Klantvriendelijkheid en service

Makkelijk te organiseren
Mooi boek

Enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Germa, Hartelijk dank voor je mooie review, fijn dat je tevreden bent en de reacties enthousiast zijn. Dat lezen we graag :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

kjkj

Top, met beperkingen

Pluspunten Vriendenboeken

Keuze in vormgeving en maat en de vragen die je kunt gebruiken

allemaal positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je feedback, goed om te lezen dat de reacties op jullie boek enthousiast zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

JP

Gouden huwelijk

Pluspunten Vriendenboeken

Mooie vulbladen, opties voor kaft, lettertype en soort vragen. Voor ieder wat wils.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvangers waren zeer verrast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste JP, Dank voor de 5 sterren! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Katja

Echt en prachtige boek

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk en heel leuk om te maken. Kwaliteit boven verwachting.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Onze ouders waren er heel erg blij mee. Zo fijn dat wij als kinderen toch iets bijzonders konden geven voor hun gouden huwelijk.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Katja, hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat je ouders blij waren met jullie boek, dat horen we graag! Hartelijk groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Carolien

Top service!

Pluspunten Vriendenboeken

Goede service, snel geholpen, veel mogelijkheden, prachtig boek!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Fantastisch! Super enthousiast en dat het zo'n prachtig mooi boek is geworden. Goede kwaliteit waar je altijd plezier aan hebt.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Carolien, Hartelijk dank voor je positieve review. Fijn dat je tevreden ben over onze service en kwaliteit én dat je vriendenboek enthousiast is ontvangen! Hartelijk groet en graag tot een... Beste Carolien, Hartelijk dank voor je positieve review. Fijn dat je tevreden ben over onze service en kwaliteit én dat je vriendenboek enthousiast is ontvangen! Hartelijk groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

X

Evaluatie

Pluspunten Vriendenboeken

mooie kwaliteit van het boek zelf

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Op het boek waren de reacties positief. Over het contentmanagement systeem veel negatieve reacties ontvangen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste X, fijn dat de reacties op het boek positief zijn. Waarschijnlijk werkten een aantal vrienden nog met de verouderde browser internet explorer 10 en dan kun je niet van alle mogelijkheden die... Beste X, fijn dat de reacties op het boek positief zijn. Waarschijnlijk werkten een aantal vrienden nog met de verouderde browser internet explorer 10 en dan kun je niet van alle mogelijkheden die onze software biedt gebruik maken. Internet Explorerer 10 wordt niet meer ondersteund door Microsoft. Als alternatief kan men kiezen voor de opvolger van deze browser, Microsoft Edge of een andere browser zoals Firefox of Google Chrome. Hartelijke groet, team Vriendenboeken

Inge Prenger

Vriendenboek jubileum ouders

Pluspunten Vriendenboeken

Super service! Er werd goed meegedacht om het vriendenboek voor mijn ouders op tijd voor kerst te bezorgen. Meteen antwoord en denken in oplossingen. Dan daarvoor! En mijn ouders..? Zij waren zo... Super service! Er werd goed meegedacht om het vriendenboek voor mijn ouders op tijd voor kerst te bezorgen. Meteen antwoord en denken in oplossingen. Dan daarvoor! En mijn ouders..? Zij waren zo blij met het boek! Op deze manier was iedereen toch nog bij hen!

Heel positief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Inge, Hartelijk dank voor je positieve review, goed om te lezen dat je ouders zo blij waren met jullie vriendenboek. Een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst, team Vriendenboeken.nl

An

Gedenkboek

Pluspunten Vriendenboeken

- iedereen kan online zijn/haar steentje bijdragen
- goede kwaliteit van het boek
- super service : snelle reactie en hulp bij een pagina die niet helemaal in orde was

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

We maakten een gedenkboek om aan ons papa te geven nadat ons mama dit jaar aan COVID-19 is overleden. Het werd een prachtig boek waaraan vele mensen hebben meegewerkt. Hij reageerde natuurlijk... We maakten een gedenkboek om aan ons papa te geven nadat ons mama dit jaar aan COVID-19 is overleden. Het werd een prachtig boek waaraan vele mensen hebben meegewerkt. Hij reageerde natuurlijk heel emotioneel, maar de vele herinneringen aan ons mama zullen een prachtig aandenken blijven voor ons papa, mijn broer, mijn zus en mezelf.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste An, Hartelijk dank voor de vijf sterren, daar zijn we heel blij mee! Wat een speciaal en dierbaar boek hebben jullie gemaakt, wat een mooi en liefdevol aandenken aan jullie moeder. Hartelijke... Beste An, Hartelijk dank voor de vijf sterren, daar zijn we heel blij mee! Wat een speciaal en dierbaar boek hebben jullie gemaakt, wat een mooi en liefdevol aandenken aan jullie moeder. Hartelijke groet, team Vriendenboeken.nl

Kris Verbeeck

Dank je wel!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk te contacteren bij vragen, goede en snelle service, prachtig resultaat. Makkelijk om er zelf in te knippen en plakken. De vele lieve, behulpzame mails van Marjon waren fantastisch en... Makkelijk te contacteren bij vragen, goede en snelle service, prachtig resultaat. Makkelijk om er zelf in te knippen en plakken. De vele lieve, behulpzame mails van Marjon waren fantastisch en ondersteunend.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ik moet het nog geven op 9 januari. Mensen die meegedaan hebben vinden het een prachtig initiatief. Erg leuk om mee te doen. Ze zijn allemaal benieuwd naar het resultaat.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Kris, Hartelijk dank voor de vijf sterren, daar zijn we heel blij mee! We hopen dat jullie boek 9 januari een groot succes is. Een gelukkig en gezond 2021 gewenst, team Vriendenboeken.nl

Colette

Ben en els 50 jaar

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk online te vullen door een ieder

Heel positief. Ontvanger heel blij

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Colette, Hartelijk dank voor je positieve review, goed om te lezen dat de jullie vriendenboek in de smaak is gevallen. Een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst, team Vriendenboeken.nl