Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Jan stapersma

Topcadeau

Pluspunten Vriendenboeken

Prachtig gemaakt. Erg vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Geweldig!!!!!!!

Jeanette Arts

Mooi kado afscheid groep 8

Pluspunten Vriendenboeken

Leuke layout opties, mooie groepsaanbieding, duidelijke software en instructies

Heel positief en enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Jeannette. Goed om te lezen dat de afscheidsboeken een succes zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

R.M. Zuidema

Pluspunten Vriendenboeken

Goed dat jullie het boekje checken als hij af is. Het heeft mij goed geholpen om het volledig en netjes af te krijgen!

Positief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie feedback. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat de reacties positief zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende... Dankjewel voor je mooie feedback. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat de reacties positief zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Wolf

Zeer tevreden met een prachtig en waardevol boek

Pluspunten Vriendenboeken

Zeer tevreden ben ik over de persoonlijke benadering van de klant. Mijn mails met vragen werden vlot beantwoord. Na het plaatsen van de bestelling, bleek er nog een pagina bij te moeten, dit kon... Zeer tevreden ben ik over de persoonlijke benadering van de klant. Mijn mails met vragen werden vlot beantwoord. Na het plaatsen van de bestelling, bleek er nog een pagina bij te moeten, dit kon niet meer via de website en deze is er alsnog handmatig door de medewerker ingezet. En na het plaatsen van de bestelling vond er een persoonlijke controle van het boek plaats om eventuele toekomstige problemen bij het drukken te voorkomen. Deze werden per mail met mij gecommuniceerd.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zeer positief en enthousiast. Een blijvend cadeau om telkens opnieuw door te bladeren.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

J. Zevenbergen

Familieboek

Pluspunten Vriendenboeken

Elke deelnemer werkt er online aan mee.
Mogelijkheid eigen vragen te maken.
Onbeantwoorde vragen worden niet afgedrukt. Hulplijn via mail: prima. Snelle levering. Goed verpakt.

Top, leuk & bijzonder

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie woorden, fijn dat de reacties op het familieboek zo positief zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Daniëlle van Tussenbroek

Verjaardag André

Pluspunten Vriendenboeken

Het ziet er super uit. Dus een mooi cadeau om te geven.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen vind het geweldig.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor de 5 sterren Daniëlle. Fijn dat jullie vriendenboek zo goed is ontvangen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

irene van der spek

Oefenen en nog eens oefenen

Pluspunten Vriendenboeken

er is meer mogelijk, dan je op het eerste gezicht denkt. Dus: oefenen en nog eens oefenen, dan krijg je een super leuk boek!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

iedereen vond het zeer geslaagd

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Irene. Er is inderdaad veel mogelijk bij ons 😊. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Carolien

Goede service en kwaliteit

Pluspunten Vriendenboeken

Er wordt goed meegedacht met de opmaak voordat het vriendenboek wordt gedruk. Prettig

Positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Carolien, Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat jullie vriendenboek positief is ontvangen. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, team... Beste Carolien, Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat jullie vriendenboek positief is ontvangen. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Steinie Eggerding

Co 85 jaar

Pluspunten Vriendenboeken

Het boekje is een mooie herinnering, handig dat iedereen zelf zijn pagina's maakt. Erg leuk!

Allemaal leuke reacties.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Steinie, Hartelijk dank voor de vijf sterren en de mooie woorden! Hartelijke groet, team Vriendenboeken

Silvia

Super service

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk systeem en gebruiksvriendelijk. Service echt heel fijn, er wordt meegedacht om het nog verder af te maken

Super enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Silvia. Fijn dat je tevreden bent over ons systeem en de service én natuurlijk dat de reacties op het boek zo enthousiast zijn. Hartelijke groet en graag tot een... Hartelijk dank voor je mooie review Silvia. Fijn dat je tevreden bent over ons systeem en de service én natuurlijk dat de reacties op het boek zo enthousiast zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer. Team Vriendenboeken