Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Miranda

Verjaardag 50

Pluspunten Vriendenboeken

Heel goed contact voor vragen, snelle levering!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De jarige was verrast, heel leuk zeker in de Corona tijd geen verjaardagsfeestje

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hallo Miranda, dankjewel voor je positieve feedback. Fijn om te horen dat het boek, zeker in deze tijd, een mooie verrassing was. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Hallo Miranda, dankjewel voor je positieve feedback. Fijn om te horen dat het boek, zeker in deze tijd, een mooie verrassing was. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Sifra

Fijn boek!

Pluspunten Vriendenboeken

Ik heb al drie vriendenboeken gemaakt en iedere keer is het een groot succes!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Sifra voor je mooie review. Superleuk dat jullie al drie vriendenboeken hebben gemaakt. We hebben vanaf deze week nieuwe software, met nog meer mogelijkheden, handig voor een vierde boek... Dankjewel Sifra voor je mooie review. Superleuk dat jullie al drie vriendenboeken hebben gemaakt. We hebben vanaf deze week nieuwe software, met nog meer mogelijkheden, handig voor een vierde boek :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Ilse

Tevreden

- makkelijk te gebruiken
- goede vormgeving
- makkelijk te personaliseren
- makkelijk te gebruiken
- goede vormgeving
- makkelijk te personaliseren
- erg behulpzame medewerkers om het boek mooi af te leveren en ze hebben meegedacht in de mensen die wel wat aangeleverd hadden, maar dit niet goed hadden gedaan

- positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank Ilse voor je mooie review. Daar zijn we erg blij mee. Fijn dat de reacties zo positief waren. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Zeer tevreden

Pluspunten Vriendenboeken

goede kwaliteit, het maken ervan is leuk en makkelijk, snelle levering.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

nog geen idee, we moeten ze nog geven.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Roy van der Quast

Top

Pluspunten Vriendenboeken

Persoonlijk en makkelijk te bestellen

Iedereen was heel enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor de vijf sterren Roy. Fijn dat iedereen enthousiast was. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.

Teun

Fotoboek pensioen collega

Pluspunten Vriendenboeken

Mooie uitvoering, goede service.

Zeer pisitief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor de vijf sterren Teun, we zijn er blij mee! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

50 jaar Arie & Janna

Mooi en overzichtelijk.
Een mooi aandenken

Geweldig

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de vijf sterren. Heel fijn dat jullie boek zo'n succes was, is :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Mascha

Heel bijzonder

- boek met harde kaft van 30x30 straalt veel luxe uit
- mooi papier
- duidelijke foto's
- fijn dat je er met meerdere mensen in kunt werken
- fijn dat je de volgorde van de...
- boek met harde kaft van 30x30 straalt veel luxe uit
- mooi papier
- duidelijke foto's
- fijn dat je er met meerdere mensen in kunt werken
- fijn dat je de volgorde van de pagina's kunt verslepen en dat je de fotopagina's een naam kunt geven

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Gisteren gegeven aan mijn ouders die 50 jaar getrouwd zijn. Het hele feest kon niet doorgaan ivm het Coronavirus. Ze zitten nu in thuisisolatie vanwege gezondheidsklachten van mijn vader en kan nu... Gisteren gegeven aan mijn ouders die 50 jaar getrouwd zijn. Het hele feest kon niet doorgaan ivm het Coronavirus. Ze zitten nu in thuisisolatie vanwege gezondheidsklachten van mijn vader en kan nu zijn tijd heerlijk doorbrengen met dit prachtige boek.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Mascha, Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review. Echt heel fijn dat je ouders zo genieten van jullie boek, zeker nu ze in thuisisolatie zitten. Hartelijke groet en sterkte voor je... Beste Mascha, Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review. Echt heel fijn dat je ouders zo genieten van jullie boek, zeker nu ze in thuisisolatie zitten. Hartelijke groet en sterkte voor je ouders, team Vriendenboeken

Feedback

Pluspunten Vriendenboeken

Goede en overzichtelijke site, eenvoudig toe te passen voor iedereen

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

prachtig, mijn vader moest er een traantje van weg pinken

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor alle tienen! Mooi dat je vader het boek prachtig vindt en geroerd is door jullie bijdragen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer. Team Vriendenboeken

Super leuke herinnering

Goede kwaliteit, fijne service