Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Irena Henderick

Vic - 70 jaar

Pluspunten Vriendenboeken

Heel goede kwaliteit. Overtrof de verwachtingen.
Zeer gebruiksvriendelijke site!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Er hebben nog maar weinig mensen het album gezien omdat verjaardag pas op 20 december is.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Irena, Veel dank voor alle tienen! Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit en de gebruikersvriendelijkheid. Alvast veel plezier gewenst met het geven van jullie boek op de 20e. Hartelijke... Beste Irena, Veel dank voor alle tienen! Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit en de gebruikersvriendelijkheid. Alvast veel plezier gewenst met het geven van jullie boek op de 20e. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Jeanine vd Meer

Vriendenboek voor Jarige

Pluspunten Vriendenboeken

Leuk dat in deze tijd iedereen kan meedoen aan een leuk cadeau voor de jarige

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super leuk en 'n mooie herinnering

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Jeanine, Veel dank voor alle tienen! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Nova College

Mooie vriendenboeken

Pluspunten Vriendenboeken

goede service, mooie kwaliteit boeken, leuk concept

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze vonden het hele mooie boeken met leuke verhalen. De vragen zorgen dat het niet standaard gastenboeken zijn geworden. Ook erg leuk hoeveel mensen foto's hebben toegevoegd.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review, daar zijn we heel blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Regio West-Brabant

Boek afscheid collega

Pluspunten Vriendenboeken

Snelle service, heel makkelijk in gebruik, alles kan online geregeld worden wat zeker in deze tijd heel fijn is. Vriendenboeken doet nog een totale check en koppelt dit goed terug. Bijvoorbeeld... Snelle service, heel makkelijk in gebruik, alles kan online geregeld worden wat zeker in deze tijd heel fijn is. Vriendenboeken doet nog een totale check en koppelt dit goed terug. Bijvoorbeeld foto's die ontbreken of onduidelijk zijn.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief. Echte verrassing en mooi blijvend aandenken.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review, daar zijn we heel blij mee! Fijn dat de reacties zo positief waren. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Suzanne

Mooi product en fantastische service

Pluspunten Vriendenboeken

Een heel mooi persoonlijk boek, goede kwaliteit, gemakkelijk te maken, hele fijne service, je krijgt snel en duidelijk antwoord, denken met je mee. Ik heb het gegeven als kado voor 50e verjaardag... Een heel mooi persoonlijk boek, goede kwaliteit, gemakkelijk te maken, hele fijne service, je krijgt snel en duidelijk antwoord, denken met je mee. Ik heb het gegeven als kado voor 50e verjaardag van mijn zus. Die was/is hier echt ongelofelijk blij mee. Kortom, een dikke aanrader voor mensen die een mooi persoonlijk kado willen geven.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super, natuurlijk vooral degene die het als kado kreeg, die was echt heel erg enthousiast. Maar ook het bezoek die het konden doorbladeren.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Suzanne, Hartelijk dank voor je mooie review, daar zijn we heel blij mee! Goed om te lezen dat iedereen zo enthousiast reageerde. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Beste Suzanne, Hartelijk dank voor je mooie review, daar zijn we heel blij mee! Goed om te lezen dat iedereen zo enthousiast reageerde. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

VOBC

Vriendenboek Albert

Pluspunten Vriendenboeken

Zowel omslagkeuze als mogelijkheden om foto's aangeleverd te krijgen bieden je veel keuze om een mooi boek in elkaar te zetten

Heel positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor jullie mooie review, heel fijn om te lezen. Hartelijk groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Vera

Aanrader

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Vera, Super bedankt voor je mooie review, fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Dat waarderen we zeer. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Han

Supergeslaagd cadeau voor onze collega

Pluspunten Vriendenboeken

- kwaliteit boek is geweldig
- boek maken is heel simpel
- veel keuze uit achtergronden en top dat je nu ook zelf een achtergrond kunt toevoegen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel blij verrast. Onze collega was er heel blij mee.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Han, Veel dank voor alle tienen! Fijn dat je collega zo blij is met jullie boek. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Ineke Mathot

??

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De mensen die het vriendenboek moesten invullen, vonden het toch wel ingewikkeld; vooral de ouderen. De jarige was heel blij met het vriendenboek.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Ineke, dankjewel voor de mooie cijfers. Goed om te lezen dat de jarig blij was met jullie boek. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Fv

Boek voor oma

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijke en helder programma, voor mij als beheerder makkelijke te maken. Het eind resultaat was mooi

Heel mooi

Reactie Vriendenboeken.nl:

Veel dank voor je mooie review. Fijn dat je tevreden bent over onze programma en met het echte boek. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken