Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Carolien B

Super service!

Pluspunten Vriendenboeken

heel handig dat alles online verloopt en alles vanzelf in het goede format staat

heel positief

Beste Carolien,
Dankjewel voor de tienen en fijn dat de reacties op het vriendenboek zo positief zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Kaatje

Super!

Layout - Kwaliteit papier

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Kaatje, Dank voor je super beoordeling ;). Fijn dat je de tijd hebt genomen voor het plaatsen van een review. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

anja

Prachtig boekje

gebruiksvriendelijk

erg positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Anja, Hartelijk dank voor de vijf sterren, daar zijn we heel blij mee! Goed om te lezen dat jullie vriendenboek positief is ontvangen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Beste Anja, Hartelijk dank voor de vijf sterren, daar zijn we heel blij mee! Goed om te lezen dat jullie vriendenboek positief is ontvangen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Sanne van Duijn

Wat een leuk cadeau

Pluspunten Vriendenboeken

Tussentijds nieuwe vrienden uitnodigen. Ook het kiezen van standaardvragen en zelfverzonnen vragen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super goed. De ontvanger vond het heel leuk en ook de deelnemers waren erover te spreken

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Sannem Hartelijk dank voor je positieve review, daar zijn we heel blij mee! Goed om te lezen dat de ontvanger blij was met jullie cadeau. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Beste Sannem Hartelijk dank voor je positieve review, daar zijn we heel blij mee! Goed om te lezen dat de ontvanger blij was met jullie cadeau. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Diny Grisnich

Zeer tevreden!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Diny, Hartelijk dank voor de vijf sterren, daar zijn we heel blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Ann-Sophie

Wondermooi

Pluspunten Vriendenboeken

- Vriendelijke service en goede opvolging
- Mooie kwaliteit
- Gemakkelijk in gebruik
- Fantastisch resultaat
- Aanrader

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Ann-Sophie, Hartelijk dank voor je positieve review, daar zijn we heel blij mee! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van jullie vriendenboek. Hartelijke groet en graag tot... Beste Ann-Sophie, Hartelijk dank voor je positieve review, daar zijn we heel blij mee! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van jullie vriendenboek. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Anne

Prachtig resultaat!

Pluspunten Vriendenboeken

De ondersteuning bij vragen was erg goed en zeer snel.
Ook het controleren na de bestelling is erg zorgvuldig.
En een prachtig boek als resultaat.

Enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Anne, Hartelijk dank voor de vijf sterren, daar zijn we heel blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Nathalie

Babyshower boek

Pluspunten Vriendenboeken

Goede kwaliteit. Snelle service en goed bereikbaar.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super leuk! De verrassing voor de moeder was goed gelukt.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Nathalie, Hartelijk dank voor je positieve review, daar zijn we heel blij mee! Fijn dat het boek een mooie verrassing was! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Rutger Meijer

Goede service

Beste Rutger,
Dank voor je positieve review, daar zijn we blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Nellie

Gemakkelijk in het gebruik

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Blij verrast en heel enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor de vijf sterren Nellie. Goed om te lezen dat jullie enthousiast zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken