Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

van Leeuwen

Job 18

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

geweldig. mag ik het zien, ik wil ook een boekje maken voor mijn ouders die 50 jaar getrouwd zijn en familie hebben wonen aan de andere kant van de wereld. Zo kunnen ze toch meedoen. Mijn kind word... geweldig. mag ik het zien, ik wil ook een boekje maken voor mijn ouders die 50 jaar getrouwd zijn en familie hebben wonen aan de andere kant van de wereld. Zo kunnen ze toch meedoen. Mijn kind word ook 18 leuk idee! Geen feest maar wel iets onvergetelijks!

Esther Hagen

Anne 21 jaar

Pluspunten Vriendenboeken

Goede service alleen was door corona de levering niet op tijd maar toen hebben jullie een online versie gemaakt zodat ik het wel kon aanbieden. Dat was heel fijn!!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super leuk !! Mooi kado!! Ook mensen die meededen waren heel enthousiast en ze zeiden wat een gaaf idee.

Sanne

Mooi vriendenboek, invullen niet altijd handig

Pluspunten Vriendenboeken

Mooi vriendenboek, dashboard voor editor is helder

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Nog niet gegeven, maar het is een mooi boek.

Carlus Somers

Een mooi en waardevol geschenk!

Pluspunten Vriendenboeken

Werkt eenvoudig en geeft een mooi resultaat. Preview optie is nuttig. Je hebt de optie om teksten van anderen te redigeren.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Enthousiaste en leuke reacties.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie woorden Carlus, fijn dat de reacties op jullie vriendenboek zo positief zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Marit Koekebakker, Rabobank

Pensioen Marjan

Pluspunten Vriendenboeken

Leuke verdeling met tekst en foto's, handig dat je als beheerder nog foto's kan toevoegen. En na bestelling super service via de mail, nog dubbel check enzo, heel fijn!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reacties waren heel positief! De collega die met pensioen gaat is echt super blij met dit boek vol herinneringen en mooie woorden voor haar.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor de vijf sterren review Marit, we zijn er erg blij mee. Superfijn dat je collega zo blij is met jullie vriendenboek. Hartelijk groet en graag tot een volgende keer, team... Hartelijk dank voor de vijf sterren review Marit, we zijn er erg blij mee. Superfijn dat je collega zo blij is met jullie vriendenboek. Hartelijk groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Betty van den Brink

Feedback

Pluspunten Vriendenboeken

Je kunt het boek zo maken zoals je zelf wilt met vragen, foto's en afbeeldingen , je kunt het overzicht houden wie het heeft ingeleverd en wie niet en je kunt makkelijk een bericht sturen via het... Je kunt het boek zo maken zoals je zelf wilt met vragen, foto's en afbeeldingen , je kunt het overzicht houden wie het heeft ingeleverd en wie niet en je kunt makkelijk een bericht sturen via het account van vriendenboeken aan de mensen die jij mee laat werken aan je boek. De stappen die je moet nemen zijn duidelijk omschreven. Vragen die je hebt worden snel en goed beantwoord waarop je weer verder kunt.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger was er erg blij mee. Het is een boek met persoonlijke verhalen van collega's geworden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de mooie woorden Betty. Fijn dat jullie tevreden zijn en het vriendenboek wordt gewaardeerd. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Daniëlle van der Krogt

Boek voor vriendin die 50 werd

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in gebruik! Ik heb div. andere sites geprobeerd, maar die waren te ingewikkeld. Uiteindelijk 'vriendenboek' gevonden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Alleen maar heel positief!!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Daniëlle. Goed om te lezen dat je het makkelijk vond om een vriendenboek te maken en natuurlijk dat de reacties zo positief zijn. Hartelijke groeten en graag tot... Hartelijk dank voor je mooie review Daniëlle. Goed om te lezen dat je het makkelijk vond om een vriendenboek te maken en natuurlijk dat de reacties zo positief zijn. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

GB

Een boek wat je steeds weer oppakt en gaat lezen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Jeroen

Supergaaf om cadeau te geven

Werkt heel gemakkelijk online

Fantastisch

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor de mooie review Jeroen. Fijn dat jullie vriendenboek zo goed is ontvangen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Jane Hart

Topservice!!

Pluspunten Vriendenboeken

Het contact verliep zeer goed, het bedrijf was goed bereikbaar en Marjon was zeer vriendelijk en meedenkend.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super! De betreffende collega kreeg tranen in haar ogen toen ze het boek van ons kreeg.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Jane. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, daar zijn we blij mee. Goed om te lezen dat je collega zo blij was met jullie vriendenboek. Hartelijke... Hartelijk dank voor je mooie review Jane. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, daar zijn we blij mee. Goed om te lezen dat je collega zo blij was met jullie vriendenboek. Hartelijke groet, team Vriendenboeken