Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Pascale M Stienen

Een generatieboek!

Pluspunten Vriendenboeken

Ik vond het geweldig om in Coronatijd op afstand, maar toch samen, met elkaar een familieboek te schrijven en foto's up te loaden! Iedereen vond dat een leuk plan en ging graag op zoek naar foto's... Ik vond het geweldig om in Coronatijd op afstand, maar toch samen, met elkaar een familieboek te schrijven en foto's up te loaden! Iedereen vond dat een leuk plan en ging graag op zoek naar foto's en op zoek naar herinneringen en anekdotes.
En het resultaat? Een generatieboek voor vijf generaties! Bijzonder leuk ook voor de nieuwere generaties om te zien wie wie is... ;-)

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positief. Het feit alleen al dat we een familieboek hadden gemaakt, was een verrassing voor de 90-jarige!

E. Boenders

Een prachtig boek vol met herinneringen

Makkelijk te maken

Remco de Haas

Top service en goede kwaliteit!!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Overweldigend. Iedereen vond het vriendenboekje origineel en mooi om te zien.

Mirjam

Conny 50

Goeie service!!!

Erg leuk!

Y. Zwartjes

Opa s boek

Pluspunten Vriendenboeken

Samen een fotoboek kunnen maken.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Hij vond het geweldig mooi

JH

Vriendenboek 50 jaar huwelijk

Pluspunten Vriendenboeken

Gebruiksvriendelijk, veel ideeën, achtergrondje etc

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel erg goed en positief.

UWV

Super

goede hulp vanuit vriendenboeken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Van degenen die meegedaan hebben vonden het erg mooi geworden.

Elles Gunsing-Bongers

Elles

Pluspunten Vriendenboeken

Mooie kwaliteit, ook de foto’s.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Moeten het nog cadeau gaan geven maar dat wordt vast heel enthousiast!

Michelle

Pensioenboek

Schitterend, topservice, prachtige herinnering

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, de ontvanger was er heel erg blij mee en vond het boek heel erg mooi.

Joanna

Ongekend fijne persoonlijke hulp

Pluspunten Vriendenboeken

Ik ondervond enkele ‘problemen’ bij het maken van het vriendenboek. Toen ik hierover mailde, kreeg ik heel snel antwoord en hulp. Veel betrokkenheid en meedenken. Ik kwam er ook achter dat er, ook... Ik ondervond enkele ‘problemen’ bij het maken van het vriendenboek. Toen ik hierover mailde, kreeg ik heel snel antwoord en hulp. Veel betrokkenheid en meedenken. Ik kwam er ook achter dat er, ook zonder hulpvraag, steeds een eindcheck wordt gedaan (die zo nodig wordt gecommuniceerd met de opdrachtgever), voordat wordt overgegaan tot het drukken van het boek. Het eindresultaat was in mijn geval heel mooi. Ook mooi dat ik het gevoel kreeg dat er heel graag een goed product geleverd wordt!