Klantvriendelijkheid en service

Ann Standaert

Prima in orde

zeer gebruiksvriendelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De reacties waren over het algemeen zeer positief. Enkel voor de oudere collega's was het concept van een vriendenboek wat vreemd.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Ann, Hartelijk dank voor je positieve feedback, dat waarderen we zeer. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

De Brucker Nicole

Mai@VITO

Pluspunten Vriendenboeken

persoonlijke bijdrage van collega's mogelijk , combinatie met fotobladzijden
eigen achtergrond kunnen aanmaken

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

zeer mooie herinnering en compilatie

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor het schrijven van een review Nicole. Fijn dat jullie boek een mooie herinnering is. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

S. van den Dobbelsteen

Super goede service en mooie kwaliteit van het vriendenboekje

Pluspunten Vriendenboeken

Als organisator super makkelijk dat er al een uitnodiging email beschikbaar is dat je niet zelf hoef te bedenken. De vele keuzes in sjablonen voor voorkant, binnenkant extra bladen etc

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Morgen geven we het maar al in laten kijken. Reacties zijn erg enthousiast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review, daar zijn we erg blij mee! Hoop dat het boek in de smaak viel, maar dat zal vast wel :). Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Jolanda van den Berg

Klantenservice een 10!

Pluspunten Vriendenboeken

extra fotobladen, grote keus design en sfeerbladen, lettertype en kleur, groot formaat, deelnemers mailen, klantenservice denkt mee

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

geweldig! wat een leuk kado

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Jolanda voor de mooie cijfers :). Zijn we erg blij mee. Goed om te lezen dat de reacties positief zijn. Hartelijk groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Anja van den Engel

Prachtig eindresultaat

Pluspunten Vriendenboeken

Snel te regelen met meerdere mensen die blad toevoegen en veel variatie mogelijk

heel goed

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor de 3 tienen Anja, zijn we heel blij mee! Hartelijk groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Naomi Vermeulen

Een erg tevreden klant

- Erg goede kwaliteit
- Als eindredacteur heb je de mogelijkheid om de vriendenpagina's van andere nog aan te passen
- Gebruiksvriendelijke site
- Erg goede service

Ik ben...
- Erg goede kwaliteit
- Gebruiksvriendelijke site
- Erg goede service

Ik ben na het ontvangen van het eerste boek alweer aan de slag gegaan met de tweede, omdat ik zo tevreden was.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ik heb een boek gemaakt, omdat mijn ouders 25 jaar getrouwd waren. Vanwege Corona was er niet de mogelijkheid om een feest te geven. Dit was dus het ideale kado om te geven. Ze waren er erg blij... Ik heb een boek gemaakt, omdat mijn ouders 25 jaar getrouwd waren. Vanwege Corona was er niet de mogelijkheid om een feest te geven. Dit was dus het ideale kado om te geven. Ze waren er erg blij mee. Iets wat ook leuk blijft en wat je over een aantal jaar er nog steeds even bij pakt om door te lezen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review Naomi. Goed om te lezen dat je ouders zo blij waren met het boek én dat je alweer bezig bent met een tweede boek! Hartelijke groet, team Vriendenboeken

Gerda

Makkelijke manier om bijzonder aandenken te maken

Pluspunten Vriendenboeken

Eenvoudig, ook voor digibeten, mooi resultaat, snel geleverd

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De deelnemers vonden het heel leuk om mee te doen, boek is prachtig geworden.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je voor de 3 tienen Gerda! Zijn we heel blij mee. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Annette Hulshof

21 jaar verjaardag in coronatijd

Pluspunten Vriendenboeken

Super georganiseerd met de mails naar uitnodigingen deelnemers en herinneringen en verwerking van het hele boek dat er super leuk uitziet!!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Enorm leuk!! Alleen maar positief met soms de opmerking, ik kon niks of weinig met foto's

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je voor je mooie feedback Annette! Fijn dat jullie boek zo positief is ontvangen. Altijd goed om te horen! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Talitha

50e verjaardag

Pluspunten Vriendenboeken

Vrienden moeten zelf invullen, scheelt vee tijd. Eindproduct is erg leuk!

Fantastisch

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review Talitha. Fijn om te lezen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Feestcommissie Dialyse

Pensioen Cora

Pluspunten Vriendenboeken

Mooi format, voor iedereen gelijk... Gebruikers konden tussendoor opslaan!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel erg positief!! Iedereen was erg onder de indruk van de kwaliteit van het eindresultaat!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Feestcommissie, Dank voor de mooie cijfers. Goed om te lezen dat de reacties zo positief waren! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken