Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Irene van Deurzen

Daaaag Judith

Pluspunten Vriendenboeken

Extra bladen toevoegen met foto's
Eigen vragen toevoegen, ook de tips hierbij.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Positief, leuk. ziet er goed uit, fantastisch.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Irene, goed om te lezen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Silvia

Super leuk kado te geven en te ontvangen

Pluspunten Vriendenboeken

Je kunt meerdere mensen toevoeging geven aan je kado.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel enthousiast en ook emotioneel

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Silvia voor je feedback. Fijn dat de reacties zo enthousiast zijn én dat je enthousiast bent over onze nieuwe software :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Dankjewel Silvia voor je feedback. Fijn dat de reacties zo enthousiast zijn én dat je enthousiast bent over onze nieuwe software :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Visser

Top!

Ontzettend leuk en duidelijk

Heel enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor het delen van je ervaringen. Fijn dat de reacties op jullie boek zo enthousiast zijn! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Caroline

Echt een uniek cadeau!

Pluspunten Vriendenboeken

Te leuk om in te vullen én super gebruiksvriendelijk om mee te werken. Ik kreeg een uitnodiging om een pagina in te vullen voor een jarige vriendin en inmiddels heb ik er zelf één in de maak voor... Te leuk om in te vullen én super gebruiksvriendelijk om mee te werken. Ik kreeg een uitnodiging om een pagina in te vullen voor een jarige vriendin en inmiddels heb ik er zelf één in de maak voor een vrijgezellenfeest. Echt een uniek en persoonlijk cadeau. Ik kan het iedereen aanraden, mede door de snelle een vriendelijke service.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De jarige was enorm verrast en super blij met dit unieke cadeau. Dat kan ook niet anders door de hillarische anecdotes en dierbare herinneringen, die aangevuld zijn met geweldige foto’s.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Caroline voor je mooie review. Leuk dat je nu zelf ook bezig bent met een vriendenboek. We hopen dat dit boek net zo'n groot succes is als jullie eerste boek, maar dat zal vast wel :).... Dankjewel Caroline voor je mooie review. Leuk dat je nu zelf ook bezig bent met een vriendenboek. We hopen dat dit boek net zo'n groot succes is als jullie eerste boek, maar dat zal vast wel :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Marije

50 jaar getrouwd

Heel positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Marije voor je mooie review. Fijne dag en graag tot een volgende keer.

H van w

...

Pluspunten Vriendenboeken

Leuk dat je iedereen uit kunt nodigen mooie kwaliteit van t boek

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Hebben t helaas nog niet kunnen geven omdat de bruiloft niet door mag gaan corona

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit. Maar duimen dat jullie snel de bruiloft kunnen vieren. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit. Maar duimen dat jullie snel de bruiloft kunnen vieren. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Cécile Aaldering-Reulen

Heel mooi aandenken!

Pluspunten Vriendenboeken

Het is bijzonder om de herinneringen van alle 'vrienden' samen te zien. Dit maakt het boek onbetaalbaar.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Supermooie reacties gehad! Degene die het kreeg, was onder de indruk en het was het mooiste cadeau van de dag. De 'vrienden' die het hebben gezien vonden het bijzonder om aan dit cadeau mee te... Supermooie reacties gehad! Degene die het kreeg, was onder de indruk en het was het mooiste cadeau van de dag. De 'vrienden' die het hebben gezien vonden het bijzonder om aan dit cadeau mee te werken en gaven terug dat het wel heel gaaf is als je zo'n boek mag krijgen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Cécile, Heel fijn om te lezen dat de reacties zo mooi waren. Jullie hebben er ook een fantastisch boek van gemaakt. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Ursula

Top Cadeau!

Pluspunten Vriendenboeken

Super leuk en gemakkelijk om een erg leuke herinnering te maken van dierbare momenten. Heel goed en snel bereikbaar bij vragen en zeer goed meedenkend. Bedankt Marjon, het is echt een geslaagd... Super leuk en gemakkelijk om een erg leuke herinnering te maken van dierbare momenten. Heel goed en snel bereikbaar bij vragen en zeer goed meedenkend. Bedankt Marjon, het is echt een geslaagd cadeau geworden!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

In de coronatijd je 21ste verjaardag vieren is toch een beetje gek. Maar dankzij vriendenboek.nl had hij toch het gevoel dat zijn familie en vrienden op visite waren. helemaal top!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Ursula voor je positieve feedback, superfijn dat jullie boek zo in de smaak viel! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

E van der Parre

Vriendenboek

Leuke achtergronden

Heel positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dank voor de vijf sterren, zijn we blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Hanneke

Super leuk zo'n boekje

Pluspunten Vriendenboeken

Heel orgineel vindt erg leuk

Heel erg leuk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor alle tienen Hanneke! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken