makkelijk een extra boek bestellen zonder extra kosten. Heel prettig contact met de medewerkers van het bedrijf hierover gehad.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De kinderen uitgroep 8 en hun ouders waren erg blij met dit boekje. Het is een leuke herinnering.

Martine

Super leuk om kado te geven

Pluspunten Vriendenboeken

Werkt super makkelijk, je kunt meekijken met je uitgenodigde vrienden om ze beetje te helpen. Ik werd nadat ik ons boek besteld had nog gewezen op een foutje. Deze werd super snel en gemakkelijk en... Werkt super makkelijk, je kunt meekijken met je uitgenodigde vrienden om ze beetje te helpen. Ik werd nadat ik ons boek besteld had nog gewezen op een foutje. Deze werd super snel en gemakkelijk en vriendelijk voor me opgelost.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het vriendenboek was kado voor gouden huwelijk van mijn ouders. Ze vonden het echt geweldig!!! Waren heel erg blij verrast.