Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

De Fundatie

Frits met pensioen

Pluspunten Vriendenboeken

goede service, snelle reacties op mail

zeer positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de mooie feedback, fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen, dat waarderen we zeer. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Mel

Top service

Pluspunten Vriendenboeken

Indien nodig is er rechtstreeks contact met je om zaken af te stemmen voordat het boek gedrukt wordt.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor de 5 sterren, we zijn er heel blij mee en fijn dat je tijd hebt genomen om een review te schrijven. Hartelijke groet, team Vriendenboeken

Novartis

Boek pensioen collega

Positief. Mooi boek.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Novartis, Hartelijk dank voor jullie mooie feedback Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Sander

Super mooi boek en geweldige service

Pluspunten Vriendenboeken

Vriendenboeken blinkt uit in service. Stuur ze een mail en je krijgt direct een écht antwoord. Ze helpen en adviseren. Helemaal top. Ik vond de sfeerbladen erg leuk. Voorgedefinieerde bladen met... Vriendenboeken blinkt uit in service. Stuur ze een mail en je krijgt direct een écht antwoord. Ze helpen en adviseren. Helemaal top. Ik vond de sfeerbladen erg leuk. Voorgedefinieerde bladen met grappige, nuttige en leuke informatie

Geweldig!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Sander. Fijn dat je tevreden bent en de reacties op het vriendenboek zo positief zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Nadine

Mooi boek

Pluspunten Vriendenboeken

Veel mogelijkheden, makkelijk te regelen, goede service.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ziet er mooi uit. De persoon die hem heeft gekregen was er erg blij mee. Een mooi aandenken aan collega's ivm pensioen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Nadine! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

ddd

Tevreden

leuke verrassing

erg leuk

Lianne

Super service

Pluspunten Vriendenboeken

We kwamen uit sommige dingen niet helemaal uit; hebben hierover gebeld en gemaild met Vriendenboeken.nl en zij hebben ons telkens weer perfect geholpen!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Nog geen idee, wij gaan het morgen aan onze collega overhandigen! Maar ik zelf ben super enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor de vijf sterren Lianne. Fijn dat je tevreden bent en dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we zeer. Fijne dag en graag tot een volgende keer, team... Super bedankt voor de vijf sterren Lianne. Fijn dat je tevreden bent en dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we zeer. Fijne dag en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Delatwonen

Afscheid collega pensioen

Pluspunten Vriendenboeken

veel keuze mbt foto's en vragen

positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen, dat waarderen we zeer. Hartelijke groet, team Vriendenboeken

Christel Horst

Angélique 50 jaar

Pluspunten Vriendenboeken

Het is super praktisch/makkelijk om het boekje in te vullen.
Het is heel fijn dat de regisseur van het boekje alles kan zien zodat je nog tips aan de invuller kan geven.
Het contact voor...
Het is super praktisch/makkelijk om het boekje in te vullen.
Het contact voor vragen met de medewerkers is echt SUPER!! Je krijgt altijd heel snel een reactie.

Geweldig!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor je mooie woorden Christel! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Ruud

Zeer tevreden

Pluspunten Vriendenboeken

Eenvoud waarmee heel veel mensen online hun bijdrage kunnen leveren en de kwaliteit van het boek.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het vriendenboek was een cadeau en is zeer positief ontvangen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dank voor je mooie review Ruud, goed om te lezen dat je vriendenboek zo positief is ontvangen, dat horen we natuurlijk graag! Hartelijke groet, team Vriendenboeken