Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Super leuk om te maken en een gegarandeerd groot succes bij het geven

Pluspunten Vriendenboeken

Goed bereikbaar, denken mee en fantastische kwaliteit van het boek

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Fantastisch. Het bruidspaar was er super blij mee en iedereen die er aan meegewerkt had, vond het eindresultaat ook super mooi.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor de vijf sterren! Fijn om te lezen dat jullie boek zo in de smaak viel. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Top Service

Pluspunten Vriendenboeken

Er was een hele goede service vanuit vriendenboeken.nl die mij geholpen heeft.

Heel goed!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Goed om te lezen dat jullie vriendenboek goed is ontvangen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Vivian

Afscheid collega

Pluspunten Vriendenboeken

Ik wil jullie bij deze laten weten dat ik zeer tevreden ben over jullie service. Jullie reageren snel op vragen, zijn oplossingsgericht en heel flexibel als het om uitzonderingen gaat.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Vivian! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Wante

Vriendenboek collega ivm jubileum

Super service!
Handige manier om iedereen zijn eigen pagina te laten maken, genoeg vragen/stijlopties om uit te kiezen.
Doordat wij vertraagd waren met onze input voor het boek kon het...
Super service!
Doordat wij vertraagd waren met onze input voor het boek kon het eindresultaat niet op tijd geleverd worden.
Ik kreeg als super service een we transferbedstand opgestuurd met het boek zodat we wel al iets konden aanbieden. Dankjewel Marjon daarvoor.

Super leuk! Enthousiast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Wante, dankjewel voor je positieve reactie. We zijn er erg blij mee. Fijn dat we jullie met het digitale bestand hebben kunnen helpen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Beste Wante, dankjewel voor je positieve reactie. We zijn er erg blij mee. Fijn dat we jullie met het digitale bestand hebben kunnen helpen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Rafaéla van den IJssel

Mooie boeken. prima service!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk aan te maken en in te vullen!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvangers hadden tranen in hun ogen, super mooie kwaliteit. Echt een cadeau dat blijvend is..

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Rafaéla, echt een cadeau dat blijvend is, dat zeggen wij ook altijd. Superfijn dat jullie vriendenboek een succes is. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Super mooi boek!

Pluspunten Vriendenboeken

Heel handig, omdat iedereen zelf z'n eigen pagina kan maken. Ook als iets niet goed gaat, word je heel snel en prettig geholpen door vriendenboeken.nl.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Iedereen was heel enthousiast.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor de vijf sterren! Fijn om te lezen dat iedereen enthousiast was. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Monique Oosterbaan

Boek Jan en Lientje 60 jaar getrouwd

Pluspunten Vriendenboeken

Mooi dat iedere deelnemer een link toegestuurd kan krijgen en zelf zijn pagina kan invullen. Dat werkt heel efficiënt.
En erg leuk die dubbele kant-en-klaar pagina's van bepaalde jaren die...
En erg leuk die dubbele kant-en-klaar pagina's van bepaalde jaren die jullie aanbieden.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Heel positief en erg leuk: een dankbaar cadeau!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Super bedankt voor je mooie review Monique. Fijn dat daarvoor de tijd hebt willen nemen én om te lezen dat de reacties op jullie vriendenboek zo positief zijn. Hartelijke groet en graag tot een... Super bedankt voor je mooie review Monique. Fijn dat daarvoor de tijd hebt willen nemen én om te lezen dat de reacties op jullie vriendenboek zo positief zijn. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Origineel cadeau

Pluspunten Vriendenboeken

Mooie achtergronden beschikbaar, makkelijk en vrij snel te regelen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

We gaan het morgen overhandigen!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je feedback, dat waarderen we zeer. Hartelijk groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

essinger

Thea 60 jaar

Pluspunten Vriendenboeken

dat het netjes gedrukt wordt

geweldig

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.

Nicole

21 diner

Pluspunten Vriendenboeken

Super gemakkelijk en eenvoudig om te maken, hulp, indien nodig, erg goed en snel!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Geweldig en emotioneel omdat het een cadeau is van iedereen die aanwezig is, met ieder zijn/haar eigen herinneringen!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor alle tienen Nicole, hartstikke fijn. Goed om te lezen dat jullie boek zo in de smaak is gevallen. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken