Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Jasmijn Koen

Zeer tevreden

Pluspunten Vriendenboeken

Handig dat je als organisator ook kan helpen met het maken van een vriendenpagina.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reacties waren echt super. Wij hebben dit gegeven voor mijn ouders hun 50 jarig huwelijksdag. Familie en vrienden konden door Corona niet komen. Op deze manier hadden we toch leuke felicitaties... De reacties waren echt super. Wij hebben dit gegeven voor mijn ouders hun 50 jarig huwelijksdag. Familie en vrienden konden door Corona niet komen. Op deze manier hadden we toch leuke felicitaties en anekdotes verzameld. Ze waren er erg blij mee.

Dieke

Prachtig cadeau

Pluspunten Vriendenboeken

Leuk om te maken en de kwaliteit van het boekwerk is echt goed. Wat een prachtig cadeau om te geven!

Simone

Jubileum boek gemaakt

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in gebruik, matte afwerking gekozen en heel mooi resultaat, vriendelijk klantenservice die snel en vriendelijk reageert op vragen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positief, sommige mensen vinden het lastig met foto’s uploaden maar daar had je als beheerder nog alle ruimte voor

Ellen

Weer een mooi boek afgeleverd door Vriendenboeken.nl!

Onlangs voor de 3e keer een vriendenboek samengesteld via Vriendenboeken.nl
Onlangs voor de 3e keer een vriendenboek samengesteld via Vriendenboeken.nl
Het resultaat voor alle 3 de boeken, met verschillende thema's (afscheidsboek groep 8, boek voor collega's, 50 jaar boek) mag er zijn!

Het is fijn werken met de online software. Een vriendenboek is snel aangemaakt, het aanleveren van vriendenpagina's is eenvoudig en verloopt soepel.

Het contact met de klantenservice is zeer prettig en zij zijn goed bereikbaar.
Ook denken zij graag mee en in oplossingen.

Kortom, niets dan lof over Vriendenboeken.nl!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Deze waren op alle 3 de boeken heel positief!

Marlou Hottentot-Leunis

Vriendenboeken TOP

Goede service

Positief

Harders

Top!

Pluspunten Vriendenboeken

Super professioneel en top kwaliteit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was super enthousiast!

Renate

Super boek

Pluspunten Vriendenboeken

Je kan zelf vragen bedenken. Persoonlijk boek geworden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

reacties alleen maar positief.

afdeling Samenleving van Gemeente Capelle aan den Ijssel

Een dikke 10!

Pluspunten Vriendenboeken

Schitterend eindproduct. Goede service.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief. De "oehs" en "ahhs" en "wat mooiiii" heb ik veel gehoord toen met het boek zag en doorbladerde.

A.Doomen

Super programma om mee te werken, super mooi boek en super goede service!

Pluspunten Vriendenboeken

Eigenlijk was alles positief , maar het meest positieve was om te ervaren dat dit een serieus bedrijf is en na veel werk om het boek te maken en het inzenden ervan te weten dat het boek goed wordt... Eigenlijk was alles positief , maar het meest positieve was om te ervaren dat dit een serieus bedrijf is en na veel werk om het boek te maken en het inzenden ervan te weten dat het boek goed wordt nagekekenen en gecontroleerd en niet klakkeloos wordt gedrukt ! Top service !

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reacties waren geweldig, alleen maar lof !