Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Klariska

Het Gouden bruidspaar

Pluspunten Vriendenboeken

Dat iedereen op haar/zijn manier de vragen mag invullen. Dan krijg je verrassende antwoorden. Leuk!!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De mensen waren aangenaam verrast door. Vonden het een prachtig boek geworden.
En het gouden bruidspaar moet nog even wachten ;-)

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie feedback Klariska. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen, dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat jullie het vriendenboek prachtig vinden. Veel plezier met het... Hartelijk dank voor je mooie feedback Klariska. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen, dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat jullie het vriendenboek prachtig vinden. Veel plezier met het geven! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Elma Bandstra

Wouter 75

Pluspunten Vriendenboeken

Het ziet er prachtig uit. Mooie afdrukken, mooi papier.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Goed. De ontvanger en een aantal genodigden waren enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Elma, Hartelijk dank voor je review, daar zijn we blij mee. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit van het vriendenboek en dat jullie boek enthousiast is ontvangen. Hartelijke groet en... Beste Elma, Hartelijk dank voor je review, daar zijn we blij mee. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit van het vriendenboek en dat jullie boek enthousiast is ontvangen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Dekkers

Super

Pluspunten Vriendenboeken

leuk en gemakkelijk om te maken, nog leuker om te geven

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

super, het was een geweldig kado

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie feedback. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen, dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat de reacties positief zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende... Hartelijk dank voor je mooie feedback. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen, dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat de reacties positief zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Myriam

Mooi resultaat

Pluspunten Vriendenboeken

Prachtige kwaliteit, eenvoudige software, vriendelijke klantenservice

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger was heel erg blij. Jammer dat sommige mensen weinig inbreng hadden gedaan, dan betaal je een hele pagina voor weinig inhoud.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Myriam, Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit, software en klantenservice. Als pagina's... Beste Myriam, Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt willen nemen. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit, software en klantenservice. Als pagina's bijna niet zijn ingevuld kun je altijd overwegen deze te verwijderen. Daar mailen we je nog wel even over. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Laura Leroi

Mooi!

Pluspunten Vriendenboeken

Ontvanger schrijft mij: een boek met een lach en een traan. Zo waardevol!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief. Veelal: zeker in de tijd een mooi initiatief.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Laura, Hartelijk dank voor je positieve review, daar zijn we heel blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Nederlander in België

Mooi boek!

Pluspunten Vriendenboeken

Redelijk eenvoudig te maken, kwaliteit zeer goed

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor alle tienen, daar zijn we blij mee! Hartelijke groet een graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Michon

Mooi eindproduct, niet heel gebruiksvriendelijk

Pluspunten Vriendenboeken

Overzichtelijk voor de beheerder, mooi eindproduct

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Wisselend. Werkt niet met alle browsers. Een format voor elke bijdrage is niet heel flexibel. Veel mensen vergaten op te slaan waardoor dingen verloren gingen. Maar ook positieve reacties omdat het... Wisselend. Werkt niet met alle browsers. Een format voor elke bijdrage is niet heel flexibel. Veel mensen vergaten op te slaan waardoor dingen verloren gingen. Maar ook positieve reacties omdat het overzichtelijk en handig is.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Michon, Hartelijk dank voor je review. Goed om te lezen dat je het vriendenboek mooi vindt. We hebben inmiddels contact gehad en je uitgelegd waarom onze website niet werkt op alle browsers.... Beste Michon, Hartelijk dank voor je review. Goed om te lezen dat je het vriendenboek mooi vindt. We hebben inmiddels contact gehad en je uitgelegd waarom onze website niet werkt op alle browsers. Dit is alleen het geval bij verouderde browsers, zoals internet explorer 10. Met een verouderde browser kun je wel foto's uploaden, maar niet altijd snijden en opslaan. Wij kunnen hier niet veel aan doen omdat Internet Explorer inmiddels niet meer wordt ondersteund, ongeacht welke versie. Als alternatief kun je kiezen voor de opvolger van deze browser, Microsoft Edge of een andere browser zoals Firefox of Google Chrome. Je zult merken dat de problemen die jij hebt ondervonden, dan zijn opgelost. We hopen dat jullie vriendenboek een groot succes is. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Evelien Hidding

Pensioen/vriendenboek

Pluspunten Vriendenboeken

Redelijk veel mogelijkheden om invulling te geven.
Een mooi eindresultaat !

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Moeten nog komen, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Beste Evelien,
Dank voor je positieve review, daar zijn we blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Inge

GE-WEL-DIG!!

Pluspunten Vriendenboeken

- Goede uitleg en wijzigt zich vanzelf.
- Mooi resultaat.
- Fijne toegankelijke medewerkers.

Helemaal top!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Super! Bovenal de jarige, die het helemaal geweldig vond.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Inge, Hartelijk dank voor je mooie feedback. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen, dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat jullie vriendenboek een succes is. Hartelijke groet en graag... Beste Inge, Hartelijk dank voor je mooie feedback. Fijn dat je daarvoor de tijd hebt genomen, dat waarderen we zeer. Goed om te lezen dat jullie vriendenboek een succes is. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

veerle

Annick

supergoede kwaliteit

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

dat volgt straks ... maar zal super zijn!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de vijf sterren Veerle! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken