Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Leonie

Super idee!

Pluspunten Vriendenboeken

Super mooie pagina's en heel makkelijk in te vullen systeem online!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

In 1 woord GEWELDIG! Verrassend!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor de 5 sterren Leonie. Fijn dat jullie vriendenboek zo goed is ontvangen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Anita

Mooi vriendenboek

Gebruikersvriendelijk

Heel erg leuk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Anita! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Jolanda van Nispen

Pensioein Marij

Pluspunten Vriendenboeken

Het boek ziet er professioneel uit. Mooie en goede kwaliteit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was vol lof. Degene die het kreeg was erg enthousiast en geroerd.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Jolanda, dankjewel voor 5 sterren en de mooie woorden! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Monica

Hij was er heel blij mee

Pluspunten Vriendenboeken

Heel makkelijk te doen; leuke achtergronden; snelle levering

heel positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Monica, Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je vriendenboek positief is ontvangen. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

rshausil - stc

Fantastische service en een blijvend cadeau

Pluspunten Vriendenboeken

We wilden vanuit de school een cadeau geven aan een manager die afscheid nam en veel voor ons heeft betekent. Omdat ze namens de school met veel verschillende bedrijven samen heeft gewerkt hebben we... We wilden vanuit de school een cadeau geven aan een manager die afscheid nam en veel voor ons heeft betekent. Omdat ze namens de school met veel verschillende bedrijven samen heeft gewerkt hebben we het boekje dus ook in laten vullen door verschillende collega's binnen deze bedrijven. Het invullen werkte ideaal en iedereen kon er direct goed mee aan de slag. Als er vragen of problemen ontstonden konden we makkelijk terecht bij de klantenservice en werden we vriendelijk geholpen door Marjon. Ze dacht overal in mee en hielp ook bij vragen. Uiteindelijk werd er een prachtboekje geleverd met mooie en blijvende herinneringen. Een zeer gewaardeerd cadeau !

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de mooie woorden. Fijn dat jullie tevreden zijn en het vriendenboek wordt gewaardeerd. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Harriet

Een supergaaf cadeau voor familie en vrienden

Pluspunten Vriendenboeken

Een blijk van waardering voor de mensen die je liefhebt en waardeert. Het is persoonlijk. Het eindproduct is heel mooi afgewerkt. De ontvangers zijn er heel blij mee.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief, zowel van de ontvangers als van de deelnemers.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Harriet, dankjewel voor de mooie woorden en de vijf sterren! Hartelijk groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Ray

Vriendenboek voor 50-jarig Huwelijksjubileum

Pluspunten Vriendenboeken

Onwijs leuk geholpen. Ongeacht dat ik te laat was met bestellen, kon ik het boekje door de medewerking van Marjon toch nog op tijd afhalen bij de drukkerij

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Onwijs leuke reacties gehad van iedereen. Van zowel degenen die een bijdrage hebben geleverd als degenen die het boek hebben gelezen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Ray. Fijn dat je tevreden bent en dat de reacties op het vriendenboek zo leuk zijn. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Astrid berns

Sabine50jaar!

Goede survice

Super!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Astrid, heel erg bedank voor je mooie review. Hartstikke fijn dat de reacties op jullie vriendenboek zo positief zijn. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Irma

Super fijne service, persoonlijk en een mooi boekje!

Persoonlijk, klantvriendelijk, behulpzaam

Wauw!!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor de 5 sterren Irma! Fijn dat je tevreden bent. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Tessy de Vries / Vopo Pompen- en machinefabriek

Goede service, prachtig resultaat

Pluspunten Vriendenboeken

voor elke gelegenheid te gebruiken
gebruikersvriendelijke software

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Collega die met pensioen gaat krijgt het volgende week maar verheug me nu al op zijn reactie. Die het gezien hebben vinden het prachtig.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Tessy, super bedankt voor je positieve review. Hoop dat je collega heel blij is met jullie vriendenboek. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken