Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Lieselot debruyne

Ik ben heel tevreden!

Pluspunten Vriendenboeken

Heel leuk design, heel gemakkelijk en gebruiksvriendelijk, fijn dat er fotobladen en sfeerbladen toegevoegd kunnen worden, het werd snel geleverd en het boek is heel mooi afgewerkt!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De persoon voor wie het boek gemaakt werd, heeft het nog niet ontvangen. Maar de deelnemers vonden het een heel leuk idee en vonden het erg gebruiksvriendelijk!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dank, Lieselot voor je mooie woorden. Superleuk dat je een vriendenboek bij ons hebt gemaakt. Veel plezier met het geven van het vriendenboek, altijd leuk :). Hartelijke groet, team Vriendenboeken

Marieke van den Eijnden

Goud! ons pap en mam

Pluspunten Vriendenboeken

zo leuk! ieders bijdrage te verzamelen; heel waardevol - zeker! in de tijd waarin we leven

zo mooi! heel dankbaar

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Marieke, Hartelijk dank voor de 5 sterren, leuk dat je tijd tijd hebt genomen om een review te schrijven. Zij we blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Jan Ilsink

Een plezierig 'productieproces' en prachtig eindproduct

Pluspunten Vriendenboeken

De communicatielijnen met de 'producenten' waren zeer kort waardoor problemen snel duidelijk werden en creatieve oplossingen gevonden

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reacties waren uiterst positief van degenen die het boek in handen hebben gehad. Maar 'door corona' is dat helaas nog beperkt gebleven!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Jan! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Maastricht University

Review L. Hendrikx

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Marc

Is super leuk geworden

Pluspunten Vriendenboeken

Je wordt als organisator prima ontzorgd
Voorgang makkelijk bij te houden
Fijn dat dat je als admin nog kan aanvullen of bijwerken.

- Leuk om te schrijven
- Heel leuk om te krijgen

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor jullie mooie review Marc. Fijn dat jullie blij zijn met het vriendenboek. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Maira

Perfect

Mooi, makkelijk in gebruik

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Maira! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Myriam van der Wilk.

Aanrader!!

Pluspunten Vriendenboeken

Hele goede service. Snel klaar zoals afgesproken. Jullie hebben een mailtje gestuurd omdat er niet genoeg foto's in stonden en het toen voor mij nog mooier gemaakt. De kwaliteit van het boek is ook... Hele goede service. Snel klaar zoals afgesproken. Jullie hebben een mailtje gestuurd omdat er niet genoeg foto's in stonden en het toen voor mij nog mooier gemaakt. De kwaliteit van het boek is ook heel erg mooi.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De pensionado en de mensen die in het boek iets geschreven hebben waren heel erg enthousiast. Een mooi aandenken!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Myriam, Hartelijk dank voor de 5 sterren, fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit en service. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Obs Beekbergen

Tevreden

Pluspunten Vriendenboeken

Goed uit te zetten naar de mensen die een pagina moeten invullen
Mooie kwaliteit van inbinden/papier en kleuren

Positief

anoniem