Klantvriendelijkheid en service
Kwaliteit van het vriendenboek

Yvette

Echt super mooi en leuk!

Pluspunten Vriendenboeken

Zo leuk om ouderwets van die vragen in het boek op te nemen.
Dat je mensen hun eigen pagina kunt laten maken, zodat je op afstand toch werkt aan een gezamenlijk cadeau.

Heel erg leuk en mooi!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Beste Yvette, Hartelijk dank voor alle tienen! Fijn om te lezen dat jullie het zo leuk vinden :). Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Renate Joebstl

Alting

Pluspunten Vriendenboeken

Heel eenvoudig om in te vullen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Degene die het gezien hebben vonden het prachtig

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je mooie review Renate. Fijn dat iedereen het vriendenboek prachting vond! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

André

Review

Goede service, mooi boek

Heel positief

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review André. Fijn om te lezen dat de reacties op jullie boek positief waren. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Vriendenboek collega met pensioen

Pluspunten Vriendenboeken

Het contact met een van jullie medewerkers was heel prettig. Op elke vraag die ik stelde kwam direct antwoord. Ook een fout die ik maakte, werd op plezierige wijze aangekaart en voor mij opgelost

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De collega waarvoor ik het gemaakt heb, was zeer enthousiast, emotioneel en blij. Had niet beter gekund.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en positieve review, daar zijn wij erg blij mee! Fijne om te lezen dat je collega zo blij is met het boek. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team... Dankjewel voor je mooie en positieve review, daar zijn wij erg blij mee! Fijne om te lezen dat je collega zo blij is met het boek. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Geweldig boek!

Pluspunten Vriendenboeken

Duidelijk, gemakkelijk en snel!

Super leuk

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie en positieve review! Daar zijn we blij mee. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.nl

Ingrid

Mooi album én fantastische service

Pluspunten Vriendenboeken

De website is heel handig in gebruik en je krijgt snel antwoord op je vragen.

Heel positief!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Hartelijk dank voor je positieve review. Daar zijn we heel blij mee. Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken.

Top boekje

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk, snel te regelen. Goede, tijdige levering

Zeer positief. Een waardevol document

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je mooie review! Daar zijn we blij mee. De beste wensen voor een mooi 2020 en graag tot een volgende keer, team Vriendenboeken

Anke

Superservice en een heel mooi boek!

Pluspunten Vriendenboeken

Na het bestellen van het boek werd er contact opgenomen omdat er een aantal pagina’s niet goed waren verstuurd. Superfijn dat deze check werd gedaan en ik hiervan op de hoogte werd gesteld. Na te... Na het bestellen van het boek werd er contact opgenomen omdat er een aantal pagina’s niet goed waren verstuurd. Superfijn dat deze check werd gedaan en ik hiervan op de hoogte werd gesteld. Na te hebben aangegeven dat ik de pagina’s graag mee wilde nemen, werden deze cadeau gegeven.

In verband met de krappe deadline heb ik het boek opgehaald in Pijnacker. Het boek was zelfs een dag eerder klaar en mij werd gevraagd of hij het toch graag opgestuurd wilde hebben.

Wat ik heel erg waardeer is dat deze mensen zich in mij verplaatsen en graag willen doen wat voor mij het beste is. Het resultaat was super; een heel mooi boek en een heel blije ontvanger!

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel Anke voor je mooie en uitgebreide feedback, we zijn er erg blij mee. De beste wensen voor een goed 2020 en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken

Jubileum boek

Pluspunten Vriendenboeken

Overzichtelijk proces, hoge kwaliteit, snelle levering.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Zeer positief. De ontvangers waren heel enthousiast

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor je positieve feedback, we zijn er erg blij mee. De beste wensen voor een goed 2020 en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken

R.B.J. Spoolder / DE WORSTENKONING

GRIGNION MET PENSIOEN

Pluspunten Vriendenboeken

gebruiksvriendelijk, duidelijk, eenvoudig aan te passen.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

I.v.m. de feestdagen, heb ik nog niet de mogelijkheid gehad om het aan de collega';s die eraan m,meegewerkt hebben te tonen.

Reactie Vriendenboeken.nl:

Dankjewel voor de tienen! We zijn er erg blij mee. De beste wensen voor een goed 2020 en graag tot een volgende keer, hartelijke groet, team Vriendenboeken